1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Cool spel, afgelopen 2 dagen bij een maat van me gespeeld, maar wel 1 kanttekening.

    Mooi dat het zo'n grote wereld is, maar na 30 missies gespeeld te hebben begint toch ook wel beetje irritant te worden dat je steeds missie moet ophalen en dan helemaal naar de andere kant van de map moet etc, dit is een paar keer wel leuk, maar na 30 keer begint dit wel beetje vervelend te worden 8) Vooral als je bijna alle outposts/savepoint/diamanten al hebt gevonden tussen de missies en het meer een kwestie wordt maar zo snel mogelijk bij je missies te komen.

    Minpuntje, weet niet of ik de enige ben die dit vindt?
     
  2. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Die komt er niet hebben de developers gezeged.

    Lees de laatste pagina's door en je weet dat je niet de enige bent;)
     
  3. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey guys weet 1 van jullie hoe je teammaten healt in een online match?
    Tnx
     
  4. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem sinds woensdag en vind het echt een super spel, irriteer me niet echt aan die guardposts. Meestal rijd ik gewoon door of als ik zie dat er een diamant is verstopt dan knal ik ze wel allemaal neer.

    Maar ik zit met een vraag/probleem. Ik deed eerst wat missies voor de ATF, maar ik had een missie gedaan voor de UFLL waarbij in je een dorpje een vrachtwagen met spullen van de ATF moest opblazen. Gedaan...maar nu kan ik al een tijdje geen missies meer halen bij de ATF? Hoort dit en gaat dit nog veranderen of heb ik nu een keuze gemaakt dat ik alleen nog maar van de UF krijg?
     
  5. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk die camo suit, elke keer gaf ik mn diamonds weer uit aan iets anders, lol. Gelijk even accuracy upgrades gekocht voor m'n silenced weapons en reliability voor Silenced Pistol. Gaat helemaal goed komen dus, hoop ik, denk ik.
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je aan de camo suit? ik kan 'm ook kopen maar weer niet wat ik eraan heb.... :)

    Ik heb de meeste side missions nu wel gedaan op het noordelijke gedeelte, er komen geen nieuwe missies meer bij de wapen winkels en satelliet torens. Ik kan nu alleen nog maar een missie doen voor die buddy @ de cocktail bar of voor de APR oid
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  7. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het een leuke game, maar hij is wel erg moeilijk als ik eerlijk ben, vaak zie ik de vijanden niet wanneer ze op me schieten en is het moeilijk te bepalen van welke richting ze schieten... en ze kunnen gemakkelijk 5 kogels in hun borst krijgen voordat ze dood gaan.. best pittig.
     
  8. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je crouched en stil zit kunnen ze je erg moeilijk zien. Snachts ben je vrijwel onzichtbaar.
     
  9. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nu 20% opzitten en nog steeds is ie geweldig, 1 ding is me alleen niet duidelijk en waar ik ook zoek op het net, overal lees je hetzelfde. sommige buddies die je geholpen hebben nadat je bijna dood ging blijven rondhangen en uiteindelijk gaan ze "dood" waarna je ze weer kunt saven. Zodra je dat hebt gedaan gaan ze 10sec later weer liggen, dit gaat zo door totdat ze echt doodgaan.

    Ik lees nergens hoe je ze nou echt kan saven. ik kan me niet voorstellen dat dit een bug is, maar wat is in godsnaam de reden hiervoor?
     
  10. ReVster

    ReVster Septims Diefje

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus wat een game :p

    Moest net een missie doen voor een arms dealer
    dus ik opzoek naar dat konvooi , omgeving verkent etc

    leek me beter om het gras aan te steken en ze zodoende in te sluiten :p
    net als dat ik het gras in vuur en vlam zet , komt het konvooy eraan :p 1 van de auto's rijd zo direct van de cliff af lol
    de andere stoppen en vebranden door het vuur :D

    deze game is echt super , bugs niet meegetelt natuurlijk
    net maar ook ff weer wat malaria medicijnen opgehaald bij de undertaker :D
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    oooh, ik wist niet dat je die medicijnen moest halen steeds 8)
     
  12. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag. ik moet in het begin van het spel. Ik moet naar mike's bar en dan de wapendealer. ik heb wapens gekocht met 10 diamanten. maar dan kan ik niks meer doen. ik heb dus geen diamanten meer maar krijg ook geen extra missies of wat dan ook. hoe kan dat?
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    je moet naar het huisje ernaast en je wapens ophalen ;)
    die hanngen aan de muur
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 20 % uitgespeeld en ik krijg geen nieuwe missies meer van wapen verkopers, nu moet ik dus verder met het verhaal :mad:...
     
  15. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    welk huisje is dat dan? ik kan nergens in..... ik heb via die computer die wapens besteld en betaald. maar als ik er dan uit ga kan ik nergens anders in. of zit ik verkeerd?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan zit links of recht een huisje, met een deur waar je inkan.
     
  17. reverb

    reverb Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, wordt nog ff doorbijten dan, want vanaf ongeveer 48% kun je weer nieuwe wapens krijgen.
     
  18. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat stuk waarin je bijna naar de andere kant van het land gaat is tof. Ik heb zitten knokken in Mike's Bar, wist ik veel. Klote dat AL m'n buddies nu dood zijn zeg, jezus. Die zandstorm was trouwens erg vet.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zit nu op 12 procent ofzo, maar is de game nog groter dan die ene grote map!?
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Kun je ook je eigen personage voor online maken? qa hoofd en kleren etc?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina