Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geen demo.

     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had meer van je verwacht. :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was laat gister ;)
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Alweer? :+

    Niet slim dat ze geen demo uitbrengen. Het spel komt uit in een periode waarin ook veel andere spellen hun release hebben. En een demo zal de verkoop toch wel kunnen versterken.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Altijd ;)

    Ik denk dat ook dat het een beter idee is om vanwege de concurrentie een demo uit te brengen. Maar ik denk ook dat het spel zo goed wordt dat ook mensen een maand later het spel gaan halen omdat ze er goede verhalen over gehoord hebben, en dan wel ergens wel een potje vinden om hem te kunnen halen.
     
  6. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat een demo voor Far Cry geen goed idee is. We zijn ongeveer een maand verwijderd van de release. Als we een maandje kunnen wachten tot hij uitkomt hebben we veel meer plezier dan de demo ons gaat geven. Een volledige mapeditor en de volledige vrijheid die het spel geeft. Een demo geeft je een limiet, je kan maar een een paar dingen doen. Ik denk overigens dat Far Cry met zijn naam geen demo nodig heeft ;)
     
  7. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu al aardig wat flimpjes van farcry gezien, en dit word voor mij een van de beste spellen van 2008.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2008
  8. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht zelf nog even met zulk soort dingen verwachten, dat had ik namelijk bij GTA IV ook en die ligt reeds al een aantal maanden stof te vangen :thumbs:
     
  9. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Sev heeft inderdaad gelijk, met GTAIV had ik ook grote verwachtingen maar eigenlijk weet ik wel zeker dat dit een topper wordt.
    Soundflow represent yeuwh haha.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2008
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel, ik vindt het er prima uitzien.
     
  12. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er prima uit maar de laatste puntjes moeten op de i worden gezet om het 'special' te maken en niet dertien in het dozijn quality
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Review time, en boy...klinkt dit gooeeeeeeeeed!!!!!


    Hier kun je de scans vinden van het artikel

    http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=556465



    Far Cry 2 scores well

    Monday 22-Sep-2008 10:00 AM First verdict arrives from the pages of PC Gamer
    16 Comments

    The first verdict on Ubisoft's ambitious shooter sequel Far Cry 2 is in, with our country cousins at PC Gamer UK awarding it 94 percent. They liked it then...

    The boys at PCG call Far Cry a "beautiful" and "utterly absorbing" FPS, particularly praising the combat (it "just works") and consistently surprising narrative.

    "Make now mistake, this is an absolutely superb game," reads PCG's review. "It's a game you'll find very, very hard to stop playing, Once you're in, you'll not leave until forced for a number of reasons," it continues, bullet-pointing the "extraordinary" visuals, "absorbing" first-person lock and standout weather effects.

    "Games have simulated weather in the past, but none better than this," PCG continues. "Dawn is astonishing. Sunset adds drama to an already dramatic landscape. Storms send chills. The moon fills the sky."

    But it's definitely not all perfect, says the mag, sticking the "under-used" buddy system ("you can't, for instance, invite them to help you on tough tasks") on its negatives list, as well as AI baddies that respawn after you've taken them down ("I stopped caring after this first couple of hours")

    Nothing too major then by the sounds of it, and PCG certainly seems to agree: "After playing Far Cry 2, I'm simply unable to go back to straight and simple first-person shooters," it says.

    "This game has executed my expectations. Would you, could you, go back to games with similar gunfights to this, but along a more rigid axis? I think your own expectations are going to rise dramatically."

    PC Game number 193 is out this Thursday, September 25 (and in subscriber's hands now). Read our own hands-on with Far Cry 2 on 360 here.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2008
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Jakkes.. vijanden die respawnen!

    Ik had nou juist zo gehoopt dat je in ieder geval een dorp kan uitmoorden en dat het dan ook zo blijft.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is wel jammer inderdaad. Maar ja...als je een heel dorp uitmoorde en je bleef daarmee doorgaaan..na een tijdje heb je niks meer te doden in de game :). In een game als GTA IV spawnen mensen ook nog altijd.....dus zo'n ramp is het toch niet? Het is niet zomaar een first person shooter he...echt wel free roaming te noemen...dus dat maakt de boel wel anders denk ik :)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ligt eraan wat de spawn tijd is, anders heb ik er weinig moeite mee. Stel je voor dat je even gaat klooien en niet met het verhaal bezig bent en je gewoon 3 dorpjes uitroeit. Kan grote afbraak doen aan de game.
    Dus pakt vast goed uit. Ik denk dat dit echt een TOP game wordt, kan niet meer wachten!
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lees net die review. Als je een nieuw spel start begint het gewoon anders :eek:

    hele review gelezen: dit spel staat nu met stip op 1 voor mij :)
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb vanmiddag even reviewversie van FC2 bekeken. Grafisch is ie ok, maar nog niet je van het. Wat vreemde situaties in het begin, maar naarmate je vordert wordt de game (gelukkig) beter. Heb er nog te weinig van gezien om er een goed oordeel over te kunnen geven.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Grafisch ok? Ik had verwacht dat dit een van de mooiste games zal worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina