Je kunt ook heel makkelijk in je handbook zien wanneer je iets unlocked, overal staat aangegeven wanneer je een achievement, recept of wapen krijgt, ideaal
De Ubi servers zijn ook tergend, als je eenmaal een goede host vindt zonder lag dan is het wel te doen maar vaak is het ook zo dat je eindelijk in een toffe game zit, vervolgens leaved iedereen waardoor er nog maar 7 man over zijn en in het vervolg joined er helemaal NIEMAND meer! Heel irritant dus dan kan je weer gaan zoeken naar een nieuwe game, met nieuwe lag enz enz. Om nog maar te zwijgen over de honderden bugs die erin zitten. Als je bijvoorbeeld spontaan een suicide hebt dan komt het omdat er iemand in de tegenpartij zit die je niet kunt zien en die je dus killed waar je niets tegenin hebt te brengen.
Ik ben bij de missie Geheime Bron. Daar schijn ik foto's te moeten maken, maar als ik daar aankom gebeurt er helemaal niks. Ik zie ook wel ondertitels dat ik zeg dat ik foto's moet maken van de leiders maar er is niks. Iemand een idee? Die gele stip blijft ook staan, ook al loop ik er overheen.
Je moet foto's maken van vijanden, die zijn gesneuveld::.. (Als ik het goed heb) De lichamen waar je foto's van moet maken liggen goed verborgen. Kijk goed in het gras, daar liggen ze meestal. Je kan er zo overheen kijken.
Nee ik weet hoe je foto's maakt, maar volgens mij begrijpt het spel niet dat ik ben aangekomen bij de start van een missie. Ik kom daar aan er gebeurt niks. Als ik dan via de tokkeltouwen infiltreer in het kolennmijnkamp dan zegt hij dat ik het missiegebied verlaat en dan is de missie mislukt.
Sowieso doe je het even voor de achievements. Het is of een wapen of een achievement, kennelijk niet allebei bij Ubisoft. Ik moet zeggen dat ik dat ook niet zo'n probleem vind.
Ik heb ze volgens mij allemaal nog op het eerste eiland, maar kan me voorstellen dat als het niks verder meer oplevert en ik de exp ook niet meer nodig heb, dat ik ze dan verder laat schieten ...
Jullie blijven zeggen dat ik lijken moet fotograferen, maar jullie hebben het over een andere missie. Ik heb het hier over: http://www.ign.com/wikis/far-cry-3/Deepthroat Het begint zo: You start the mission near a river that leads to one of the Mercenary bases. When yoou enter the base, there will be a series of ziplines that go back and forth throughout. Use them to get to the next checkpoint, and as long as you don't assault any guards, you should be able to do so unhindered. Bij mij start er dus geen nieuw checkpoint en als ik via de ziplines verder ga, dan zegt hij dat ik de mission area verlaat...
WTF, zit er nou gewoon een gast op de zeebodem te kotsen in een WC pot? Hoe verzinnen ze het! /Edit: Ja dus.
Heb ik ook een keer gehad bij een andere mission. Wat hielp was de mission aborten, keer fast travellen en mission weer starten ...
Ja heb ik ook een aantal keer gedaan. Hielp niet maar na opnieuw opstarten van de xbox liep hij wel weer door. Irritant.
Die Easter Egg, machtig dat soort dingen. Het idee zoiets erin te zetten is niet zo moeilijk, maar dat er gasten zijn die dat ook meteen vinden en dan er gelijk een video voor YouTube van maken.
Vind ik ook en er zitten echt geniale tussen, zeker in sommige games! Deze zit er ook nog in trouwens: [yt]SiQWivGAZVw[/yt]