1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Tsjonge jonge, jij informeert je ook goed voordat je een game koopt:D Echt IEDEREEN weet toch wel dat FC2 om een open wereld gaat

    (Psssst, over een paar maanden GEEN OFP2 kopen, je bent al vast gewaarschuwd:))
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Een cod killer moet nog geboren worden
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    OFP2:)
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat dit game maar in de rekken liggen in shooters ga ik liever van a naar b en in deze game moet je zo lang stappen of rijden voor je aan je missie bent.Een open wereld met een fps game ik vind dat het niet past
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    niet te vergelijken, COD is bijna arcade- achtig en OFP2 wordt super-sim :D

    vraag me af of je in FC2 ook online settings zelf kan tweaken zoals in halo , bijv de health van iedereen op 10% zetten zodat het wat meer rainbow6 achtig wordt,.. kan iemand dat voor me bevestigen/ontkennen?
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb de game daar 8-10 besteld, ik heb ze voor de zekerheid even een mail gestuurd met de vraag of hij vandaag of morgen wordt verstuurd.

    Ik ga hier wel van uit aangezien ik niets op de site kan vinden dat de verwacht datum over 3 a 4 weken zou liggen.

    Dit staat er namelijk op de website:

    Zodra ik iets hoor via de mail laat ik het je wel even weten.

    //EDIT

    Ik heb bericht terug, en hij geeft aan dat het foutief was en dat hij gewoon naar verwachting morgen wordt verstuurd:
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  7. Stalkernl

    Stalkernl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    1
    voeg mij maar toe voor farcry 2. Ik zal het voorlopig wel ff gaan spelen denk i kzo.:+

    groten windkracht 12
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Poeh, ik vind dat de game maar langzaam van de grond komt. Ik had in het begin wel wat meer actie verwacht. Nou ja, misschien nog even doorzetten. :)
     
  9. Achillias

    Achillias Guest

    Deze game is een must have, iemand enig idee voor hoeveel ze het verkopen bij Media Markt Amsterdam?
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    En waarom is het een must have voor jou?
    Het ziet er inderdaad prachtig uit, mooie omgevingen enzo.
    Alleen het aantal kogels wat je moet afvuren voordat iemand dood is (en dan schiet je dus echt gericht) is gewoon belachelijk hoog. :x
    Het verhaal komt me iets te langzaam op gang, ik weet eigenlijk nog niet wat ik hier van moet vinden.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net gehaald bij FRS op station Utrecht.
     
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik weet niet waarop jij schiet maar bij mij liggen ze toch echt na 3 kogels op de grond. :+
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Raar, hier dus echt niet. Ik richt echt op die gasten, maar waar ik ze ook raak (gezicht, bovenlijf of onderlijf) het duurt echt tijden voordat ze dood zijn. :{
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Welke difficulty speel je?
     
  15. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net gekocht, straks ff proberen! Heb wel interesse voor multiplayer te spelen!
     
  16. Achillias

    Achillias Guest

    Een fps spel met zo veel vrijheid is gewoon uniek in zijn genre, en daarbij heb je dus de settings en de prachtige landschap waar het zich om draait.

    Dit zijn niet echt spellen waar van je kunt zeggen dat er tig andere varianten van zijn. Alleen daarom al eentje om gewoon in je collectie te hebben.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2008
  17. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand er klaar mee is en wil ruilen tegen Saints Row 2, lemme know ;)
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag reacties horen over de MP van deze game , zou eigenlijk de enige reden zijn waarom ik hem zou aanschaffen *)
     
  19. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een paar trailers gezien en ziet er gewoon normaal uit, headshot is headshot en mischien zoals iemand al eerder heeft gezegd moet je in bursts schieten.

    P.S. kom hier nog op terug als ik de game echt heb gespeeld.
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    De reviews zeggen ook dat je meer moet schieten voor er iemand dood is en dat de ai soms dom is.En dat je teveel moet rond rijden voor je van a tot b bent.En altijd opnieuw beginnen zo op je te knallen.Ik laat dit game maar liggen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina