1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Haha precies, Afrika zonder negers en dieren is hetzelfde als oorlogsspellen zonder Duitsers:+

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu stop je ze wel in een hoekje. ;)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    6 extra missies als bonus bij de limited edition :mad: vind t zo hufterig als je gamecontent gewoon uit de normale versie laat om mensen over te halen de limited edition te kopen,.. bonus content moet leuke hebbedingetjes zijn voor de fans zoals action figures, artbooks, making of dvd's etc maar niet gewoon stukken uit de game exclusief maken zodat de mensen die "maar" 60 euro voor de gewone versie betalen (of €32.99 bij gamehubs :D) dus minder waar voor hun geld krijgen

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Vind ik inderdaad erg gierig.. Maarja, geld stinkt niet.
    Zal later vast DLC worden t.w.v. 1800 punten..

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    daar ben ik idd ook bang voor,.. DLC is fantastisch , maar content die je al klaar hebt op launch dag later nog s los gaan verpatsen is gewoon geldklopperij

7. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    das idd minder ja :mad:

wat kost die limited edition eigenlijk ?

8. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zucht...

veel zinnigs heb ik er niet over te zeggen maar dat ubisoft in mijn achting daalt moge duidelijk zijn. Het is dat ze goede games uitbrengen...

9. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mkay... ook al mot ik hem niet specifiek maar als je er meer spel voor krijgt, dan ga ik toch maar voor de LTD :{

Moet zeggen dat ik dit wel een suffe gang van zaken vind en hopelijk word dit niet de trend |:-

Ehm... zit die content in de collectors edition, of is er ook nog een limited edition :confused:

Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enigste hufterige eraan is dat het alleen maar beschikbaar is voor amerika omdat gamestop alleen maar games verkoopt uit die regio..

Het is gewoon nog dezelfde retail prijs.

Wat natuurlijk wel geniepig maar tegelijkertijd ook slim is dat ze mensen laten pre-orderen.. Deze versie is natuurlijk helemaal niet limited. Maar Ubisoft weet ook dat zij niet de enigste zijn met een goeie game. En dus willen ze ervoor zorgen dat mensen nu alvast pre-orderen. Want nu worden ze nog niet in verleiding gebracht door al die andere games.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Packshot:

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Leuk doosje! Ik begin nu steeds meer naar deze game te verlangen, denk nu dat dit mijn favoriete game (voor zover ik natuurlijk kan oordelen, nog niets gespeeld/gezien) van de winter wordt. Dat was eerst Brothers in Arms, daarna Fallout 3 maar nu toch echt Far Cry 2.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Hehe, Saints Row 2, Fable 2, Fallout 3, FIFA 09, Skate 2 en Gears Of War 2 boeien me niet zo veel. Ik verlang nu het meeste naar Far Cry 2, ik weet er zo weinig van en zo weinig gezien maar ik kan niet wachten tot ik eindelijk kan spelen. Afrika is de perfecte setting! _O_

Mocht deze game bijvoorbeeld weer op zo'n tropisch eiland geweest zijn, dan had ik hem overduidelijk niet besteld.

14. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er allemaal heel leuk uit! Hopelijk wordt het ook online leuk! FC:IP heb ik ook even gespeeld, maar vond dat niet zo bijster.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  16. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RPS: So you’re quoting fifty hours of game? And no “kill 50 rabbits” missions? Really?

Hocking: Yes really. It could well be longer depending on how much of an explorer you are and how interested you are in unlocking and upgrading all the guns, unlocking the Safe Houses, scouting the Guard Posts, completing side missions etc. We have no missions of the absurd timed/collection sort… we have more than enough game that we didn’t need to ‘pad is out’ with absurd side quests to fill the world.

\o/

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    :eek:

Dat zou wel erg bizar zijn.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wow, krijg nog waar voor m'n 30 euro ook!
    Is het al oktober?

19. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Achievements voor de Xbox360 :

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker veel gameplay beelden. Ziet er dik uit.
    Sorry Dulle :+

[gt]40100[/gt]

[gt]40102[/gt]

[gt]40123[/gt]

[gt]40106[/gt]

[gt]40110[/gt]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina