1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Heb je ook een linkje?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.html

Ze wilden ook het Far Cry gevoel terug brengen zeiden ze net.
    Veel kleur weer etc.

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoop maar dat ze er geen zombies en aliens ins toppen, dan is het goed.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat dit een hele toffe game word. Deel 2 was technisch geweldig maar qua gameplay niet zo bijzonder.

Dat gaan ze nu goedmaken, net als AC2 qua gameplay veel beter en gevarieerder was dan AC1

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik ben heel erg terughoudend met deze game. Vooral omdat Far Cry 2 voor mij zo'n teleurstelling was. Grafisch ziet het er mooi uit daar zal ik niets op aanmerken maar net als deel 2; klopt de gameplay gewoon niet. Ik heb het vaker opgemerkt met Ubisoft games en kom er steeds weer achter hoe slecht de characters zijn geanimeerd, hoe stijf de gameplay is en hoe slecht de nazorg van Ubisoft is. Farcry 2 werd (net als veel andere games uitgegeven door Ubisoft) dan ook snel verlaten door zowel de developers als de spelers.

Ik houd weinig hoop voor deze game maar zal hem wel in de gaten houden. :)

6. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb Farcry 2 alleen maar gekocht om de map editor.

Jij hebt daar geloof ik ook genoeg tijd in gestoken! :+

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf er bij dat Farcry 2 ondanks dat hij wat minpunten had (steeds respawnde checkpoints, wapens die nog wat plastic voelen, ai die je op 200 meter met een shotgun overhoop schiet, dat iedereen op je schiet) toch een heel leuk sp avontuur was.

Nooit eerder heb ik virtueel gezien zoiets moois kunnen beleven dat voor mij in de buurt komt van de documentaires die ik over Afrika heb gezien. Vooral qua natuur etc vond ik dat het erg "geloofwaardig" over kwam. Ik heb er van genoten om soms voor een tiental minuten rond te rijden, om rond te varen en om door het hoge gras te sluipen om vervolgens wat kills te maken met een sniper. De zonsopgang en zonsondergang. Prachtig.. Als ik even terugdenk aan Farcry 2 dan kan ik veel momenten voor de geest halen waarbij ik echt genoot van de sfeer etc.

Ik heb meer genoten van Farcry 2 dan van Farcry 1 (qua sp) bij Farcry 1 werd het na een tijdje te over the top enzo. Farcry 2 was gedurende het hele spel een leuk "verken avontuur".

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik kan me hier helemaal bij aansluiten. Ondanks dat veel dingen zo irritant als iets waren (die steeds respawnende roadbloads bijvoorbeeld) was het toch een hele tofe ervaring.

Vooral dat dikgedrukte was gewoon tof inderdaad, er waren echt prachtige locaties. Het water zag er ook nice uit, evenals een stuk gras in de fik steken en dan kijken hoe het zich verder uitbreidde haha. :9

Screens hierboven zien er ook weer lekker tropisch uit. :b:

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Soort first person cover systeem in FC3?

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja toch :). Lekker onderuit gezakt door de verschillende omgevingen gaan en veel in je opnemen van de sfeer etc.

De screenshots van Farcry 3 zien er nice uit, spel is weer wat gestegen in mijn top5.. Ik denk alleen wel dat ik bij Farcry 3 even wacht voor een price drop, ik had Facry 2 meteen gekocht en al na een maand oid was hij flink goedkoper.

12. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Far Cry 2 zwaar tegengevallen. Je moest constant naar de andere kant van de map reizen en die campen in het midden van de weg werden na een 5 minuten opnieuw gevuld met vijanden.. Er was gewoonweg veel te weinig te doen. Het enige wat je kon doen dat was wat me je auto door de wildernis rijden, diamand koffertjes zoeken en wat vijanden neerknallen. Het schietsysteem voelde ook allesbehalve lekker aan. En die questen waren ook saai en inspiratieloos. Ik heb deze game nog niet eens uitgespeeld maar doorverkocht. Nu ik zie dat deel 3 net hetzelfde gaat worden laat ik deze game al blindelings linksliggen.._0/

Far Cry 1 vond ik een goede game, jammer dat ze niet terug naar het systeem van het eerste deel grijpen, want die was vele malen beter dan zijn opvolger.

Laatst bewerkt: 17 dec 2011
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waar zie je dat het hetzelfde wordt als deel 2?
    Deel 2 had veel kritiek. Die kritiek die jij aankaart bijvoorbeeld, ze zijn echt niet zo dom om het precies hetzelfde concept te gebruiken. Of dezelfde fouten erin te doen.

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Inderdaad. Ik heb er juist vertrouwen in dat het goed komt omdat het logisch is dat ze leren van wat er fout was in deel 2. Deel 2 was echt goed op een paar punten na die het voor velen verpesten. Dat weten ze zelf ook.

15. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien het weer een sandbox game in de wildernis word zie ik er maar weinig goeds in. Maar we zullen zien of men wel daadwerkelijk van deel 2 geleerd heeft.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Deel 1 was dat ook. :+

17. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    In deel 1 moest je steeds de verhaallijn volgen en had je geen grote map ter beschikking, dus het is onwaar wat je nu zegt.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee hoor. Je kon alles zelf invullen. Heb zelf missies een paar keer op een hele andere manier gedaan. Ze hebben het niet voor niks een Open world first-person shooter genoemd.
    Ja de map was kleiner maar het was ook nog op de gewone Xbox.

19. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 kun je nu niet bepaald vergelijken met deel 2... In deel 2 moest je zelf missies gaan opzoeken en moest je 10 km rijden... In deel 1 zijn de wegen inderdaad mogelijke wegen wat uitgebreider dan een gewone schooter maar dat kun je nu niet bepaald een "sandbox" game noemen...

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

It’s been awhile since Ubisoft shared any media for Far Cry 3. Fortunately, we won’t have to wait much longer for a new video.

The official Far Cry 3 site states that a new trailer will be shown on February 16 – that’s just one week from today.

We may also receive some brand new details about the project soon. EDGE’s teaser page for its March issue hinted at a Far Cry 3 cover story.

Deel Deze Pagina