1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    hier staat hoe je je cache kan legen.. :)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat meen je niet, zwaar jammer dit. Dan maar tegen de tijd dat ik bij de laatste missie ben saven, die missie spelen en daarna weer loaden.

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon meerdere saves maken, sinds ik ooit een keer 30 uur van een spel opnieuw moest spelen (knights of the old republic) maak ik altijd heel veel verschillende saves, zodat als je iets fout doet, je altijd een backup hebt en maar een klein stuk overnieuw hoeft te doen.

Zijn er nog dingen waar je op moet letten als je alle achievements in 1 run wil halen?

4. BasdeK

BasdeK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem. Bij een missie waarbij ik warren clyde moet bevrijden gaat m'n spel niet verder. Ik heb 'm gevonden en bevrijdt maar de rode cirkel blijft staan. Geen flauw idee wat ik moet doen. opnieuw laden werkt ook niet. Iemand een idee?

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb m'n cache geleegd, maar het hiel gelukkig al om in een andere save game verder te spelen. Ik ben nu weer verder gekomen in het spel :)

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    dat je rond de 70-73% alleen nog maar de hoofdmissies kan doen las ik paar post terug, en ja daarna credits krijg en niet meer terug kan :)

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vandaag tussen de fable en fallout door eindelijk eens een paar uurtjes farcry gespeeld en ik moet zeggen dat ik het toch wel heel vet vind. Ik heb echter 1 vraag/minpuntje,.. is er geen autosave? ik word er een beetje gestoord van dat ik steeds maar weer uit het spel gehaald word om te moeten saven,.. maken ze zo'n mooi spel waarin alles in 1st person gebeurt en waar je helemaal op gaat in de wereld die ze gemaakt hebben, vergeten ze er een autosave in te doen ...

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die mis ik ook wel. Maar er zijn wel echt veel punten waar je kan gewoon saven dus ik heb er niet echt veel last van.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    er zijn punten genoeg, maar wat is erop tegen om automatisch te saven na een missie of na een busreis,.. het irriteert me gewoon dat ik dat steeds zelf moet doen :+

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Na een busreis saved die wel, en ja na een missie zal het wel fijn zijn.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    na een busreis en een missie krijg je de optie om te saven, dat had van mij volautomatisch gemogen, dan had je zelf bij de safehouses en wapenwinkels nog wel wat harde saves kunnen maken.

maar goed dat is eigenlijk het enige echte minpunt wat mij betreft, ik vind het openwereld fps gebeuren erg geslaagd, schieten werkt ook lekkerder dan verwacht, zelfs zonder accuracy upgrades. Als je je iron sights maar gebruikt en een beetje burst kun je met je makarov hele guard posts uitmoorden. Ben nu aan t sparen voor een silenced MP5 voor bij mn sniper rifle :)

1 ander ding dat me opvalt is dat mn xbox enorm veel lawaai maakt als ik farcry speel, veel meer dan als ik fable of fallout aan t spelen ben, zal wel zijn omdat er veel gestreamed wordt vanaf de disc,.. is niet zo erg maar t maakt farcry wel kandidaat nummer 1 om op de HDD geinstalleerd te worden als de NXE uit is :D

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ben nu online met wat NL-ers! Joinen word erg gewaardeerd. \o/

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Spel uitgespeeld, mening over het einde etc in de spoiler hieronder. Niet lezen dus als je nog bezig bent met het spel.
    Ik heb het spel nu uitgespeeld en ik vond het echt een super mooi spel. Om positief te beginnen, de graphix waren super, de sfeer was heerlijk. En ik vond het ook leuk om assasin missies te doen. Er was constant veel vrijheid in het aanpakken van je objectives maar ook in de manier waarop je ernaar toe gaat.

Minpunten zijn dat er wel wat meer variatie in de missies had mogen zitten, en dat het spel ook iets meer de diepte in had mogen gaan. Zoals gesprekken met de vluchtelingen enzo. Het einde is wel leuk gedaan, de Jack die blijft leven en het mysterieuze van "wat is er gebeurd". Een leuk spel dat ik zal herinneren als een mooie reis door Afrika!

14. Bluntman

Bluntman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is echt supervet, als ik hem uit heb gespeeld ( morgen ofzo ) ruil ik hem dinsdag tegen Fallout 3, maar toch dit spel is gruwelijk. Ik vindt het echt supervet om gewoon met een silenced sniper ( dart rifle ) gasten te killen, niemand die weet waar je zit of wat dan ook :D. En de graphics zijn echt insane. Heerlijk speelt het op NXE geen drive lawaai of niks :)

15. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Net gekocht bij de Mediamarkt, Berlijn.
    Dit toppertje moet ik gewoon in huis hebben.

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ben ik de enige die dit spel erg tegen vind vallen? Misschien komt het door mijn luxeprobleem dat ik nagenoeg tegelijk Golden Axe, Fable 2, Fallout 3 en Far Cry 2 gekocht heb, maar toch. Ik had niet verwacht dat ik Far Cry 2 het minst leuk van het rijtje zou vinden. Ik vind het ten eerste grafisch nogal teleurstellen. Ook overtuigt het vechten me niet heel erg. Elke keer ventjes die zomaar op je beginnen te knallen. Ook zijn er vaak wel heel veel schoten nodig om iemand om te leggen. Tevens doet het spel me erg warrig aan, het mist focus ofzo denk ik.

Misschien dat het leuker wordt als ik er meer in kom te zitten...

17. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het zeker niet met je eens. Maar je bent niet de enige. Het is een erg vet spel als je er een beetje inzit.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608
    Net eventjes begonnen, ziet er allemaal leuk uit. Morgen vrij, dus dan kan ik even spelen :).

19. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Naast Fallout 3 en Dead Space nu ook Far Cry 2 binnen. Straks maar eens een begin mee maken. En dan nog tijd vinden voor LittleBigPlanet en Gears of War 2.

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Geweldig spel ... jammer dat er geen krokodillen zwemmen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina