1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt een beetje op die game die een paar jaar geleden uitkwam die zichzelf ook niet te serieus nam. Met allemaal referenties naar anders games etc.
    Hoe heet die alweer?
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
  3. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Eat Lead
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Best wel een WAT DE FACK?! game. 8) Ik kreeg trouwens een mailtje over de game en er stond "Het is 2007. De toekomst." :+
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Volgens mij hebben ze bij Ubisoft teveel wiet gerookt. :+
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wie o wie wil mij een dezer dagen ff helpen en het laatste coop level even spelen ???
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat een spel _O_

    Op Eurogamer zijn ze ook erg positief. Enige minpunt wat ik tot nu toe zie is dat het altijd avond is.

    'Vietnam War II' :+
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Heb Blood Dragon al een uurtje gespeeld, geniale game_O_ :D.
    Graphics zijn strak, wapens zijn tof, humor is geniaal en alles is zo lekker nostalgisch\o/.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Thanks. :)
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Review exemplaar?
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Nee, gelekt via Uplay.
    Ga m wel alsnog kopen, zou tof zijn als er een vervolg op komt en door dit originele soort games steun ik graag de developers.
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah vandaar. Als ie uitkomt op de 360 koop ik 'm. :cool:
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    'Ubisoft overweegt vervolg Far Cry 3: Blood Dragon'

    Het schietspel Far Cry 3: Blood Dragon zou zo maar eens uit kunnen groeien tot een nieuwe reeks. Volgens stemacteur Michael Biehn wil ontwikkelaar Dean Evans, bij Ubisoft verantwoordelijk voor de productie van het absurde schietspel, een vervolg maken. Dat zei Biehn, bekend van rollen in films als The Terminator, Aliens, The Abyss en The Rock, in de Major Nelson Radio-podcast.

    De acteur vertelde in het interview dat hij kortgeleden nog met Evans had gesproken. "Hij was erg enthousiast en stond op het punt een meeting in te gaan. Volgens mij wil hij er een serie van maken en heeft hij een vervolg in gedachten", vertelde Biehn in het interview.

    Blood Dragon is gebaseerd op het schietspel Far Cry 3. In tegenstelling tot de realistische insteek van Far Cry 3 is bij de downloadbare game gekozen voor een stijl die doet denken aan sciencefictionfilms uit de jaren tachtig.

    Far Cry 3: Blood Dragon draait om sergeant Rex Colt, een Mark IV-cybercommando. Uitgever Ubisoft beschrijft het doel van het spel als: red het meisje, dood de slechteriken en red de wereld. De game is sinds woensdag verkrijgbaar voor de pc, Xbox 360 en PlayStation 3.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Eindelijk eens een andere insteek van Ubisoft met Blood Dragon. Het idee van een vervolg bevalt me echter niet gezien ze al het één en ander verneukt hebben in de recente jaren. :x
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wat mij betreft GRAAG ZELFS, Ass creed speel ik al niet meer sinds deel 2, maar wat mij betreft mogen ze dit wel uitmelken....

    Ben het nog laaaaaaaang niet zat. _O_
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ben benieuwd of je dat ook zegt als er straks 5 van dit soort spellen te spelen zijn.

    Ik heb dat altijd al een ergernis gevonden, ben er zelf ook wel eens schuldig aan, als mensen roepen uitmelken maar, maar dan vervolgens piepen als het ook echt uitgemolken word.

    Met de AC serie hadden we het na AC II kunnen zien aankomen. Far Cry 3 is daarentegen een pareltje, maar ook die serie kent hele slechte delen heb ik begrepen. Deel 2 bijvoorbeeld hadden ook een hoop mensen kritiek op.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, ik ook... Echter moeten de delen er dan wel eerst zijn, om te kunnen oordelen. ;) Wie weet, vind ik ze alle 5 wel tof, of niet.

    Niet iets afschieten, voordat het de kans heeft gehad om te rennen.

    Overigens vond ik deel 2 wel zwaar k*t ja.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hoe is Blood Dragon trouwens qua skills en gameplay & controls t.o.v. Far Cry 3??? Heeft het dezelfde soort RPG elementjes? Ik wil de game best aanschaffen als die lekker speelt, al twijfel ik een beetje over het idiote sfeertje, wat niet persé negatief hoeft te zijn.
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Probeer de trial versie op xbox market place. ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2013
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    [yt]GEmoRqH93Fk[/yt]

    Haha, net dit stuk gehad. Geweldig. :lol:
     

Deel Deze Pagina