1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik speel op normal en moet zeggen nergens last van eigelijk. Soms is het iets pittitger maar echt dood gaan heb ik niet zoveel last van, beetje cover zoeken op ze tijd doet wonderen. Misschien staat je moeilijkheidsgraad te hoog?

50 km2

2. DarkAlbino nl

DarkAlbino nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had ik gehoord dat de spel wereld groter was dan die van Oblivion.

3. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht al dat ik de enige was :D

4. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had net ff team death match gespeeld ranked op Last Bastion, maar werd 2x gebanned zonder reden, ben niet aan't teamkiller ofzo! Alleen sniperen.. echt lomp dat je er zo uit gegooid kan worden!

5. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    geband of gekicked uit de server!? :9 ik weetniet of de host mensen kan kicken uit de game, maar dan ligt het niet aan de game denk ik :9

6. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ik weet niet of ik de enige ben, maar na een tijdje bezig geweest te zijn met de level editor, kwamen er na een tijdje hindelijke flikkerende diagionale '' 3d dimensionale'' strepen op mn beeld, in het bijzonder als er veel op het scherm is. Van alles geprobeerd in het spel, console gereset, maar als ik nu Far Cry 2 speel, zie ik continu van die strepen op het beeld lopen, wat mn plezier totaal verpest..... Iemand anders hier ook al last van ?

Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je videokaart gaat eraan, retourtje Duitsland.
    Hij gaat dus binnenkort kapot ;)

8. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    WTF...ik heb net een nieuwe gekregen..... Hoe kan zoiets dan?

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als je kan maak wat foto's en laat het in het 'Problemen met je 360' topic zien. ;)

10. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wat meer gespeeld hebt weet je wel hoe je ze het best aan kan pakken;). Ik speel op hard maar het valt me nog best mee qua moeilijkheid.

11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Iemand vanavond in voor een potje MP? Ik zal een potje met bekenden spelen! 8)

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb m nu ook, singleplayer is tot nu toe echt mooi, heb wel zin om even wat verder in het spel te komen, snipen lijkt me echt tof in dit spel:)

Qua multiplayer: ligt het nou aan mij of is de MP echt belachelijk traag? Als je normaal loopt kom je echt gewoon NIET vooruit... Je moet sprinten, maar van lopen naar sprinten en weer naar aimen gaat echt niet zo soepeltjes als in CoD... Hoop wel dat ze snel een update maken waarbij de running speed 300% wordt van wat het nu is, want dit is echt gewoon zonde van een spel wat in principe best goed kan zijn:mad:

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, dit is echt even klote wat ik nu heb. Ik heb een game die op 65% zit, maar als ik hem probeer te laden loopt mijn x360 helemaal VAST. Iets hiervoor liep die game vast, maar ik dacht dat ik wel weer verder kon spelen als ik de x360 uit en aan deed. Nee dus, 3 keer achtelkaar geprobeerd...........

14. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    You have been baned |:- Dan kickt die F*cking host je om niks, teveel hem killen zeker :9

15. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    net SP uitgespeeld en wat een einde, had ik dus echt niet verwacht. tipje in het eind vetrouw niemand.....:9

ow voor de mensen die het willen weten, na 70- 73 % kan je geen buddie- wapen - telefoon missies meer doen, alleen de main missie kan dan nog.

SUPER GAME.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je kan nog gewoon rond rijden / sidemissies doen nadat je met de storyline klaar bent ?

17. CrAfTy

CrAfTy SaD Team

Leuk Bevonden:
    0
    Tinyleague gebruiken voor een tournooi? we kunnen evt wat opzetten als er veel vraag naar is? let me know!

18. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het spel eindigt na de credits. Jammer, want je bent alles kwijt als je gesaved hebt tijdens de missie.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog tips wat ik hier aan kan doen?

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Probeer je Cache van je HD te legen,dat kan vaak helpen.
    Op google kan je vinden hoe je je cache kan legen.

Had het namelijk ook met ninja gaiden II,nadat ik mijn cache had geleegd werkte alles weer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina