1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

1. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen speciale actie van GameMania zoals ze bij FIFA en Call of Duty doen. Die speciale actie is dat je €20 moet betalen en drie games moet inleveren, maar de USED waarde van die drie (of meer) ingeleverde games moet minimaal €40 zijn, dus in principe "betaal" je toch de volle prijs. Deze actie is dus niet bij Far Cry 3!

Maar goed, games inleveren kan altijd bij GameMania en als je dan meteen een nieuwe game koopt, kan je dat geld ook van de prijs af laten halen. Dat is dus wat ik doe. ;)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zag op de site dat als je 2 games inleverd je hem voor 35 krijgt, kon alleen niet vinden wat de verkoop waarde van die games moest zijn

ga hem wel halen op die manier denk ik, heb nog genoeg inruilspul liggen

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Het klopt, het staat in de online folder. De minimale waarde van de games die ingeleverd worden moet €25 zijn.

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Zeg aub niets, want nu ben ik zo super jaloers eh.:+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ah mooi, thx. Van de week maar even langs dan

6. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik hoop dat de actie ook geldig is met de insane editie, wel dat je natuurlijk wat meer bijlegt uiteraard. Binnekort maar even informeren.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Maar het is het soms wel waard. Want particulier krijg je er vaak nog weinig voor, dus als je een bepaalde game echt graag wilt hebben is dat wel nice. Zo bracht ik Alone in the Dark en nog twee oude en matige games weg..en kon voor 20 ACIII halen :D

8. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    ACIII is niet meer waard als 20 euro, maar daar kom je zelf wel achter lolz :+

9. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Zal me inhouden ;)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik moet er echt even mee verder, maar het hele tutorial stuk vind ik erg gaaf en ik hoor daar juist veel onnodig gebitch over. Ieder zijn ding i guess, maar juist dat stuk vind ik tot nu toe erg bruut. Maar ik heb nog heel erg veel te zien en te doen, pas daarna kan ik zeggen of ik het met je eens ben :D

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik denk dat hij meer doelt op de vele bugs. ;)

12. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand al of de Mediamarkt volgende week ook een actie voor FarCry3 heeft? Game staat nu nog flink geprijst online, maar soms hebben ze ook bij de launch topgames voor Eur. 44,00 ofzo. Anders ga ik m denk ik online bestellen (met het risico dat ik weer 2 dagen voor niks bij de brievenbus lig te wachten :) )

13. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Twijfel echt tussen de insane edition en de pre order editie :')

14. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is waar! Ik neem FIFA 10, FIFA 11, Forza Motorsport 2 en Ghost Recon Advanced Warfighter 1 en 2 mee. Voor die games krijg je echt geen €40 op de Bazaar of op Marktplaats. :+

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoe kan ik weten welke game wat waard is. Ik wil namelijk wel LA Noire, Mass effect en Fifa 13 inleveren.

Of levert fifa 13 los me meer op?

16. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je zien op de website van GameMania zelf! Als je bij 'zoeken' de titel van je game typt, dan zie je de nieuwprijs en de USED prijs van GameMania. ;)

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy Note met Tapatalk.

17. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Die prijs kun je alleen aanhouden bij de acties zoals bij blackops en AC helaas (3 games inleveren en betaal €20.-! Etc.)
    Wanneer je de games 'los' gaat inleveren wordt in de winkel de waarde bepaald aan de hand van hun eigen voorraad en populairiteit van de game, vaak is dit maar een derde van de used prijs die op de site staat.

18. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Dubbelpost

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Helaas doet Gamemania de pre order actie alleen met de normale editie, en dus niet met de insane editie. :mad:

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Klopt, maar ze doen wel die Lost Expeditions editie waar je dus een extra missie of twee bij krijgt. Ben net langs de GM geweest en gevraagd of ik een pre-order kan doen en pas halen en betalen begin december. Komt erop neer dat het mag...dus even kijken of ik nog twee games heb waar ik echt niks meer mee doe. Het moeten wel persé 360 games zijn als ik voor de 360 versie wil gaan he?

Deel Deze Pagina