1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hey, ik heb hem ook via gcshop besteld! Bij mij staat het op verstuurd. Als ik jou was zou ik even bellen met de heren, of een mail sturen. De status staat als sinds gisteren einde middag op verzonden.

    Ik kan helaas niet contolleren of de game al binnen, aangezien ik op het werk zit. Als me vriendin thuis is zal ik eens vragen of mijn game, via gcshop binnen is!
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wat zijn volgens jou dan de minpuntjes?

    Ik vind het nogal een minpunt dat je soms hele stukken moet lopen.
    Of dat vijanden bij guard posts gewoon respawnen.
    Dat auto's heel snel stuk gaan. (je kunt ze wel repareren maar als je midden in een battle zit lukt je dat niet)

    Het ziet er inderdaad fantastisch uit, maar de sfeer mis ik wel een beetje. Maar dat komt omdat ik nog geen duidelijk verhaal zie.
     
  3. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    En is deze game nou echt zo moeilijk of gewoon irritant omdat je veel ammo moet verspillen aan bijvoorbeeld die scoutposts?
     
  4. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geklaag zeg, het is toch een FPS? Kun je gvd veel schieten, loopt iedereen nog te klagen... ikke nie begrijpe nie. Ga hem vanavond ook maar eens halen, dan kom ik morgen gezellig mee zeuren :p
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Veel schieten is ook niet erg, alleen het lijkt echt een waste of ammo als je bijna een heel magazijn moet leegschieten op 1 menneke. :D
     
  6. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter mikken? \o/

    Ik zit maar een beetje te stangen, ik ga hem echter wel kopen. Gisteren een tijdje mee zitten kijken met een gast die op justin.tv zat te spelen en ik moet zeggen dat het mij niet opviel dat ie steeds zijn clips stond leeg ter schieten. Alles wat ik heb gezien leek me leuk, maar mnisschien dat het na 6uur saai gaat worden. Komen we wel achter dan.

    Wat me wel opviel was het soms ontzettend stomme ai, maar buiten F.E.A.R., Far Cry 1 en Half Life 1 ben ik nog nooit iets van slimmigheid tegengekomen dus kan me dat niet zo veel boeien (al zou een goede ai wel prettig zijn natuurlijk).

    Dat je een kip niet kan killen en sommige boompjes niet omvallen interesseert me al helemaal geen moer.
     
  7. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zijn alle vrouwen en kinderen in "Afrika" gebleven trouwens? Ben ze nog niet tegengekomen... O-)
     
  8. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Gevlucht misschien? :')
     
  9. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Die zijn allemaal met hun G5 naar hun penthouse in New York gevlucht.:emo:
     
  10. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Code: 6aPHuswe
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kunnen meerdere mensen die gebruiken ? :)
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook al een paar uur gespeeld en ik vind het een heerlijk spel. Als ik de plus- en minpunten onder elkaar zet kom ik tot het volgende:

    Pluspunten
    - Graphix: Details, vergezichten, weer/ dag-nacht super!
    - Wapens zijn realistisch in de zin van dat ze ook kunnen vastlopen
    - Sfeer etc, ik vind het leuk dat ik nu niet meer naar Afrika hoef. Ik heb er al gereden en gewandeld.

    Minpunten
    - Respawnende outposts, best irritant maarja na een tijdje weet je gelukkig niet beter. Ik zie het maar zo dat bij een rpg de vijanden ook steeds terug komen in random battles :)
    - GROOTSTE MINPUNT: enemy shotgun mannekes die de shotgun als een sniper gebruiken(???????!!!!!!!!!!)

    Advies voor degene die nog twijvelen
    Besef dat het wel een soort van arcade shooter is maar dat het niet zo lineair is als COD 4 om maar eens wat te noemen. Je bent ook veel bezig met heen en weer rijden en je moet het leuk vinden om van de omgeving te genieten ipv snel de volgende missie te doen.

    lullig
    Ik had een missie gedaan ( één van de eerste ) en ik moest na een tijdje iemand helpen ( zeg niet wie en wat) en toen werd ik opgehouden door 2 outposts etc en toen was hij gestorven -_-. Dus je moet de outposts snel clearen tijdens een missie:p
     
  13. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk komt dit ook een keer als DLC. Anders is het wel een beetje lullig als je het toevallig ergens anders hebt besteld.


    En nog niemand heeft echt antwoord gegeven op mijn vraag:

    Is deze game nou echt zo moeilijk of gewoon irritant omdat je veel ammo moet verspillen aan bijvoorbeeld die scoutposts?
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Misschien een noob vraag maar waar kan ik die code invoeren ?
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb de game paar uurtjes gespeeld maar toch niet mijn ding, op 1 of andere manier kan het spel mij niet grijpen. Heb hem dan ook maar geruild voor Dead Space.
     
  16. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet moeilijk en zelf vind ik hem ook niet irritant. Veel ammo verspillen is bullshit, als je geplaatst mikt en schiet dan heb je aan 1 magazijn genoeg, je moet gewoon niet continu de trigger in houden maar tappen, dan heb je ook geen last van recoil.

    Heb tot dusver maar 1 keer veel kogels moeten gebruiken, maar dat was omdat ik van grote afstand met een machine gun een gozer op een outlook neer wilde knallen en ik steeds miste.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Op de PS3 is volgens mij die code voor iedereen geldig ongeacht waar je Far Cry 2 preorderd/koopt. Zal dus op de 360 ook wel zo zijn
     
  18. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjongejongejonge zeg, wat een teleurstelling.

    Die respawnende guard posts doen de game echt de das om. Net weer voor de derde keer achter elkaar na lang tijden rijden (weer eens een missie waardoor je de hele kaart over moet) weer eens afgemaakt door een willekeurige guardpost die als een bezetene op je gaat inrijden. Onbegrijpelijk van Ubisoft waarom ze dit hebben gedaan. Als de vijanden nou een beetje snel neer gingen, oké, maar nu moet ik gewoon 4 keer in iemand borst schieten wil die dood gaan :confused: Pff.. hopelijk valt Fallout 3 dan niet tegen.

    Denk maar dat ik het spel de verkoop in doe.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  19. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik raad trouwens iedereen aan om eerst zoveel mogelijk missies bij een wapenhandelaar te doen, na zo'n vier missies heb je een kick-ass grenade launcher.
     
  20. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nou maar effe door, de eerste paar keer ergerde ik me er ook aan. Nu stap ik uit m'n auto, ga ik in de bush staan en pleur ik een paar nades naar ze toe en de genen die het overleven knal ik kapot, daarna rij ik weer gewoon verder. Het is jammer dat ze zo snel respawnen, maar het is gewoon ff wennen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina