Natuurlijk zijn RTS games beter bestuurbaar met muis en toetsebord dan een controller, zelfde geldt voor FPS games. Ik gok dat dit komt omdat die games ontwikkeld zijn voor een muis en toetsenbord, het enige wat er is. Ik ben het eens met dat het inmiddels achterhaald is en er een nieuwe vorm van besturing moet komen. Veel mensen zijn ook zo gehandicapped, dat muis en toetsenbord gewoon ontzettend klote is voor hun. Liefst heb ik dan eye-control, of bijv. dat je met je gedachten een game kan sturen. We zullen zien in de toekomst. Maar het liefst wel 1 ding, zodat je niet met een muis van 200 euro voordeel hebt over iemand met een muis van 20 euro. Dat is gewoon cheaten xD Peace, martinibaby.
Wow die missie met die drugs velden is wel awesome zeg [yt]1aXrLt9a6eE[/yt] Nog effe voor het lekkere
Inderdaad, maar zelfs die is niet bijster spannend, beetje boompjes in de fik steken. Moet zeggen dat ik meer had verwacht kwa verhaallijn, en vooral van Vaas. Vind achteraf de story totaal niet boeiend, het enige wat mij blijft kluisteren is toch wel echt alles rondom de main story. Vraag me alleen even af hoelang gemiddeld 1 Co-op missie duurt voor een trophy. Ben nooit echt van de Co-op, maar het zijn de laatste trophy's die ik nog moet halen voor Platina, dus wil er wel een keertje voor gaan. Iemand enig idee?
Op normal met zijn 2'n ongeveer één tot twee uur per missie, ligt ook aan de skills natuurlijk. Het is heel veel knallen met een lekkere zware auto aim. 2 X LMG is imo ook de beste weapon setup
Net voor het eerst online co-op gespeeld. Best leuk vooral door de vele mogelijkheden om jezelf te upgraden alsmede je wapenarsenaal. Het aimen gaat alleen lastiger als op SP terwijl ik aim assist op SP uit heb. En op normal best al pittig!
das nog niks,... meestal gaan die beesten achter mij aan... 1 keer een tijger bevrijd,.. heeft het hele kamp ongezien voor me uitgemoord
Daar heb je een spuitje voor. 'Dierenwereld' heet ie op z'n Nederlands (2x rode plant meen ik). Die heb ik altijd wel bij me. Niets irritanter als je een piratenkamp aan het scouten bent en je moet een roofdier afweren. Om geen alarm te slaan moet ik dat dan geluidsloos doen. Met een mes haal je weinig uit, pijl en boog is te moeilijk en mn kogels moet ik sparen voor het kamp (heb nog niet z'n grote munitie buidel)