ik geef je ongelijk... het is jouw mening over het spel. ik vind het namelijk hartstikke vet om te spelen. dus het is misschien niks voor jou, maar ik ben al die negatieve reacties vanjou nogal beu, want ik denk niet dat daar zoveel mensen op zitten te wachten
geen van beide want dat is zijn mening als je een hele lijst wil van minstens 50 punten moet je het even zeggen toxic ballz ik ben het helemaal met je eens, far cry 2 is gewoon een hardstikke vet spel. en tyrant als je wilt vitten maak dan een apart topic aan hierover
Dit is nieuw In een topic mogen blijkbaar alleen nog maar positieve reacties geplaatst worden? Censuur ftw. Game is kut. edit: Sorry, dat moet ik anders formuleren. 'Ik vind de game kut'
WTF? Ik zeg dat de multiplayer kut is en dat er bugs inzitten, en gelijk ben ik de gebeten hond. Als je wat vaker in dit topic kwam, wist je dat ik me reuze heb vermaakt met de singleplayer, en voor mij is dit dan ook de beste FPS van 2008. Ik word een beetje moe van jullie hoor, zoveel negatieve reacties staan hier niet. Als je er 10 van mij vind zal ik hier niet meer posten. Ik heb alleen een paar keer gezegd dat ik moe werd dat de game zo vaak vast liep, dat mag ik toch zeggen?
welke bug zoal dan? want ik ben onderhand al level 8 en ben nog geen bug tegen gekomen in de MP edit* nou dulle dat is eigenlijk wel de bedoeling
ik heb de game afgelopen maandag gekocht valt zwaar en zwaar tegen niet mijn game vind het saai en ben te laat om te ruilen-.-
De 60% bug! Elke keer als ik een save wil laden loopt de game compleet vast. Nou dat verpest de fun voor mij wel dik hoor. En nu kan ik die Jackal Tapes niet meer inleveren omdat die kerel er niet meer zit. FFFUUUUUU!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! ben benieuwd of ik nog een bug tegenkom maar heb nog niks gehad.. ik weet alleen niet welke gebouwen/objecten bij Map Editor exploderen. want een kraampje ging wel kapot, maar een houten plank dan weer niet
ik vine het een dope spel MAAR ik speel het nu pas 2 uur. en ik word schijtziek van die blokkaded. en dat lange reizen AAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG Voor de rest erg toffe game
Zelfde vraag hier... heb er aardig wat... zelfs wat predecessor tapes (kan je daar nog wat mee?) 2 tips: bus om overal snel te komen rond de blokkades heen scheuren, of gewoon doorscheuren, krijg je vaak 1 a 2 kogels in je mik, een half balkje eraf, maar die vult zich vanzelf weer aan
umm.... je kunt alleen de jackal tapes inleveren. daar krijg je die achievement voor. predector tapes? kun je volgensmij niet zo veel mee. ik heb alle tapes uit het noorden al gevonden en ben nu in het zuiden. even voor de duidelijk heid diamanten koffers vallen voor zo ver ik weet niet onder de glitch en vanaf 74% dacht ik kun je alleen nog main missies doen.
Die Jackal tapes kun je inderdaad inleveren, maar door een bug (?) zit Reuben niet meer in de bar in het Zuiden. Oftewel, ik heb nu 16 tapes maar kan er niks meer mee. Zucht.
hoever ben je want als je die save bug bedoelt dan zou ik overnieuw beginnen ff de hele riedel in het noorden doen dan alle tapes in het zuiden zoeken en die inleveren