1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook heeft de 360 altijd meer kleur dan de PS3 en dat vind ik wel extra fijn in deze Far Cry wereld.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ah mooi, thanks. Hopelijk deze week nog een analyse van Digital Foundry :)

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Wat ik me nou altijd afvraag, waarom is de xbox vaak lead platform?
    Want de pc buiten beschouwing gelaten, is de Ps3 toch véél krachtiger dan de xbox?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nope

de PS3 heeft een processor die in theorie krachtiger is maar veel lastiger is om voor te programmeren. 360 heeft meer gedeeld geheugen en is daardoor veel flexibeler

Daarnaast is een spel wat je voor 360 of PC maakt makkelijk naar de ander te schalen/porten

En is de install base groter (vooral in de US)

dus dan is 360 logische keuze voor lead platform. En daar komt nog bij dat als een studio daar eenmaal voor gekozen heeft het niet aannemelijk is dat ze dat bij een volgend project anders doen

De enige studios die de PS3 echt aan het werk zetten zijn de 1st/2nd party studios (dus de makers van GoW , Uncharted, Killzone) en dan nog is het verschil maar klein

Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Volgens mij is het verschil niet echt drastisch tussen en 360 en de PS3. Ik las elders dat de 360 last heeft van drops in de framerate, waarschijnlijk hebben beide versies zijn voor en tegens. Het wordt gewoon tijd voor een nieuwe console ;)

http://www.youtube.com/watch?v=JJZs8ZGr5vY&sns=em

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar ik vind de CVG comparison niet heel goed, want ze laten niet genoeg zien. Er zijn genoeg PS3 videos waar je de tearing echt heel erg duidelijk ziet en op 360 weliswaar ook, maar wel minder. Ik blijf de kracht van de PS3 sowieso mee vinden vallen. Kijk naar L.A. Noire bijvoorbeeld, een game waarvan de PS3 gewoon lead platform was..maar echt kleine verschillen vergelijken met de 360 versie. De kans is ook aanwezig dat PS3 lead platform voor GTA V is (ondanks dat ze zeggen dat er geen lead platform is) maar denk dat de verschillen heel klein zullen zijn.

Alleen bij de exclusives merk je echt dat de PS3 heel erg indrukwekkende dingen kan neerzetten zoals met een Uncharted, Killzone, God of War.

7. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Zal hij vandaag al ergens te koop zijn?
    Iemand hem gespot? :)

8. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het is 10:00 denk niet dat veel mensen al elke winkel zijn af gegaan om te kijken of ze de game konden scoren.

9. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Je weet het nooit hier ;)
    maar we wachten rustig af

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Als jij nou eens overal gaat kijken, kun je hier je bevindingen delen! :b:

11. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Denk dat je vandaag weinig kans maakt. Laatste tijd weinig winkels die hem echt eerder hebben liggen.

Soms heb je geluk en als je het vraagt geven ze 'm mee. Maar vroeger ging dit allemaal stukken makkelijker.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vroeger kon je standaard eerst een half jaar wachten voordat de games uberhaupt in Europa te krijgen waren en moest je als je op release iets wou spelen het standaard laten importeren (en dan nog een week of wat wachten en +/- t dubbele van de RRP betalen) dus ben het niet helemaal met de stelling eens dat het vroeger makkelijker ging :+

edit:// en er meerdere versies van alle consoles op nahouden voor je imports

13. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Die tijd heb ik niet meegemaakt. Bedoelde ongeveer 3 jaar terug. Toen had ik FIFA etc 4 dagen eerder. Nu denk ik dat de controle daarvoor strenger is geworden.

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.967
    :) Vroeger al enorm genoten van de Map Editor in Far Cry Instincts Predator. Fijn om te zien dat dit er nog steeds in zit.

15. Seh

Seh Guest

Integendeel. ;) De macht ligt nog meer bij de retailers, ik keek laatst een gameking aflevering (niemand weet waarom :lol:) en daar werd uitgelegd hoe de retailers de uitgevers in Nederland in een houdgreep hebben. Black ops 2 was vrijdag al te spelen terwijl de grote release pas maandag (of dinsdag) was.

16. SaintRoy

SaintRoy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer deze week kan ik hem ophalen.

Alvast bedankt

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Releasedatum: 29 November 2012

18. SaintRoy

SaintRoy Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Krijg net een mailtje binnen van Dixons, kan h'm ophalen :b:

Ligt klaar in de winkel :)

Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  20. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Oeh, àls je een bon mee krijgt, zou je hem dan misschien willen posten?

Dan ga ik namelijk hier bij de GM even zeuren :+

Deel Deze Pagina