JACKPOT! http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-21-far-cry-3-review God dammit... daar gaat mijn spare time weer. Tijd om mijn PC een workout te geven op max details. <slurp>
Ik heb een pre-order dus maak er maar twee weken van! Maar dat maakt niet uit, ik hoop hem met Sinterklaas in mijn eigen schoen te vinden!!!!!!
Heb hem gepre-ordered bij de GM, had er nog een bon van liggen Iemand enig idee of de limited edition altijd tegelijk aankomt met de normale editie bij de winkel? Heb namelijk de Insane edition besteld. Wil hem graag z.s.m. spelen natuurlijk en GM stuurt gelukkig wel snel een sms als de verkoop los gaat, maar hoop dus niet dat de Insane edition in een aparte order ofzo aankomt.
Had mijn pre-order codes van mijn Halo 4 LE verkocht via eBay. Dus nu voor €44 gekocht bij TheHut met een vest, leukleukleuk. Kost me helemaal niks dankzij die codes dus okay. Krijg hem dan toch pas midden december of niet later gezien de drukte.
Alleen niet halen voor de MP/co-op schijnt de concensus te zijn. Kan ik mee leven. Voldoende MP shooters genoeg, toch?
Jup. De game moet je niet halen voor de MP. Zelfde idee is heeft geen nut om COD te halen voor de SP. Het is misschien een paar uur leuk. Maar doet niks nieuws.
sold! version tested is ook nog de 360 versie Krijgt de PC versie dan een 14? pre-ordered, damn you backlog!