Zover ik weet is er niets anders aan behalfe dan dat ik nu op hard speel, Al merk ik maar weinig verschil tussen easy, normal en hard buiten het feit dat jijzelf wat rapper doodgaat en de vijanden wat meer kogels kunnen verdragen. Ja die DLC die je bij de Insane Edition krijgt, Monkey Business, 4 missions with hurk. Stelt vrij weinig voor en voegt bijna niets toe aan de game, Lost Expedions naar horen zeggen ook niet. (Die heb ik zelf nog niet eens gedaan.)
whaha awesome filmpje We gaan 't nog mee maken dat ingame gewoon praktisch zo eruit ziet, ik zat nu al een paar keer te kijken van. Dit is net Far cry
Uiteindelijk 40 uur gespeeld voor SP en alle collectibles. Top spel, alleen het hoofdverhaal valt toch een beetje tegen. Co-op ga ik niet uitspelen, wat is die onvoorstelbaar slecht.
Ja op 1 na, aangezien je die alleen tijdens een missie kan halen bleek achteraf. Normaal een hekel aan het zoek 100 van die e.d. maar die relics zoeken was wel leuk. @Robinxb360. Einde vond ik nog wel meevallen. Ik vond de manier waarop en hoe snel Spoiler Vaas doodging teleurstellend.
Aangekomen op de 2e eiland kan dan opeens geen wapens meer gebruiken alles is onbruikbaar geworden. Ik zie zeg maar alleen de handen.. Ook als ik zwem naar de 1e eiland, kan ik nog steeds geen wapens gebruiken. :banghead: Ik heb hier ubisoft over gebeld en dit was een bekend probleem. Developers werken aan het probleem.
Ik word een beetje gestoord van die gast die voor Volker werkt en dan bedoel ik niet Vaas. Gezeik ook iedere keer om wat gedaan te krijgen. Verhaal valt mij vies tegen, behalve de stukjes met je vrienden. En ik ben het zelf niet eens met het Apocalypse Now gehalte, behalve dat het allebei even saai is atm qua verhaal.
mooi filmpje met de verschillende wapen keuzes; http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Pdk0-UNkL9I
Oke, het filmpje is in het Nederlands goed, maar waarom (Speeding it little up?) erbij zet snap ik niet? Thanks anyway, voor het filmpje.