Ik heb Far Cry 3 op mijn Laptop gespeeld begin 2013 en is een bijzondere shooter . Maar ik vind toch games spelen op een gameconsole relaxter spelen en wilde toch weer eens Far Cry 3 aanschaffen op de Xbox 360 . Vanwege de mooie openworld game en de vijanden uitschakelen op lange afstand met een sniper rifle vind ik fantastisch . Ik probeer de game voor €20,00 nieuw te kopen .
Je kan kampen ook vrij maken met alleen maar stealth takedowns, daar heb je geen enkele kogel voor nodig
Die zijn wel het gaafst ja. Paar onmogelijke gehaald, wat het des te leuker maakte om te vrij te spelen op die manier. Levert ook lekker wat XP op. En dan de vele loot nog waar je in feit je winst mee haalt.
Oh ja, tijgers en beren in kooien waren ook een geniale oplossing om die kampen flink uit te dunnen. Die vogels waren een stuk minder imo
Al heb ik er ook wel eentje gehad die 2 piraten omlegde, wat de helft van het kamp al uitdunde. Stonde er hooguit 4 toen, is wel lachen. Was ook wel geluk, omdat ik precies op het goede moment dat hek open schoot en dat best precies op het juiste moment aanviel. Zijn niet altijd van zulke leuke A.I. momentjes.