1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    En die drakenshit dan in Skyrim? 8) Dat inktmonster is een onderdeel van die paddotrip... dus vind het wel gaaf dat het erin zat.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    ?

    Het is verklaarbaar DUS wel gaaf? :+

    Ik vond het echt beetje het verhaal verpesten.
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik was zelf knetter stoned toen ik dat deel speelde dus het beviel me eigenlijk wel.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :+ Ja alleen daarvoor was het gaaf, nee maar ik vond het niet vervelend het was opzich wel tof gedaan. Gelukkig niet op eens allemaal monsters zoals in het eerste deel.
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Net de AMR sniper unlocked, favoriete wapen, wat een vet apparaat :D.
    Je kunt gewoon auto's in een shot laten exploderen.
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja enige nadeel is dat er geen demper opzit, maar ik draag hem ook altijd bij me.
     
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Zijn jullie gek? Die paddotrips zijn juist een van de vetste stukken uit te game! :D Het maakt eens wat anders van de game dan een generieke FPS. Een oldschool eindbaas in een spel als deze, hoe vet is dat?
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je alle radiotorens hebt beklommen unlock je een silenced AMR :).

    Vond het ook een gave twist, al had ik Vaas veel vaker willen meemaken (misschien wel als eindbaas). Nu kwam hij eigenlijk maar te weinig voor imo, want hij was echt een baas.
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kan iemand mij een redelijk nauwkeurige locatie geven waar die de volgende dieren heeft gevonden; Murenen en hagedissen. Ik kom die beesten nergens tegen.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2012
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben hier zelf nog niet in de game, maar het boeit me niet dat ik het nu weet. Maar please zeg me dat dit het enige is? Want Far Cry op PC was zo extreem goed, totdat die kut mutanten kwamen...daarna weggelegd en niet meer gespeeld. Die shit verpestte de boel gigantisch. Er komen dus later in FC3 toch geen andere gekke monsters he? :mad:
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Geen monsters idd, maak je geen zorgen.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    :thumbs:

    Mijn dank is groot.
     
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Er zitten nog genoeg rare wezens in Skyrim hoor.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Ik weet niet of jij dit onder'monsters' verstaat, anders kan je beter meteen Skyrim laten liggen:lol:


     
  14. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Gaat toch over Far Cry 3, niet Skyrim?
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Jij begrijpt overduidelijk mijn punt niet. Wat ik bedoel is...Skyrim is fantasy, de hele setting alleen al...dranken...uiteraard kun je zulk gek gespuis tegenkomen dan. Maar Far Cry 3 is pretty damn realistisch, tot nu toe wat ik heb gezien in de game, zijn dat dingen die in het echt ook zouden kunnen gebeuren. Far Cry op PC was ook aardig realistisch, je vocht de hele tijd tegen die mercenaries en toen ineens...die kut mutants. Het verziekt de volledige sfeer voor mij. In een game als Dead Space weet ik dat ik zulke gekke figuren kan verwachten....in Far Cry 3 echter waar je tegen menselijke vijanden en wild vecht, absoluut niet.
     
  16. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Het engste is onverwachts een krokodil aan je been hebben zitten of lopen in een donkere grot waarbij je een beer wel hoort, maar niet ziet :+

    Dus wees niet bang haha:thumbs:
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik reageerde eigenlijk ook alleen op deze zin van jou ''Maar please zeg me dat dit het enige is?''

    Ik had je idd een beetje verkeerd begrepen en snap je punt ook wel hoor. In Farcry 3 verwacht je gewoon geen rare wezens in tegenstelling tot een Skyrim.

    Sorry:'-(

     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Enige dier die ik echt lijp vind blijft toch de haai. Krokodillen zitten altijd aan de rand bij begroeide oever. Bere, tijgers etc. kun je makkelijk aan ontsnappen door ergens op te klimmen.

    Haaien echter, midden op zee, grotten aan het zoeken e.d. Altijd extra voorzichtig goed om me heen kijken en let even niet op en BAM is weer zo'n klotebeest. En je kan geen kant op.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Er was een patch in ontwikkeling die de HUD ging verbeteren toch? Bevat dat ook een mogelijkheid om je wapen te verwijderen uit je handen? Serieus fucking irritant als je relaxed rond loopt.
     
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Heeft er iemand zin om wat co-op maps te doen?
     

Deel Deze Pagina