1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Precies. Zou leuk zijn als we dit op ons 360je zouden krijgen, maar lijkt mij eerder next gen idd. Of pc.

2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Far Cry 2 vond ik de graphics ook al ziek mooi. Vooral het lichtinval tussen de bomen was geweldig.

Maar kijk eens naar Call of Duty 2. Een van de eerste games op de 360. Daar zat ik 7 jaar geleden echt met een :eek: naar te kijken. Nu stelt dat niks meer voor.

Dus wie weet.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Deze videos mogen niet ontbreken hier, de makers van de game geven uitleg over de features en het idee erachter, en tegelijkertijd nieuwe gameplay beelden. Die gestoorde dokter is ook cool zeg, maar Vaas blijft een.......baas!!!! :D Ik zie deze twee absoluut zéér memorabele characters worden in de game.

Hoe dan ook...deze vids echt kijken! Ik heb echt met plezier naar alles geluisterd en gekeken. En dit is ook echt precies wat het shooter genre nodig heeft.

[gt]726949[/gt]

[gt]726886[/gt]

[gt]726951[/gt]

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dit is ook een echte topper voor dit jaar. 1 van vele, pff wat een episch game jaar wordt dit!

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Een tijdje terug heb ik FC2 verkocht en altijd spijt van gehad, ik was het weer een beetje vergeten tot het nieuws over FC3 ineens tevoorschijn kwam. Dat was de trigger om de game weer terug te kopen, voor 7 pleuro een primakoopje aan ook. Blij om die weer terug te hebben.

Zo heb ik ook een tijd terug met mijn stomme kop Hitman Blood Money verkocht, die ik inmiddels weer in mijn collectie heb. En Borderlands ook verkocht, die wil ik ook weer terug. Kortom....ik verkoop/ruil nooit meer games.

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Pff, na het zien van die filmpjes heb ik gewoon echt zin in deze game gekregen.
    Far cry 2 heb ik destijds helemaal kapot gespeeld, zelfs later nog eigenlijk.
    Alleen zo jammer van de glitches qua achievements en dat die bewakers de hele tijd respawnde.
    Ik ben ook wel benieuwd of er nu de mogelijkheid in zit om met bepaalde mensen vrienden te worden en dat ze je komen helpen als dat nodig mocht zijn, ala en rpg.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben nu met Far Cry 2 bezig, en voor een 2008 game ziet ie er nog steeds verdomd nice uit. Ook het schieten blijft heerlijk aanvoelen. Nu ook in de game , het waait gigantisch en dan zie je al die bosjes en bomen echt meebewegen met de wind, blijft een schitterend gezicht.

Alle gameplay (van dit jaar tot nu toe) in deze video....dit kan echt wel eens heel goed 360 zijn hoor, kijk naar de schaduwen bijvoorbeeld..die zijn niet 100% correct, ze zijn eerder low-res. Zoiets zou je op PC niet zien denk ik.

[yt]LT-QQcBNQeA[/yt]

Laatst bewerkt: 18 feb 2012
  8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    De sp van Farcry 2 was erg tof, de mp maar gaar. Die gevechten/ shoot outs voelden lame..

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    SP van Farcry 2 was ook maar gaar hoor. 8)
    Die malaria shit, stomme roadblocks die steeds weer respawnden etc..
    Omgeving (water, een stuk gras in de fik zetten en het dan zien uitbreiden), waren wel echt tof.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik vind hem erg gaaf hoor, nog steeds. De guns voelen echt goed aan, alleen vind ik het soms jammer hoe moeilijk je de badguys kan zien en voor je het weet hebben ze jou al gezien. En dan kun je je stealth-approach alweer vergeten. Ik moet ook zeggen, de omgeving is wel te bruin qua kleur, gewoon tegen het saaie aan. De tropische omgeving uit FC3 is zéér welkom :thumbs:

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vond Far Cry 2 destijds een teleurstellende games. De graphics en omgevingen zagen er mooi uit. Dat guards echter continu weer respawnde was vervelend en de 'vrijheid' in de gamewereld vond ik beperkt doordat je bijna alles moest doen via de wegen. Misschien nog een keertje op de kop tikken en een tweede kans geven.

Deel 3 ziet er wel weer mooi uit zo te zien.

12. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
  13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    SP was juist hartstikke gaaf, waarom?

+ gevoel van vrijheid, je kan overal heen en op de manier dat je zelf wil
    + PRACHTIGE wereld, grafisch lijkt 't alsof je speelt in een documentaire oid, echt super mooi
    + je kan 't op verschillende manieren spelen, ik speelde 't zelf als een scout/ verkenner en genoot echt. Vooral van dingen als de zons opgang/ondergang, rijd ik met m'n humvee, het door het hoge gras sluipen met de sniper

Later, als je steeds nieuwe wapens kocht etc dan heb je geen last van jammende wapens en dan kill je de guard posts toch snel :)

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    Far Cry 2. Meest gefaalde shit ooit. Ja, het zag er leuk uit. Maar de rest? Bleh.

15. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Maar jij vind niks leuk 8)

Moet 'm zelf nog steeds uitspelen..

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    Dat je hem zelf nog eens uit moet spelen zegt genoeg lijkt me. ;)

17. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Helemaal niet. In de tijd dat ik de game heb gekocht, kwamen er meerdere toptitels uit ;)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Ik word gek van pre-order DLC. :+

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Krijgt deze ook weer een editor net zoals deel 2? Dat was wel leuk om mee te klooien.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina