Ik zou zeggen, stuur ze een mail en vraag of ze de patch weer willen terugdraaien. Zo'n spel zonder fouten maken gaat je sowieso niet lukken.
Maand geleden was die grote update al, maar toen bleven er nog genoeg bugs over helaas die nog niet op de lijst stonden.
Ja, ik wou net zeggen er was toch al een update. Het geluid bleef bij mij bugged en leek wel een 240p YT video qua geluid. Ik kan de game verkopen voor 27,50 (bod) en ik denk dat ik maar doe. MP boeit me niet zo en maps bouwen zie ik me ook niet zo snel meer doen. SP was top en het dik waard!
Ik heb de bug steeds als ik richt met sniper en schiet dat hij daarna nog een paar seconden gericht staat en niet fatsoenlijk weg kan rennen, heel irritant.
Dit weekend uitgespeeld. Heb me goed vermaakt, maar vond het wel jammer dat er niet echt goede boss battles waren. Spoiler Zowel Vaas als Hoyt pak je met een quick time event en dat voelt wel wat onbevredigend. Verder zou ik voor de volgende Far Cry willen adviseren dat je kunt instellen bepaalde syringes automatisch te maken. Je zou bijvoorbeeld kunnen instellen dat je automatisch tot x healing en y van syringe b maakt. Vond het nogal irritant steeds naar het menu te moeten.
Die boss battles zijn ook helemaal niet nodig imo. Kijk eens hoe ontevreden mensen destijds waren met Deus Ex - Human Revolution.
Laatst even gespeeld. Zag er wel uit als een must have deze game. Zitten er nog vervelende repetitieve dingen in zoals in deel 2?
Tering wat een vet spel Begin het steeds toffer te vinden. Ben nu net op het eiland onderin de map. Dope
Ik lees op de marktplaats vaak van wel of niet met code, waar is die code voor? is dat puur voor de multiplayer of ook voor andere dingen?