Ben FC3 opnieuw begonnen met het doel om het hele (eerste) eiland als constant jachtgebied te hebben en te houden.
- NOHUD en Hard
- Ik unlock NIETS (behalve de verplichte eerste paar dingen zoals 2 skills en 1 radiotower)
- Ik verover ook geen outposts
- Ik gebruik alleen maar health (max 5 syringes)
Wel ga ik voor 4 weapon slots, wallet upgrade en loot upgrade maar laat de rest achterwege.
Zo heb ik een jachtgebied gecreerd waarbij ik steeds vanuit basiskamp, acties kan ondernemen.
- Bv, ik neem alleen een handboog en pistol mee, en moet dan aan de andere kant van het eiland een snipergun 'stelen' en weer heelhuids terugkomen en dat zonder doodgaan.
Dan wordt de game heel anders. De AI en de randomness van de vijand (patrouilles) en wildlife maken het dat je vrij lang zo kan spelen. Tuurlijk een outpost 'ken' je op een gegeven moment wel, en de AI krijg je ook wel door, maar toch vind ik het geheel verbazingwekkend leuk en nog steeds onvoorspelbaar genoeg om constant verrast te worden. Als je steeds op het 'randje' gaat zitten qua risico blijft het spannend.
Ik maak dus een beetje mijn eigen game binnen FC3 en vermaak me al tientallen uren prima!
Heb er al weer zin in.
Klik om te vergroten...