Kan het nog erger dan Band of Brothers - Furious Four. Ik ga er trouwens nog steeds vanuit dat het een grap is.
De achievements zijn anders wel bekend gemaakt. Wordt imoh 13 dozen azijn game. http://www.xbox360achievements.org/game/far-cry-3-blood-dragon/overview/
Je moest de reacties op NeoGAF eens zien, gigantisch positief. Het liefst kopen ze tien exemplaren en ze maken geen geintje. Tja het is wel apart en een coole knipoog naar retro, maar kom op zeg..dit is best weird tov FC3.
Is goed vandaag gaat niet wordt maar morgenvroeg tot een uur of 3 heb ik wel tijd we zien het wel cheers!
Wow, de laatste missie is echt zwaar teleurstellend. De side missions waarbij je een dier moest killen waren spannender en leuker. Bah, heel jammer zo een afsluiting van een toffe game. Vooral het begin waarbij je op knoppen moet rammen in een cutscene. Leuk als je daarvan houdt, maar die gameplay is niet aan mij besteed.. Action scenes ofzo heet dat geloof ik.
Als dat met meer dan twee personen kan, wil ik ook wel mee doen Heb ze ook nog niet gedaan. Kan morgenvroeg ook wel.
Komt een andere keer wel, ben niet echt bezig met deze game op moment. Je kunt me altijd aanspreken op Live, omdat ik dan meestal wel wissel van game als ik eerst met iets anders bezig ben. PM me dan maar als je een keertje de game wil doen voor de co op missies. Ik moet namelijk nog alle co op achievements en weet niet of er moeilijke of missable tussen zitten.
Is het ook en qua speelduur, op hard, schat ik hem op 50 uur, voor alles. Dat is 10x zoveel als de SP van een gemiddelde shooter.