Is FarCry 2 nog een beetje te doen qua gameplay en uiterlijk? Andes haal ik die eerst denk ik even. FarCry 1 vond ik tof, maar om een of andere reden is de franchise daarna van mijn radar verdwenen.
Uiterlijk zeker nog wel maar qua verhaal en gameplay schijnt 3 wel stukken beter te zijn dan 2 2 had het manco dat alle vijandelijke checkpoints weer respawnden dus je had niet het gevoel dat je heel veel voortgang boekte tussen de missies door. En het losjes van heart of darkness geleende verhaaltje stelde ook niet veel voor maar grafisch is het volgens mij zeker geen lelijke game, was toen hij uitwam echt een topper
Qua uiterlijk ja. Gameplay is ook leuk maar een paar dingen waren zeer ergerlijk. Met name checkpoints die je veroverd had waren binnen 2 min weer overgenomen door de vijand. Zo kon je dus nooit normaal rondrijden omdat je iedere keer tegen een checkpoint aan het vechten was. Bij Far Cry 3 hebben ze nu dat helemaal gefixed en nog een paar andere aparte dingen. Wat Delphiki zegt dus. In 2008 name we het voor lief alleen in 2012 niet meer.
Ah oke, maar het is wel gewoon een leuk tussendoortje als je de verhaallijn gewoon volgt zonder veel rond te rijden verder? Want dan pik ik hem denk ik even op, als ik hem ergens kan vinden in Rotterdam. De winter komt er aan en ik heb even wat nieuwe spellen nodig om weer toe te voegen aan mijn backlog!
Tja veel mensen hebben problemen met de checkpoints. Ik zelf had dat niet echt. Checkpoints kan je ook negeren door er langs te rijden, of door de boot te pakken. Of gewoon niet over de weg te rijden. Na een tijdje krijg je sterke wapens en upgrades en dan heb je een checkpoint super snel gecleared Graphix zijn zelfs nu volgensmij nog top notch, veel details, veel sfeer en echt zo'n gevoel van "welcome to Africa!"
Ik heb hem gister besteld op Dixons.nl en er stond dat hij vandaag bezorgd zou worden, hij is daarintegen niet bezorgd. Is dit bij meer mensen gebeurd?
zeker een leuk tussendoortje en ik denk dat je hem wel voor een tientje kan vinden nu. Ben je zo 20 uur zoet mee als je je niet aan die checkpoints irriteerd
verkoopt dixons vandaag wel de normale versie van far cry 3 ? of klopt het niet wat op de site staat? volgens mij komen er wel steeds meer dixons filialen bij te staan , bij vandaag ophalen.
Lekker belangrijk man. Zit je hier om over games te praten of denk je dat je zelf nooit taalfouten maakt?
Ja, ik heb 'm maandag avond besteld. Toen stond er dat ie dinsdag binnen zou komen. Beetje lame dat ze dan toch nog wachten
Daar heb je wel echt een super gave game mee. Prima sfeer en als je de minpuntjes kan accepteren, ga je er genoeg lol aan beleven.
Ik heb de game net gekocht bij de Dixons in Enschede, met bon, ben ook even naar gameshop Twente heen gegaan en die gaan hem nu ook verkopen!