haha bij jou ook al,mag hier ook alleen maar spelen als de jongste in zijn bed ligt ik moet alleen wel wachten tot donderdag voor ik um heb
Lekker man, karpervissen. Om 3/4 uur opstaan en hengeltje buiten boord gooien en genieten van de rust.
Goed om te horen, want ik las net dit: http://www.gamefaqs.com/boards/632849-far-cry-3/64755240 Misschien vind de ene het beter dan de ander, dat kan natuurlijk ook. Maar dit bijvoorbeeld:
Game net ook besteld bij GameDumper. The Lost Expeditions edition, omdat de rest nog niet op voorraad was of in een back order terecht zou komen. Moet je wel weer anderhande DLC codes invoeren. Grootste nadeel van dit soort editions. Maar goed, game gaat rocken!
O ja... Heb ik weer Ging er is lekker voor zitten is Uplay nog niet online... Kennelijk moet ie ook in de sp constant contact maken met de server, waardoor je niet meer uit het menu komt. Het begin dus gespeeld, maar als je niet in het menu kijkt, dan mis je allerlei info over personages, plaatsen op het eiland, wapens, voorwerpen, recepten voor medicijnen, enz, enz... Maar de eerste indruk is prima, gespeeld tot de eerste zendmast daarna maar gestopt, hoop dat die servers morgen wel online komen. Er lijkt echt genoeg te doen en de eerste ervaring met een krokodil is erg tof. Leuk om het schieten te combineren met stealth elementen. Ik vind de game grafisch zeker niet tegenvallen en het speelt lekker soepel. Gaan we uit armoe nu de nieuwe maps van BF3 maar is effe checken
Zou wel mooi zijn als GM m vandaag gaat verkopen, kan mijn vriendin m op gaan pikken aangezien zij vrij is. Maar goed, anders morgenavond maar.
als iemand hem bij de frs of gamemania gespot of vandaan heeft, aub ff melden, sneak ik er op het werk er ook even tussenuit
Bij verscheidene Dixon filialen valt de game wel af te halen (op de site kun je checken welke stores door te klikken op 'afhalen'), ook de insane edition voor een redelijke prijs, helaas niet bij mij in de buurt.
Mediamarkt Utrecht had hem gister nog niet binnen. Het leek erop dat hij hem anders wel wilde meegeven. Wellicht vandaag wel daar te halen als ze binnen zijn.
Gamersyde heeft twee videos online, van de omgevingen en de eerste tien minuten. Net de omgevingen video gekeken en ziet er prima uit. Inderdaad ook vrijwel amper tot geen screen tearing te vinden: http://gamersyde.com/news_our_videos_of_far_cry_3-13618_en.html Maar de uploader van de video en die dus ook de game speelt zegt dit dan wel weer :
Media Markt Arnhem geeft aan leveringsproblemen te hebben en verwachten de game maandag of disndag pas