1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wil ik ook wel weten
     
  2. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten ff opschieten met een update, kan de story niet eens uitspelen op deze manier...
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Nee dat gaat helaas niet.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Geniale game. Pakte een bootje en ging een stuk varen, ging ergens via de zijkant naar boven en het was avond, uiteindelijk een heel stuk gelopen, ondertussen nacht en kwam bij zo'n save huis. Heel stil die 2 guards vermoord, gesaved en toen verder gelopen. Kwam bij zo'n outpost, gooide wat molotovcocktails en pakte een auto dat daar stond, alleen was er nog een guard over, hij achter me aan scheuren in de jungle. Uiteindelijk naar dat stadje gereden waar niemand op elkaar schiet, hij durfde daar niet te komen, muhwawawa :D
     
  5. Sherman

    Sherman Guest

    Een van mn maps is bijna klaar! :D Hij heet "FC Dordrecht Stadium" ( plaatselijke club) En het is een bestwel groot voetbalstadion met parkeerplaats, heb iets van 33000 objecten nodig gehad. Hij is bijna af, dus een dezer dagen zal hij online het licht zien. :D
     
  6. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    @Sherman, klinkt goed ben benieuwd :)
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hoe zijn de achievements voor deze game eigenlijk? hoelang duurt het eigenlijk voordat 600+gs voor deze game heb?
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Jeej, eindelijk af. Na wat gemier met wat elementen is "Battle Rock" zojuist online gegaan :) Een klein overzicht volgt:

    [​IMG]

    Vanavond ga ik hem online uitproberen. \o/
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wow...dat ziet er echt vet uit!
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt ziek. Ik heb zelf ook van die ideeen maar ik heb de het geduld en de skill er niet voor. Respect.
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind dit spel echt vies tegenvallen
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik ga van het weekend zeker iets proberen!
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Dan met je spel wel gespeeld hebben om daar over te oordelen. :p
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Het is jammer dat je in MP het aantal respawns niet kan regelen/limiteren, en er zit (daarom kennelijk) ook geen SIEGE mode in ... beetje jammer, want dan zou je toch heel andere maps kunnen maken.

    Nu dreigt elke map die eigenlijk tactisch zou moeten worden aangepakt toch een run&gun fest te worden omdat je unlimited respawns hebt en het alleen om de kills gaat. (persoonlijk vind ik 3 kills/0 deaths beter dan 15 kills/12 deaths)
     
  15. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me nog niet erg verdiept in deze game, maar wat ik in de startpost zag sprak me wel aan:
    Meer Oblivion achtige missie opbouw, ipv lineair (zoals bij CoD) etc.

    Moet ik het qua gameplay dan ook meer vergelijken met tactical shooters als Ghost Recon (na 2-3 kogels ben je dood) of toch iets als CoD (waarbij je op normale moeilijkheidsgraad aardig wat kogels kan vangen).

    En hoeveel uur doe je over dit spel, wil je zo'n beetje het grootste deel van de single player voltooien?
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    1 headshot (sniper of closerange handgun) en je bent dood, maar je kan ook een clip legen met je rifle en dan nog niets raken (komt imo door de 'spreiding' van het wapen, ej kan een rifle niet op singleshot zetten dacht ik dus dat is wel iets minder).

    De single player kan je op verschillende manieren aanpakken. De silent, sneak, longrange manier werkt, maar er zijn ook gamers die 'all guns blazing' erin gaan en dat tot een goed einde brengen.

    Als slow (GR) gamer voel ik me goed thuis met de SP en ook bepaalde MP maps kunnen me bekoren
     
  17. Sherman

    Sherman Guest

    Je moet nog ff wachten want ik heb vandaag ROD gekregen. :eek: :emo:
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Wie doet er mee met een potje Far Cry 2? *)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kom eraan ik doe is een keer mee.
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Battle Rock was echt gaaf gisteren. We waren gister met zijn zestien een capture the daimond gestart op die map. Maar omdat het 1 tegen 1 stond werd er steeds weer voor verlenging gevote. Op een bepaald moment hielden we de muur met bunkers niet meer vast waardoor het gele team onze wapens tegen ons begonnen te gebruiken. na 40 minuten wisten we toch nog een 3 - 1 te scoren. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina