Leip spel dit zeg ! Had me er al zo lang op verheugd dit spel te mogen spelen, en wowzerss, wat een spel ! Vooral het verkennen van de wereld, zo veel te zien, zo veel te vinden. De ervaringen, voor t eerst aangevallen worden door een tijger, of door een beer. De map af rennen, en ineens in de verte een of andere grot zien, in het water, om daar dan in te gaan om te eindigen in een kamp van de piraten.Per ongeluk dus lol. Zie daar een kooi staan, schiet de deur stuk ( in de hoop dat die beesten de piraten afmaken ), waarna ik wordt aangevallen door die beesten. Wow. Hoe het verhaal zich ontwikkelt, van een jochie een man worden, wow. Het jagen, het maken van spullen. Het uitmoorden van kampen. De interactie. De AI, vind m goed, wowwww. Ook al grappige momenten meegemaakt, bijv een glitch in t spel. Gooi een steen tegen een boom, en die boom zwenkt naar achteren toe alsof het een tak betreft lol....alsof de stam van plastic is hahahahaha, lag in een deuk ! Nu ben k erop aan t hopen, dat ik zeer binnenkort de wingsuit krijg...fly baby flyyyyyy hhahahahah. @ Martijnn, ja je unlocked skills om langer te kunnen ademen...
Als jullie dit spel vergelijken met Deel 2 wat is er dan volgens jullie de grootste verandering buiten het Wildlife gedeelte?
hij zit er wel bij, iets met een duikbrilletje je kan ook syringes maken die je langer laten duiken, maar die unlock je niet direct
Neem een boot, spring in het water, wacht tot dat je een aantal haaien om je heen hebt, ga de boot in en schiet met een sniper. Headshot!*) Ik ben bijna klaar met het spel. Nog ong. 6 missies. Heb alle Antenna's al gedaan. Alleen nog: +/-10 outpost. +/-10 brieven en USB's. Morgen ff afmaken
Nee joh, gewoon zo'n boot nemen met een mg erop en sproeien . Ook tof om in zo'n boot langs de kust te varen en piraten neer te maaien.
De makkelijkste manier om haaien te killen is imo een jetski pakken en hard over de haaien te varen aangezien ze bijna altijd aan de oppervlakte zwemmen! Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy Note met Tapatalk.
Bedankt voor de tip. Scheet hem gisteren 7 kleuren van de regenboog bijna toen ik een klein poeltje water inging, aan het prille begin van de game.
Wat een game! Vier á vijf uurtjes gespeeld en alleen nog maar in de bosjes rond gehangen met m'n sniper
Ff wat toffe screens gemaakt, speel op PC, settings op High (sommige dingen op Medium) Spoiler Screens doen wel afbreuk aan de kwaliteit, in t echt ziet het er nog beter uit.