[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik moet die grot onder die dokter z'n huis vinden. Na een half uur zoeken heb ik de ingang nog niet gevonden. Kan iemand mij helpen?

2. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

Het is vlabij zijn huis... als je een deur (weet zo niet welke, volgens mij die het dichst bij ge guns&ammo automaat zit)uitloopt,.. iets de heuvel naar beneden kijken... dan zie je hem wel!!

3. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die ingang is via het water. Je moet onder paar rotsen doorzwemmen.

4. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja ik heb 'm al. De plek is zo obvious dat ik er 4 keer langs ben gelopen :+

Thanks!

Nee, dit is een andere (latere) missie ;) Niet die spacegrot :+

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Al die wilde dieren maken zo'n groot verschil met FC2 en gewoon allerlei games in het algemeen. Geweldig hoe ze zich gedragen en hoe een situatie kan aflopen. Hoop ook echt dat GTA V vele wilde dieren gaat krijgen ;)

Ik vraag me eigenlijk af...zitten er ook dieren in de co-op? Dat je gewoon lekker met z'n allen kunt gaan jagen? :D

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.795
    Als er ooit een Red Dead Redemption 2 komt, dan hoop ik dat jouw idee Kabuto daar ook in zit. Jagen, huiden verkopen, vlees braden voor de afwisseling. Een tas, houder, of jas in elkaar knopen. _O_

7. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Multiplayer is verrassend leuk! Graphics zijn top.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.188
    Gelukkig download Uplay wel met 90 KB/s :emo:

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik was net (In Badtown) met m'n camera aan het spelen. Toen ik op een bepaald punt richtte werden de focus punten opeens geel. Als je nu een foto maakt hoor je ook een andere geluid ipv de normale sluiter klik.

Wat is dit?

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Fuck it ik kon het ook niet laten :+ Insane edition gekocht voor de 360 voor 67 euro :x Hopelijk zijn die extra dingen het waard. Ook al doe ik het stiekem voor die bobblehead.

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.188
    Die Bobblehead is wel vet ja :D

12. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Red Dead Redemption is het vervolg op Red Dead Revolver op de ps2/xbox wat veel niet weten. Maar ik kijk wel uit naar een deel 3. Ik zeg Red Dead Retribution :)

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.188
    Red Dead Revolution :+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is raar dat veel mensen dat niet weten ja. Want die was ook gewoon door R* gemaakt.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.899
    Overgenomen van een andere studio toch? Weinig marketing + niet zo heel boeiend. Niet zo legendarisch als Redemption in ieder geval. _O_

Ben maar gestopt met het spelen op PC, anders speel ik mijn 360-versie niet meer. Maar goed, eerst sowieso andere shitload aan games uitspelen voordat ik aan FC3 begin. Game waar je tijd voor moet nemen en met veel games ga je dan rushen in zo'n game en dat is zonde.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Capcom dacht ik.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar wel even wat duurder dan 23 euro :9 If I only had a better graphic card... Klote Nvidia 540M. Kan daar echt geen zak mee =( (afgezien van spellen als TWD of Dungeon Defenders)

Edit:mad:fiasco: Dat veel tijd in beslag nemen was ik al bang voor :+ daarom wou ik eigenlijk wachten. Dit soort games zijn echt zo slecht voor mijn sociale leven :x

En over de discussie over RDR: fuck it. Red Dead was echt geweldig, beetje karig op een gegeven moment alleen. Alleen als er een game voor was, valt die echt in het niets bij die game.

Laatst bewerkt: 1 dec 2012
  18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Het sluipen is zo goed uitgewerkt, en ik kan wel zeggen zelfs beter dan in Hitman Absolution en dat terwijl Hitman het echt van sluipen moet hebben. 8) Ik ben bezig met die kampen 1 voor 1 over te nemen en het vetste vind ik als je vanaf een hoge berg met een sniper + geluidsdemper (uiteraard) die gasten om kan leggen!

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Joh. Soms zit je met hitman echt compleet uit zicht, maar dan wordt je nog gespot. Alleen als je dan in cover zit en de enemies zien jouw moeie glimmende kop, dan ben je opeens ongezien :+

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik hang beetje vast bij een side mission. Ik heb echter taal als Nederlands dus weet de Engelse titel van de missie niet en kan dus niks vinden op YT enzo. 8)

Missie heet: Een verbinding met het verleden; heel simpel je moet 3 stenen vinden in ruïnes. Eentje kan ik echter niet vinden, moet liggen in een kleine vervallen tempel waarvan een deel onder water ligt.

Iemand een idee?

Deel Deze Pagina