Ik had me gisteren toch een Glitch, de Jezus nog aan toe, zal het uitleggen: Ik loop rond een van de kampen aan de kust die ik bevrijd heb op het eerste eiland. Ik had toen net het 2e eiland bereikt. Ik pluk een groen blad, val door de spelwereld heen en krijg de achievement voor 60 meter de diepte in duiken. En ik kon er ook niet uitkomen zonder dood te gaan aangezien ik maar een keer boven water ben geweest, onder de spelwereld nog. Bijna alles was verdwenen. Ik moest toen wel dood gaan. Da fuck, hoop echt dat er nog een patch komt voor dit soort dingen omdat ik dit niet naar het einde toe wil meemaken.
Die achievement voor zestig meter de diepte in duiken haalde ik op een makkelijke manier. Spoiler Als je de wingsuit krijgt gewoon je wingsuit niet openen, je dondert in zee, krijgt een achievement en kunt het meteen weer opnieuw proberen.
Wat klaag je voor jou is het nog speelbaar, voor mij nog steeds niet! En je hebt nog eens een 'achievement' er gratis bij gekregen door dat je door de game heen viel.
Ik vind het ook niet echt een klacht ofzo, dan zeg ik het er wel bij. Het is alleen dat dit wel nodig gepatched moet worden. Ik heb dit ook al een keer in Skyrim gehad, aan het einde van de Dark Brotherhood questlijn. Echt niet normaal, zo schrik je dan. Ploef, weg was de wereld.
net gelukkig echt weer genoten Spoiler De missies voorafgaand aan het killen van Vaas, het monster dat je moest killen, de hallucinaties, de opzwepende muziek in de compound van Vaas
Had ik ook. Ik landde met een parachute op het land en ging er vervolgens dwars door heen, na een eeuwigheid te zijn gevallen kwam in onder de map in wat water terecht, haalde daarmee ook die achievement en viel vervolgens weer onder dat water totdat ik volledig vast kwam te zitten in het onderste gedeelte van het spel waarbij elk huis de grootte had van een pixel, ging helemaal nergens over. Maja, ook bij SR, GTA en heel wat andere free roam spellen ben ik regelmatig onder de map beland. Vandaag het spel op 1000/1000 gehaald, wat een game Ik had alleen wat spijt van die "never saw it coming achievement", wat een gekut. Ik heb deze gehaald nadat ik het spel al uitgespeeld had maar echt ALLES ZAT TEGEN!! Ik ging naar die plek in het noordwesten van de map (van Roosterteeth). 9 van de 10 keer was er geen mannetje op de goede plek en elke keer dat ik hem bijna op de goede plek had kwam er OF een luipaard aanrennen die hem op vrat OF er startte een halve oorlog waarin iedereen elkaar spontaan afmaakte omdat er weer wat good guys aanreden. Ik heb me echt op lopen vreten en heb het dan ook uitgeschreeuwd toen ik eindelijk de achievement had gehaald Datzelfde gold trouwens voor de doppelganger missie...die ene waar je alleen maar steentjes moet gooien... Als er één ding is dat ik INTENS HAAT dan is het wel stealth...ik heb die missie...zonder gein...minimaal 30 keer moeten herstarten... Maar die outposts bevrijden zonder gezien te worden vond ik daarentegen dan wel weer briljant, op een gegeven moment had ik iets van 15 outposts op rij gedaan in stealth (Sniper + Silencer + die assault rifle die je krijgt met alle radio torens [noparse])[/noparse]. Maar verder haalde het naar mijn mening alleen maar de vaart uit het spel. Maar verder...wat een fantastische game, die hallucinaties...karakters...vrijheid...wapens en zelfs de multiplayer die imo erg goed in elkaar steekt. Het is echt een volledig spel en die paar bugs zullen dan ook mijn reet roesten. In het hele spel heb ik 1 keer vastgezeten door een bug met een dead quest waarin het gele mannetje niet spawnde en ik dus ook niets kon doen, pas na de 4de keer herstarten was hij er eindelijk maar daar kan ik uiteindelijk wel mee leven.
Nee dat was bij wijze van spreken bedoeld. Indd haaien schieten met een lekkere blaffer is dan het enige vissen wat er daadwerkelijk kan. \o/ Peace, Rich_Art.
Net op eiland 2, en nu kan ik mijn wapens niet meer equippen (?) ook niet op eiland 1, wtf?? blijkbaar ben ik niet de enige, even googln en ik vond "Hi guys, i need the help that it is impossible to use Far Cry 3 weapons for me! anyone else have this FC3 weapons issue? once i went to the south island, all my weapons dissapared. i can't pick any weapons more, buy, even in hunting quests. i dont have any guns, its verry embarassing! how to fix this Far Cry 3 weapons problem?" Gelukkig 't werkt weer, ik was al bang dat ik in korte tijd alles overnieuw moest doen >_< Spoiler http://forums.gametrailers.com/viewtopic.php?f=23&t=1341543
@ Cookie: Dubbelganger is juist makkelijk. Ik heb nog geen 10x van een checkpoint moeten herstarten en de meester keren zat ik bij het eind. Die was bugged bij mij trouwens. Ik werd gesnapt, maar een checkpoint verder, na het sluipgedeelte, neer gezet na de respawn. En ik haat ook stealth, daarom zal ik ook niet zo snel Splinter Cell spelen.
Moest even googlen welke achiev je bedoelde, Maar ik snap wat je bedoelt, als je die gemist hebt en je hebt het spel uitgespeeld is het niet makkelijk die nog te halen. Had hem zelf tijdens een missie gehaald volgens mij. Nu alleen de laatste map in co-op nog halen en dan heb ik ook alle achiev's. Was daar gisteravond mee bezig en toen liep mijn xbox360 vast terwijl ik al zeker een half uur in die missie zat, Kwam een gast op me afrennen met een shotgun ik knal die zonder te mikken vol neer met mijn sniper en toen stond het beeld vast. Gelijk ook de eerste vastloper die ik met Far Cry 3 heb meegemaakt.
Wel een faal van Ubisoft in de achievements. Wel 1tje voor 9 radio towers, maar niet een voor alle 18. Die laatste was best lastig, enige die je moet doen Spoiler met een wingsuit.
De 'laatste' is voor iedereen weer anders . Maar @ Tyrant, ik heb er ook 1 met een wingsuit moeten doen door vanaf een heuveltje richting de radiotower te vliegen, want ik kon met geen mogelijkheid boven een bepaald stuk komen op de normale manier.
die was tricky ja. dat was dan ook de minst makkelijke. heb behalve de aankomst op Eiland 2, geen wingsuit hoeven te gebruiken.
Echt moeten gebruiken nee, echter heb ik 'm best wel wat gebruikt. Na het unlocken van een radiotoren naar de dichtstbijzijnde outpost te vliegen.
Dat klopt, 2e eiland en daar ben ik met een Paraglider naar toe gevlogen. Ook toevallig omdat die Paraglider voor mijn voeten lag. Wel jammer dat je dan niet terug kan vliegen, maar ben blij dat ik nu alle zendmasten gedaan heb. Nu die kutposten nog. Ik kan in elk geval rustig over de wegen, zolang ik niets raak. Ik ben verkleed als piraat en dat scheelt wel het een een ander. En ik ga eens flink geld verzamelen om upgrades te kopen voor die laatste aantal kutposten. Bij een paar heb ik dikke heavy weapons nodig. Komt nu bij iedere versterking op het 2e eiland, bij zo'n kutpost, ook meteen een helikopter? Ik ga trouwens ook niet alle skills halen aangezien ik niet 2x ongezien kan blijven.