Ik heb een prima HD tv, dus daar ligt het niet aan. Begrijp me niet verkeerd het spel is zeker niet lelijk, maar een grafische parel is het ook weer niet. Soms voelt het aan als een 1 of andere beta versie met die lage framerate, maar goed wel een tof spel verder.
Ik denk dat die gast beter zelf een nieuwe bril oid kan kopen want deze game heeft ook ontzettend veel lelijke kanten. Dit is om te compenseren voor de oude hardware uit 2005 en dus ook een feit.
Je krijgt ook leer als je zo'n klein aapje doodt en vilt. Waarschijnlijk hebben ze dit gedaan om het jagen op bedreigde/bijzondere diersoorten af te leren Conditionering in games
Je krijgt gewoon cash voor krokodillenleer anders, en volgens mij voor apen/schildpadden/paradijsvogels ook ook bedreigde diersoorten afmaken loont dus vind t btw wel jammer dat de latere jager missies steeds makkelijker lijken te worden. Ergens halverwege moest ik wat luipaarden jagen met een boog en dat was verdomde lastig want met die beesten valt niet te spotten. Maar vanmiddag even gespeeld en toen kreeg ik voor 1 van de laatste hunter missies (iets met een speciale beer) gewoon een dikke shotgun mee daar was niet veel eer aan te behalen dus
Ja, daar krijg je maar 10 dollar voor of zo Maar ja, aan de andere kant, tijgers liggen nou ook niet meer bepaald voor het oprapen in het wild
Zijn er ook er ook multiplayer achievements? Ik bedoel dan geen Coop. Ik wil het niet opzoeken, want ben bang dat ik dan spoilers te zien krijg.
Nu ongeveer 40 uur gespeeld, 65 relics en bij de main quest bij de "steek x in de fik voor persoon x". Ik vond die missie wel leuk door het muziekje dat erbij werd afgespeeld verder niet denderend. Als ik alles heb gedaan op eiland 1 ga ik denk ik wel even een Far cry pauze inlassen
2e Eiland bereikt! Alleen zit nu met een probleem: Kan niks meer gebruiken (Geen mes, wapens, granaten, etc Dit is echt kut.. Spel opnieuw opgestart, probleem blijft zich voor doen. Hoe kan ik dit oplossen?