1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

  1. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Amazon, zat al te googelen, moet dan dus via uplay of zo, had liever alle games bij elkaar bij 1 dienst ;(
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Hij is wel te krijgen via Steam.
     
  3. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren opgepikt bij de Game Mania. Ik heb gebruik gemaakt van de inruilactie, dus hij heeft me maar €35,- gekost.

    Ik ben erg tevreden met de game. Heb een paar uur in de single player doorgebracht en het speelt erg lekker weg en het verhaal is veelbelovend. Veel beter dan deel twee, die me toch wat is tegengevallen.

    In de multiplayer heb ik ook even een paar potjes gespeeld. Hoewel deze volgens vele reviews niet veel voorstelt, vind ik het erg verslavend. Ben dus van plan redelijk hard te gaan op de multiplayer van FC 3.

    Ik ken niet veel mensen die FC 3 spelen. Dus mocht iemand interesse hebben voor wat online jungle actie, voeg m'n gamertag maar toe. Ik kruip nu weer online. ;)
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Fuck it, gekocht voor PC voor 23 euro.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Mooie prijs.
     
  7. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Net wilde ik een wild zwijn neerschieten met m'n bow, valt een luipaard opeens dat zwijn aan _O_
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Jep, alleen geen hoesje, boekje of wat dan ook, alleen de code. Maakt mij toch niet zoveel uit. Nu alleen wachten op de code, kan ik in de tussentijd even Hitman uitspelen.
     
  9. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik vind de game erg vet! vooral alles sneaky proberen te doen met pijl en boog.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Fuuu, wil ik hem downloaden ligt Uplay eruit :emo:
     
  11. MrLucros

    MrLucros Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier doet Uplay het weer. Was even dood toen ik hem kreeg, maar 5 minuten geleden kwam het weer online.
     
  12. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1

    Ah ok dan zal dat het zijn inderdaad.. Thanks..


    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Praktisch toch? :) Heb al een hele Steam library vol met games en het neemt geen plaats in.

    Digital Foundry verdict!
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je hardeschijf raakt er vol van, das de enigste nadeel. :+
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Zeker! Heb zelf ook een heel zwikkie games met Steam :)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    360 takes the cake qua framerate, al schijnen het geen zieke verschillen te zijn,maar ja...bij een game waar de framerate echt niet al te best is...moet je ECHT de beste versie hebben als je hem voor consoles wilt halen. Eurogamer gebruikt echt harde woorden voor hoe slecht de fps is..maar ja...tis wel zo. Hier een andere vergelijking, bij de PS3 versie zie je gewoon minder vegetatie en de schaduwen zijn raar en ronduit lelijk op die vrouw. Kortom..blij dat ik voor de 360 versie ben gegaan.

    http://screenshotcomparison.com/comparison/161288
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Gister en vandaag aardig wat uurtjes gespeeld. Wat een heerlijk spel.

    In vergelijking met FC 2 heb ik nu het idee dat de wereld ook echt open is en je alles kan doen en laten.

    Nog nauwelijks iets gedaan aan main quest, ben vooral buitenposten aan het innemen en jagen om goede wapens enzo te kopen.

    Ben vol stealth met sniper en pistol met demper, boog en knife, machtig mooi!

    En damn jagen die haaien, krokodillen, tijgers e.d. je de stuipen op het lijf.

    Ook heerlijk om mijnen op de weg te leggen en in de bosjes te wachten tot een auto er overheen knalt.
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ga zo aan de game beginnen en ik wil eigenlijk eerst zo weinig mogelijk quests doen en gelijk al die torens aanzetten, is dat een beetje te doen?
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Net ook een stuk begonnen op de (PC) vet stuk in het begin, maar ik speel 'm liever toch op de 360, ookal is ie een stuk minder qua grafisch. :cool:
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom? Sluit je toch de 360 controller aan op je pc. :p
     

Deel Deze Pagina