Varkens niet toch? Ik zie wel boar, of allemaal exotisch grut. Varkens hebben ze ergens gewoon bij huisjes, maar ik kan het niet meer vinden.
Gewoon een ander huisje zoeken en in het begin van de game, vlakbij dat startdorpje, zit ook een boerderijtje met varkens geloof ik.
Ben net begonnen aan deze game en wat een toffe titel! Zit nu vooral side quests te doen, voel me wel schuldig met het dieren jagen als PVDD stemmer
Jezus wat word ik leip van die varanen, omdat ze zo laag en groen zijn zie ik ze nooit aankomen en hangt er weer spontaan een aan m'n arm.
Hertjes kon ik in Oblivion al niet doden en als ik er wel eentje doodde was ik de hele dag kwaad op mezelf.
Ik schrik me echt elke keer de tering met die beesten. Tijgers enzo hoor ik wel, dus ik weet dat ze er zijn. Die varanen zijn er ineens. Ik durf ook niet te zwemmen met die haaien. Speel nog weinig main story, veel aan het spelen op het land. Genoeg te doen
Dankzij jou ben ik even gaan zoeken. De mogelijkheid de outposts te resetten klinkt heel erg goed ! Kwam hier op uit... http://forums.ubi.com/showthread.php/753983-New-Features-and-Changes-in-Far-Cry-3 Staat alleen geen datum bij. Helaas. Dus afwachten.
Ik vind de manier waarop Jason zijn vijanden zo bruut kan vermoorden en toch als een mietje klinkt een aparte combinatie
zometeen met de game beginnne twijfel alleen nog over de difficulty wat is aante raden en waar spelen jullie op?? Speelt normaal een beetje lekker weg (dus wel enigszins vergeeflijk? niet URENLANGE fail en retry?? of is normaal juist makkelijk ??)
Kan je voortaan 1 vraagteken plaatsen i.v.m ?? irritant om te lezen. Hard is makkelijk om te doen bijna nooit een fail gehad, maar als ik jou was zou ik 'm normaal spelen.
Ik wil ook wel graag co-oppen. Moet zelf alleen nog de laatste map. Wie wil er afspreken voor een sessietje ?
Gast Ga je druk maken om meer serieuze zaken in het leven. Volgens mij kan je beter op Hard starten Casper. Zelf maar kort gespeeld maar hoor wel meer dat hij niet heel moeilijk is.