1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijst met wapens van Far Cry 2 gepubliceerd

    klik
     
  2. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Wha de p90 staat er niet tussen,dat was 1 van me lievelingswapens bij farcry balen:mad:
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind het een beetje karige wapens. Maar zal wel ergens op waarheid gebaseerd zijn met wat ze in het echt in die landen gebruiken.
     
  4. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    We hebben het wel over Afrika he :cool: overigens zie je meestal bij conflicten in Afrika (op het nieuws bijvoorbeeld) dat ze allemaal met een ak47 rondlopen, dus ik vindt deze lijst nog best uitgebreid!
     
  5. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Flare pistol :D altijd al afgevraagd wat zoiets nou doet wanneer je m op een persoon afvuurt LOL. Ook leuk om een brandje te stichten natuurlijk :)
     
  6. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    ''They say Afrika is a savage land....i say, bring it on!''

    Prachtig :thumbs: eerste keer dat ik zie dat er een Mortar in komt te zitten, hoe wreed is dat :cool:
     
  8. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook een filmpje op de officiele site waarin hij aangevallen wordt door mortieren, video heet Mortar 1 - Player 0.

    Hele vette trailer trouwens, dat schot met die sniper op die gast in die auto _O_
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het ziet er op de PC wel ERG mooi uit :eek: ben heel benieuwd naar deze game, ik vraag me vooral af of een dynamisch verhaal een beetje meeslepend kan zijn of dat het een los zootje missies word
     
  10. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Thanks for the tip _O_

    Dat schot op die kerel in die auto is zeker vet :p helemaal hoe die daarna uit die auto dondert!
     
  12. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jammer dat bijna alle trailers/filmpjes voor de pc zijn of er wordt niet aangegeven van welk systeem ze komen (waarschijnlijk ook gewoon van de pc versie gezien de details etc). Ik ben bang dat de xbox/ps3 versies echt veel en veel minder mooi worden van kwaliteit. Hoop uiteraard van niet.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Scroll hier eens helemaal omlaag.
    Voorlaatste filmpje. :b:
     
  14. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Dulle brengt weer eens verlichting! \o/

    Het geluid in dit spel is trouwens fantastisch geloof ik, die wapens klinken erg realistisch in de filmpjes!
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  15. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er zeker niet slecht uit (=understatement) maar bij lange na niet het detail wat je bij de pc hebt (kan natuurlijk ook niet). Is die trailer ergens in 720p te zien, deze is niet zo heel scherp.

    Ik wil de console versies overigens niet afkraken, maar de hele hype die de massa nu weer over de gfx van FC2 uitroept is volgens mij voor 95% gebaseerd op de pc beelden (die natuurlijk op een astronomische pc worden afgespeeld). Daar kan de console niet tegenop en dan loopt iedereen weer te huilen straks dat de beelden van de xbox/ps3 zo tegenvallen en dat ze zich belazerd voelen.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mensen!

    Ik heb een interview met Michiel Verheijdt van Ubisoft Nederland, óver Far Cry 2 in mijn verslag van Firstlook 2008 staan! Kijk hier. Natuurlijk moet je alles lezen, maar het interview is te vinden op pagina 4!
     
  17. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Leuk stukkie tekst ! :)
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat filmpje is helaas niet in 720P te vinden.
    De enige andere waarvan ik weet dat het ook op de Console is, is dit filmpje. Rechtermuisknop > Doel opslaan als

    Je kan ook deze kijken, maar aangezien die off-screen is is de kwaliteit ook niet helemaal optimaal.
     
  19. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat mij niet om de graphics maar om die 50 km2 savanne waar je in kan rondbeunen :) Ik hoop alleen maar op een levendige omgeving die je voor een deel tot de grond gelijk kan maken.
     
  20. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Er komen zwaar vette features in far cry 2, maar wat hadden jullie nou nog graag willen zien in dit deel?

    Persoonlijk had ik heel graag een co-op mode erin willen hebben, dus de gehele singleplayer (met zijn 50km2) met zijn 2en kunnen doorlopen en missies behalen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina