1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ah verkeerd gelezen sorry! :D

2. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb die haaien met zo een gevechtsboot neergeschoten ... verrukkelijk!

\o/

Laatst bewerkt: 1 jan 2013
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    In zo'n hunters missie moet je het met de boog doen.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik kill de haaien altijd gewoon met de boot van de kant. Soms ff stukkie het water in om ze te lokken en dan snel met de boog een paar pijltjes erop :
    Die hunter missions met panters en tijgers met een boog zijn echt veel erger. Als ze je spotten staan ze on no time voor je en dan begin je niks met je boog ...

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Inderdaad, weg aangelegde voorraad medicijnen en groene bladeren. :emo:

6. DeKootje

DeKootje Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Je hebt een bepaald spuitje waarbij wilde dieren je niet aanvallen. Geldt niet voor dieren die in het water leven volgens mij. Scheelt een hoop medicijnen.

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ben FC3 opnieuw begonnen met het doel om het hele (eerste) eiland als constant jachtgebied te hebben en te houden.

- NOHUD en Hard
    - Ik unlock NIETS (behalve de verplichte eerste paar dingen zoals 2 skills en 1 radiotower)
    - Ik verover ook geen outposts
    - Ik gebruik alleen maar health (max 5 syringes)

Wel ga ik voor 4 weapon slots, wallet upgrade en loot upgrade maar laat de rest achterwege.

Zo heb ik een jachtgebied gecreerd waarbij ik steeds vanuit basiskamp, acties kan ondernemen.

- Bv, ik neem alleen een handboog en pistol mee, en moet dan aan de andere kant van het eiland een snipergun 'stelen' en weer heelhuids terugkomen en dat zonder doodgaan.

Dan wordt de game heel anders. De AI en de randomness van de vijand (patrouilles) en wildlife maken het dat je vrij lang zo kan spelen. Tuurlijk een outpost 'ken' je op een gegeven moment wel, en de AI krijg je ook wel door, maar toch vind ik het geheel verbazingwekkend leuk en nog steeds onvoorspelbaar genoeg om constant verrast te worden. Als je steeds op het 'randje' gaat zitten qua risico blijft het spannend.

Ik maak dus een beetje mijn eigen game binnen FC3 en vermaak me al tientallen uren prima! :)

Heb er al weer zin in.

Laatst bewerkt: 3 jan 2013
  8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Creatief hoor :) deed ik als al kind al voor games als Mario Kart _O_.. Eigen regels etc..

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tot nu toe alle outposts stealthy gedaan, maar ik wil ook wel eens los met explosives, barrels, grenades, etc. Maar dan krijg je maar 500 xp voor een outpost. Haal je dan nog wel genoeg xp voor alle skills ?

Heb ook zon mega damage sniper (not stealthy) gekocht, bruut geval :)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja xp haal je makkelijk.

11. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Ik was in het begin enthousiast met XP verzamelen, waardoor ik al ver van tevoren alle skills had vrijgespeeld. Vergeet ook niet, als je de game hebt uitgespeeld kun je altijd nog terug de wereld in om XP te verzamelen.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ok, thanks alle twee! Ga ik eens lekker de boel in de hens zetten :) Damn, wat is deze game vet!

13. Femmmke

Femmmke Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe hebben jullie dat level met het verbranden van die wietplantage gedaan? Welk plan van aanpak, want ik krijg het maar niet voor elkaar.\o/

Ja, ik ben noob.
    (Speel zelfs op avonturier en het lukt me niet eens.:emo:)

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik doodde eerst op mijn gemakt alle vijanden en stak toen die velden aan. Dat kun je dan op je gemak doen.

15. Femmmke

Femmmke Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Okay, dankje. Maar eens proberen straks.:)

16. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Blijven de enemies niet respawnen op dat level?

17. Femmmke

Femmmke Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat dacht ik dus ook al. Want ik heb al een paar keer geprobeert alle enemies te killen en daarna pas de plantages in de hens te zetten maar dan dacht ik dat ik alle enemies had gekilled (en dan waren en dat er al best veel, niet alleen de eerste 3.8)) begon in op m'n gemakje die plantages af te fikken en dan hoorde ik opeens weer allemaal enemies.

18. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ik heb het gehaald door elk veld snel aan te steken en keihard weg te rennen. Snel verstoppen en wachten tot alles is plat gebrand :+

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt het nou ook als je die wietplantage in de hens steekt, je zelf ook stoned wordt? Zo ja, is dat echt een super tof detail. ^^

20. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ja dat klopt :b:

Deel Deze Pagina