Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar dulle...jij hebt niet eens een mic! :lol::):
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Daarom zeg ik toch; geen MP. ;)
    Singleplayer ervaring is voor mij veel belangrijker dan de MP. Ik denk dat als het team van bv. Bioshock ook een MP had moeten implementeren, dat die game nooit zo goed was geworden.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ziet er wel zwaar goed uit, en een game in Afrika lijkt me echt fantastisch. Alleen er komen zoveel games uit, eerst had ik een perfect lijstje en nu is daar Skate 2 ook al bijgekomen, waar ga ik al die tijd vandaan halen. Hehe, denk dat als ik nog geld heb in November / December ik hem wel bestel bij Gamehubs, maar dan zal ik hem pas in 2009 gaan spelen. :+
     
  4. hakzear

    hakzear Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dat er een hele accurate flora en fauna in deze game zit, waarin de leeuwen zelfs op gazelles etc jagen. Ik heb gelezen dat ze het zelfs zo in kunnen stellen dat de leeuwen op een soort van rampage gaan er geen zebra meer overblijft, echt te gek.

    En dan heb ik het nog niet eens gehad over de realistische wind, die wanneer hij aan word gezet zelfs takken van de bomen kan afscheuren.

    Ga er trouwens maar vanuit dat PC het lead-platform is, waar hij al 3,5 jaar op word ontwikkeld. Pas recent zijn ze begonnen met het ontwikkelen voor Far Cry 2 op de PS3 en Xbox360 (Niet dat een probleem hoeft te zijn, check Call of Duty 4).

    Hier nog een filmpje:
    http://www.shacknews.com/onearticle.x/53316
     
  5. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk erg uit naar deze game. De vorige Far Cry heb ik nooit echt uitgebreid gespeelt maar deel 2 ziet er echt gaaf uit. Grafisch ziet het er echt zeer mooi uit en de vrijheid die je hebt trekt me ook wel aan.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Filmpie.

    [gt]38387[/gt]
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dat ziet er goed uit! blijf me verbazen om die mooie graphics. en ook vet dat ze de bewegingen in first person erg netjes hebben gemaakt ( bijv dat soort verbandding wat ie omdeed ). en die rock in die trailer *) is dat afrikaanse metal ofzo haha ( gelukkig zitten er wel dieren in de game :lol: * denkt evil * )
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de game inmiddels gereserveerd, dus stop ik zoals altijd met het kijken naar filmpjes.
    Dus als iedereen nu even zijn mond wilt houden over hoe vet die filmpjes wel niet zijn! :mad: :+
     
  9. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zo vet filmpje, je moet m zien ! :+
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Far Cry 1 zag er toendertijd supermooi uit. Heerlijk knallen op een bountyeiland. Daarna kwamen tig games die deze setting overnamen.

    De setting van Far Cry 2 spreekt me wel aan. Lekker door africa knallen. Waneer komt deze game uit?
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het nieuws omtrent Far Cry 2 niet zo goed gevolgd, maar ik hoop wel dat ze dit keer mutanten en aliens achterwege hebben gelaten. :eek: Dat vond ik aan Far Cry echt een stuk minder.
     
  12. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zitten er ook niet in :) dat is ook de rede waarom ik nu wel deze game wil hebben _O_ t is alleen maar knokken tegen het mensenras :9
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar hoe zit het eigenlijk, is het gewoon een soort van free roaming shooter ? :D
     
  14. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel missies, maar je mag zelf helemaal uitmaken hoe je het gaat aanpakken. dus eigenlijk is het wel een soort free roaming :9
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het ís eigenlijk gewoon Free-Roaming. :9
    Hier vergelijken ze het zelf met TES:

    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2759435&postcount=15
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Whooooo, bruut. Eigenlijk helemaal niet met deze titel bezig geweest, misschien als ik nog geld over heb hem maar ergens in Oktober bestellen bij Gamehubs. :cool:
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ziet er echt vet uit ja, kan niet wachten! Settings kunnen echt SUPER uitpakken, Afrika is zo weinig gebruikt in games. Als ze het goed doen wordt deze game echt schitterend.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Deze game ziet er geweldig uit, alleen ben ik bang dat ik op een gegeven moment
    blijf haken, ergens met een missie, en dat ik dan geen zin meer heb om het weer te doen.

    Over die mutanten: Die vond ik altijd eng. Ik schrok er donders van.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Deze game wordt echt vet alleen ben ik bang dat ik weer teveel avonden Puzzle-Adventures ga bedenken en bouwen. :cool: Met het huidige deel heb ik dat ook hoofdzakelijke gedaan en amper de SP gespeeld. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina