1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tempting, maar het aantal compleet ongespeelde spellen is nu al zo groot.....

dit ziet er alleen wel HEEL tof uit |:-

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Yup, en met die inruilacties bij Gamemania kan ik me toch nooit beheersen :+

Dit ziet er te tof uit om niet te spelen (ik vond zelfs Farcry 2 al heel erg leuk)

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    En al jaren zeggen ze dat we op de max zitten van deze generatie qua consolehardware prestaties.. Ga weg man, kijk dit en Hitman dan :"D

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er is altijd nog meer uit te persen. Maar het is natuurlijk wel zo dat er inmiddels veeeeeel meer mogelijk is. Wat de huidige consoles gewoon echt niet aan kunnen. Op de consoles staan in FC3 de grafische toeters en bellen natuurlijk niet op max

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Inderdaad, ik speelde laatst weer op de PC en dat was wel een verademing qua graphics.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    En dit vind ik dus zo jammer, Farcry 2 kocht ik @ launch, LE edition. Ik hoopte op een super sp maar ook een goede mp. Die tweede stelde mij zwaar teleur, neemt niet weg dat ik het niet erg vond om voor 60 euro eens door een grafisch mooi Afrika te wandelen, rijden en varen..

Maar Farcry 3 (anti hype post) / anti first day buy
    - mp ziet er weer plastic uit, beetje net zo suf als farcry 2
    - weer op een eiland, maar dit deden we ook al in farcry 1 en in crysis
    - dieren combat, is ook niet nieuw dit zat ook al in Red Dead redemption
    - het verhaal draait om een psycho (dit heb je al bij 90% van je shooters)
    - Farcry 2 was al snel in prijs gedropt van 60 naar 30, met de andere grote titels die meer aftrek zullen vinden verwacht ik dit ook met Farcry 3.. Meeste kinderen hebben slechts geld/ cadeau mogelijkheid voor één game... Das dus Halo 4 of Black ops 2

N.B: Farcry 3 lijkt mij voor de SP erg tof, ik haal 'm nog wel eens maar niet wéér full priced, das te duur voor een game die ik wellicht 20-30 uur speel.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als ik de reviews een beetje lees doe je nou het verhaal wel te kort. Het is geen spec-ops maar het schijnt daar wel naar te neigen

de persoon die je speelt veranderd langzaam van een 'gewone' burger in een moordmachine en dat komt heel leuk tot uitdrukking in je upgrades ontwikkeling van je personage

in het begin loopt hij te piepen als hij iemand een tik moet verkopen en 10 uur later moord als je als een Ninja-Rambo hele dorpjes uit :+

En het eiland thema kan ik geen genoeg van krijgen, mooie tropische setting is idd in Farcry en Crysis al eerder gedaan (en in Dead island en Just Cause 2) maar het leent zich perfect voor een open world game omdat je heel natuurlijk de grenzen aan kan geven

Jammer dat de MP niet net zo goed is, en dat zeg ik eigenlijk alleen omdat de Map editor in Farcry wel echt geweldig was. Daar kan Forge nog een puntje aan zuigen (qua opties, niet qua gebruiksvriendelijkheid)

Maar omdat de gameplay zelf niet boeiend was ben je er te snel klaar mee.

Maar dat geeft eigenlijk voor mij niet. Want ik blijf toch stug bij BF3. Halo 4 en BOII hebben me ook niet over kunnen halen dus ik heb die verwachting van FC3 ook niet

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En die antagonist Vaas schijnt echt een gigantische motherfucker te zijn en behoorlijk memorabel. Maar dat is eigenlijk geen nieuws, want hij was al geweldig toen ze hem lieten zien vorig jaar tijdens E3. Wat een coole vijand zeg. En de eiland setting is echt perfect inderdaad, Far Cry IS tropical, is een eiland. De vorige setting was het gewoon allemaal net niet.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vorige setting vond ik ook wel mooi voor de afwisseling. Maar vooral omdat het allemaal in de fik kon :+

Hoop dat dat er nu nog grotere stukken tegelijk in brand kunnen. Ik wil eigenlijk gewoon bovenwinds van zo'n houten dorpje kunnen gaan staan en dan met mn vlammenwerper het gras aansteken en achterover leunen :+

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    De vorige setting vond ik juist awesome, ik was helemaal ZEN, zat 200% in de game. Zoals je daar door het hoge gras loopt met je sniper, zon gaat verderop onder, kleuren veranderen. Prachtig _O_..

Ik genoot zo van de sfeer/omgeving dat ik het niet eens erg vond om voor de 100ste keer een outpost te clearen of om lange stukken te rijden. In Farcry 2 zetten ze echt een prachtig Afrika neer.

11. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Grappig! Ik dacht dat ik de enige was die dat had maar ik heb zelfs alles lopend gedaan in die game. Gewoon met de bus naar het dichtst bijzijnde punt en dan op het gemakje tussen de bokjes en hertjes door. Was echt heerlijk man. Als ik het zo lees krijg je bij deze game een aardig verhaal en heel activiteiten die je prikkelen om door te spelen. Ik ben geen groot fan van Assasins Creed maar de structuur van die game is briljant. Als ik de reviews lees dan hebben ze dit weten te vertalen naar een shooter die ook nog eens vrijheid van aanpak geeft dan krijg ik steeds meer zin in die game. Moet wel zeggen dat ik niet echt een voorkeur heb voor de tropische of afrikaanse setting. Zeker niet omdat beide far cries een toffe setting hadden maar amper iets deden met de potentie die ze qua gameplay hadden gecreerd.

12. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Inderdaad. Het verschil tussen een xbox game en pc game is echt wel groot. Ik heb bijvoorbeeld een aantal games van de xbox ook gekocht bij de summersale van steam, en het verschil van die games qua graphics is duidelijk zichtbaar. Ik ben ook blij dat ik de Insane Edition voor de pc heb besteld.

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Daar zit zeker wat in. Ik denk dat binnen gecontroleerde omgevingen, zoals in Hitman, er nog best veel rekenkracht in de consoles zit verscholen, wat (samen met wat programmeer kunstjes) zorgt voor prachtige omgevingen. Met een titel als Far Cry en de open omgevingen in dit spel is dat wat lastiger te bewerkstelligen. Het is gewoon heel knap hoeveel er uit de ancient hardware (naar PC standaarden!) van consoles kan worden geknepen. De tech is praktisch 100% efficient ingezet en dat zie je zeker niet bij de gemiddelde PC, maar ik denk wel dat het tijd wordt voor een volgende generatie. Gelukkig laat die niet meer zo lang op zich wachten. Elf jaar bestaat de 360 alweer! Overigens is de 360 op dat gebied een stuk succesvoller geweest dan de PS3, waarvan ik nog steeds regelmatig de opmerking van programmeurs lees dat de hardware zo lastig is aan te sturen. De 360 heeft dus echt wel goede zaken gedaan.

Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    8), eerder 7 jaar :+

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  16. iThunderDome

iThunderDome Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lang op gewacht

Far Cry 3 wat moet ik hierop zeggen ;D
    .. Te gek wat heb ik hier lang op gewacht.
    Ik heb genoten van Far Cry en Far Cry 2 en ga zeker genieten van deeltje 3.
    Ik ben er al zeker van dat hier een diepgaand verhaal achter zit.
    Nu heb ik een reden om niet te slagen voor mijn examen :thumbs:

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wauw, dan moet je wel heel lang verslaafd er aan raken. 8)

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Eerder GTA V :+.

19. iThunderDome

iThunderDome Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Als ze me overhoren over de dieren die leven op het Far Cry eiland dan slaag ik wel ;D

20. iThunderDome

iThunderDome Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook dat, is er al een datum bekent wanneer GTA v uitgaat komen?

Deel Deze Pagina