1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nice, moet die LE ook nog steeds doen. En er waren toch 2 missies in totaal bij die LE editie of zat er ook nog andere DLC bij?

Ik denk vanavond maar eens doen, als Rome - Total War mij niet bezet houd. :9

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb die DLC niet eens, maar volgens mij is het niks bijzonders.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ach die lost expedition missions waren wel aardig. Anderhalf uur gameplay. Zou er niet voor betalen, dat niet ...

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok dan, nou als iemand nog een code heeft... :9

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Twee missies is altijd leuk, stond ook al op de disc. Je hoeft het alleen maar te activeren. 8)

Maar goed, heb er zelf volgens mij geen cent extra voor betaald.

Nu maar even op mijn HDD pleuren die game en dan die twee missies maar eens spelen. Je krijgt er ook een of twee achievements voor.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Niet toch?

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Krijg je idd geen achievements voor.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wat AntraXxX ook al zegt. Ik meende steeds van wel, maar misschien moet ik dan ook niet alle website's waar de achievements op staan serieus nemen. Kan een typfoutje zijn geweest.

Ik vind het opzich ook niet erg, want nu kun je tenminste 1.000 rond halen.

9. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Afgelopen weekend ook begonnen met dit spel. Op zich bevalt het me prima, maar het is geen perfecte game. Vind het vooral storend dat er 'knippen' in de game zitten, waardoor je bijvoorbeeld niet verder kunt levellen. Je hebt alle vrijheid om te looten en te jagen, maar ik kwam gisteren op een punt waarop ik niet meer mijn skill points kon besteden, een volle portemonnee had en niks meer kon craften. Dan wordt je toch gedwongen om maar een paar verhaalmissies te spelen, terwijl ik de geunlockte gebieden nog niet eens volledig bij langs was gelopen.

Verder viel me op dat bij assassination missies de vriendelijke troepen vaak halverwege komen helpen, terwijl ik net bezig ben om de guards stuk voor stuk stealth om te leggen. Dan heb je er twee, en ineens komt er zo'n jeep aangescheurd en is het full out oorlog. Toegegeven, het wordt dan wel makkelijker, maar de lol van het stealth spelen is er dan wel snel vanaf.

10. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dat je geen nieuwe skillpoints kunt besteden klopt, maar voor een nieuwe portemonnee te maken moet je toch geen missies doen? gewoon een beetje jagen.. of bij de laatste wel een huntermissie ja, maar dat is ook jagen en geen storymissie he.

11. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, bij een aantal van die craftdingen was ik zo ver dat ik alleen nog huntermissionloot nodig had. Maar zelfs als je die hebt gedaan: je kunt op een gegeven moment niks met je geld. Wapens krijg je gratis bij tower unlocks, ammo pak je gratis op, armor heb je niet nodig. Het enige waar je dus geld aan uitgeeft is weapon upgrades, en die zijn ook bepaald niet duur. Gelukkig kan ik straks weer wat maps kopen (2000 per gebied), zodat ik nog meer loot chests kan vinden :).

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Eindelijk op het tweede eiland aangekomen. Nog 2 skillpoints en dan heb ik ook alle skills. Moet zeggen dat ik de missions wel erg leuk vind tot nu toe, met uitzondering van de bossfight op het eerste eiland, die is wat minder imho ...

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bossfights zijn ook niet zo geweldig, maar het gaat ook meer om de aanloop er naar toe en hoe dat effect op je heeft bij het uiteindelijke moment.

Klein tipje van de sluier over end boss, hoef je dus niet te lezen, is verder geen major spoiler:
    Geen bezwete handen hebben tijdens die scene. ;)

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, wat een game zeg! Wil je een outpost overnemen, komt er even een tijger langs om het voor je te doen! :lol: Ik heb me maar verstopt in de bosjes. :+

Die dialogen ook... "It burns when I piss, I should have used a rubber!". 8)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dialogue is leuk maar zit wel enorm veel herhaling in

dat voorbeeld van jou bijvoorbeeld, ik deed op een gegeven moment een sneak missie in 1 of andere grot (iets voor de story) en daar had blijkbaar 80% van de guards een druiper :+

incidentele dialogue is leuk maar met mate..

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, ja ik heb de game nog niet zo lang. 8) Ik snap alleen nog steeds niet waarom dialogen etc. bij mij nog steeds zo blikkerig (lage bitrate achtig) klinken. Game staat op HDD. :confused:

17. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij ook, zo klinkt het gewoon, is normaal.. btje jammer:'-(

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Vaag, dat hoort toch niet bij zo'n game... Het klinkt net zoals een slecht gedownload MP3'tje. :+

19. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Geen last van. Stemmen klinken normaal.

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Volgens mij is het een bug, want ik lees er meer over online waar de een het wel heeft en de ander niet. Ik gooi 'm wel van de HDD af en kijken hoe het dan is...

Deel Deze Pagina