1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32

    [​IMG]

    [gb]Far Cry 3[/gb]


    Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal
    Uitgever: Ubisoft
    Genre: FPS
    Platform(s): 360 -PS3 -PC
    Releasedatum: Released​


    [gb]Informatie=(/gb]

    With Far Cry 3, players step into the shoes of Jason Brody, a man alone at the edge of the world, stranded on a mysterious tropical island. In this savage paradise where lawlessness and violence are the only sure thing, players dictate how the story unfolds, from the battles they choose to fight to the allies or enemies they make along the way. As Jason Brody, players will slash, sneak, detonate and shoot their way across the island in a world that has lost all sense of right and wrong.

    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [gb]Filmpjes=(/gb]


















    [gb]achievements[/gb]
    [gb]Boxart [/gb]

    [​IMG]
    [gb]Reviews=(/gb]


     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Las vandaag op Gamersnet dat er een patch komt waarmee je de HUD Kan aanpassen :)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Klopt, maar Maxquibit heeft het heft in eigen handen genomen :+.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoop wel dat de QTE te zien zijn met die patch :p ik ga ook even wachten tot die patch er is, voordat ik verder speel. Heb alles al uit staan (zelfs aim assist) maar het voelt nog steeds erg easy.
     
  5. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wel chill al die PC screenshots in een Xbox games topic, oh well..
     
  6. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou dat ik een dikke pc had, maar ben meer laptopliefhebber. Die zijn wel erg duur als je dikke gaming specs wilt, helaas.. ziet er echt heel vet uit, enjoy :D
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Is om jullie op te geilen voor de next gen ;).
     
  8. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    ik speel gewoon op de XBox en ik vind het prima.. Ziet er goed genoeg uit.

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Totdat je het op een goede pc speelt ;).

    Heb zelf ook een xbox en als je filmpjes/screenshots vergelijkt dan val het vershil nog wel mee maar als je ze naast elkaar zet is het verschil echt enorm.
     
  10. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Kost ook bijna 6/7 keer zoveel. Een Fiat panda is ook een degelijke auto, maar een Ferrari is beter. Beetje appels met peren vergelijken
     
  11. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is ook zo, maar de framerate op de PC is 3x zo hoog en dat is echt een must voor next gen titels.. Geen lage framerates meer, ook niet voor BF aub.

    Peace,
    martinibaby. :thumbs:

    Muah, voor 3 xboxen a 200 euro heb je al een dikke game pc. Uiteraard alle onderdelen los van elkaar op de kop tikken voor de beste prijs.
    Voor 1 fiat panda kan je trouwens wel een gamepc kopen.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Onzin.

    Meeste mensen hebben toch al een pc van een euro of 600 inclusief monitor, toetsenbord etc, voor 150/200 euro meer heb je er een met een dikke videokaart en goede behuizing waarmee je alles op de allerhoogste settings kunt draaien.
    Processor hoeft helemaal niet zo goed te zijn voor gamen, eentje van 80 euro is al genoeg.
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Het feit is PC is veeeel beter dan de 360. En dat weten we. 360 is er ook nauwdelijks framedrops en het ziet er goed uit voor een oud beestje.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ooit een "echte" RTS of TBS gedaan? Zelfs games als MMO's en RPGs hebben baat bij een keyboard. Zelf speel ik ook steeds meer games op mijn PC met de wired 360 controller, maar dat zijn voornamelijk arcade games en shooters. Online shooters weer niet, dan verlies je consistent tegen spelers met een mouse + keyboard setup. De reactietijd en nauwkeurigheid ligt zoveel hoger bij deze combo. Daarom staat bij console fps games vaak ook een aim assist aan.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  15. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus we zitten inmiddels al op een euro of 800/900, waar de Xbox geloof ik een euro of 150 kost. Geen onzin dus. Een pc die 5/6 keer zoveel kost moet je ook gewoon niet vergelijken met een spelcomputer. Dat is allereerst niet eerlijk en wat wil je ermee bereiken.
     
  16. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf speel ook vooral met mijn Xbox-controller op de PC, maar heb er ook geen problemen mee om met muis en toetsenbord te spelen, omdat ik dit tot 2 jaar geleden altijd deed.
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ja natuurlijk, maar als je een pc koopt geef je er meestal toch al aardig wat geld aan uit, waarom dan niet wat extra geld in je pc steken zodat je er echt goed op kunt gamen in plaats van het geld in een console te steken?

    Goede game pc heb je al vanaf een euro of 350a400 (behuizing 30 euro, 4gb ramgeheugen 15 euro, moederbord 40 euro, quadcore processor 60 euro, videokaart 100a150 euro, voeding 40 euro, dvd speler 15 euro en hardeschijf 50 euro), en dan kun je alles misschien niet op het allerhoogst draaien maar dan is het nog steeds stukken beter als op de huidige consoles.

    Ik game ook echt niet op pc alleen om de betere graphics, maar ook bijvoorbeeld de mods en omdat je met een muis en toetsenbord een stuk sneller en precieser bent met bijvoorbeeld RTS en FPS games.
    Voor race games en bijvoorbeeld FIFA gebruik ik dan wel weer een xbox controller.


    Mijn punt is dus dat veel mensen denken dat pc gamen een stuk duurder is terwijl het dat eigenlijk helemaal niet is en het zelfs goedkoper kan zijn.
    De games zijn bijvoorbeeld ook een stuk goedkoper (en dan heb ik het niet over illegaal downloaden).
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Een PC heeft uiteindelijk ook andere doeleinden buiten gamen, dus helemaal 1-op-1 mag je de prijs ook niet vergelijken.
     
  19. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    natuurlijk is dat ook zo maar ik speel niet op een pc ook al heb ik hier een hele deftige bak staan voor mijn 3D werk en dan bedoel ik ook een hele deftige bak. _O_
    Maar ik vind het gamen op de xbox prima. Ook al zal het op mijn pc vele malen mooier zijn en snellere FPS...
    Zelfs op mijn laptop (ook een hele deftige) zal het vele malen mooier zijn dan op de XBOX, maar dat hoeft niet, Ik vind het prima op de XBOX. Speelt fijn genoeg.

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2012
  20. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige waar het mij omgaat is de vergelijking tussen een pc en een Xbox 360. Voor dat geld krijg je waar voor je geld. Spellen zien er nog prima uit en spelen goed, dat je beter kan krijgen is niemand een verrassing.
     

Deel Deze Pagina