1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Misschien ff de moeite nemen om de laatste posts te lezen.

2. Seh

Seh Guest

Is FarCry 2 nog een beetje te doen qua gameplay en uiterlijk? Andes haal ik die eerst denk ik even. FarCry 1 vond ik tof, maar om een of andere reden is de franchise daarna van mijn radar verdwenen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Uiterlijk zeker nog wel maar qua verhaal en gameplay schijnt 3 wel stukken beter te zijn dan 2

2 had het manco dat alle vijandelijke checkpoints weer respawnden dus je had niet het gevoel dat je heel veel voortgang boekte tussen de missies door. En het losjes van heart of darkness geleende verhaaltje stelde ook niet veel voor

maar grafisch is het volgens mij zeker geen lelijke game, was toen hij uitwam echt een topper

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Qua uiterlijk ja. Gameplay is ook leuk maar een paar dingen waren zeer ergerlijk. Met name checkpoints die je veroverd had waren binnen 2 min weer overgenomen door de vijand. Zo kon je dus nooit normaal rondrijden omdat je iedere keer tegen een checkpoint aan het vechten was. Bij Far Cry 3 hebben ze nu dat helemaal gefixed en nog een paar andere aparte dingen.

Wat Delphiki zegt dus. In 2008 name we het voor lief alleen in 2012 niet meer. :)

Laatst bewerkt: 28 nov 2012
  5. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    :lol: BAMMMMM!!!

6. Seh

Seh Guest

Ah oke, maar het is wel gewoon een leuk tussendoortje als je de verhaallijn gewoon volgt zonder veel rond te rijden verder? Want dan pik ik hem denk ik even op, als ik hem ergens kan vinden in Rotterdam. :+ De winter komt er aan en ik heb even wat nieuwe spellen nodig om weer toe te voegen aan mijn backlog! :emo:

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tja veel mensen hebben problemen met de checkpoints. Ik zelf had dat niet echt. Checkpoints kan je ook negeren door er langs te rijden, of door de boot te pakken. Of gewoon niet over de weg te rijden.

Na een tijdje krijg je sterke wapens en upgrades en dan heb je een checkpoint super snel gecleared:)

Graphix zijn zelfs nu volgensmij nog top notch, veel details, veel sfeer en echt zo'n gevoel van "welcome to Africa!"

8. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem gister besteld op Dixons.nl en er stond dat hij vandaag bezorgd zou worden, hij is daarintegen niet bezorgd. Is dit bij meer mensen gebeurd?

Laatst bewerkt: 28 nov 2012
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zeker een leuk tussendoortje en ik denk dat je hem wel voor een tientje kan vinden nu.

Ben je zo 20 uur zoet mee als je je niet aan die checkpoints irriteerd

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja, zal morgen worden.

PS: bezorgd en gebeurd zijn met een d.

11. Seh

Seh Guest

Voor 10,80 besteld inderdaad. :+

12. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    verkoopt dixons vandaag wel de normale versie van far cry 3 ? of klopt het niet wat op de site staat? volgens mij komen er wel steeds meer dixons filialen bij te staan , bij vandaag ophalen.

13. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bel dixons op!

14. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    als dat kon had ik dat allang gedaan ..

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Lekker belangrijk man. Zit je hier om over games te praten of denk je dat je zelf nooit taalfouten maakt?

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Natuurlijk kan dat wel 8)

@taker

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, ik heb 'm maandag avond besteld. Toen stond er dat ie dinsdag binnen zou komen. Beetje lame dat ze dan toch nog wachten :+

18. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11

hoe weet jij of ik wel of niet kan bellen ?? :+

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Daar heb je wel echt een super gave game mee. Prima sfeer en als je de minpuntjes kan accepteren, ga je er genoeg lol aan beleven.

20. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb de game net gekocht bij de Dixons in Enschede, met bon, ben ook even naar gameshop Twente heen gegaan en die gaan hem nu ook verkopen!

Deel Deze Pagina