Vandaag binnen gekregen Epic Begin moest ik wel heel erg wennen aan de frames per seconden. Werd er helemaal wazig van. En het schieten gaat erg makkelijk, net zoals geld collecten en wapens verkrijgen. Maargoed dat mag de pret niet drukken
Net was ik een sidequestje aan het doen en ik hoor ineens kogelschoten en een hoop lawaai..dus ik ga eens kijken wtf er aan de hand is. Blijken de guards in gevecht te zijn met wat Komodo varanen..haha.
Tof Waarschijnlijk zal de dlc op den duur ook op de 360 beschikbaar worden, zal wel tijdelijke exclusieve dlc zijn... De PS3-versie van Far Cry 3 wordt in januari voorzien van exclusieve co-op DLC. Dat heeft Ubisoft vandaag bekendgemaakt. De naam van dit uitbreidingspakket luidt 'High Tides'. High Tides Deze DLC voegt 2 nieuwe co-op chapters toe aan de game: Jailbreak en Redemption. Ze pikken de draad weer op waar de oorspronkelijke 6 chapters tot een einde kwamen. We kunnen ons verwachten aan nieuwe missies, uitdagende gevechten en spectaculaire momenten. Quote: "We've got new missions, tougher fights, bigger competitions, some great up-close time with your favourite characters, and explosive moments unlike anything you've seen before"
Lekker net rustig aan het zwemmen en gvd zeg....crocodile attack uit het niets gewoon. Ik schrok me de tering zeg, hahaha geweldig. Trouwens ik heb nu een pijl en boog gekocht en ik loop die een beetje te gebruiken. Wanneer ik een ventje doodmaak met een pijl, draait een andere gast voor hem zich gelijk om, alsof ie dat hoorde. Komt het misschien door de pijnkreet van de guard dat ie hem hoort, werkt het zo?
Lol, net mijn eerste aanvaring gehad met een fucking komodovaraan Het was nacht en ik zat net wat schildpadden te checken toen ik gegrom hoorde en er ineens 2 komodo's op me afgesprint kwamen. Ik kon er nog snel een omleggen maar de andere vrat me op
Heb hem zaterdag ook even gehaald. Zondag toen ik hem opgestart heb gelijk superlang lopen spelen, voetbal was toch afgelast. Supervette game zeg, geen moment spijt van deze aankoop!
Waarom kan ik de hangglider niet gebruiken? Ik zie hem nu liggen op het randje van een rots en ik kan hem niet gebruiken Oh, eentje kon ik niet gebruiken en de andere wel, een grijze niet en een rode wel.
Jaa wtf! Hele missie met een grote smile op me gezicht gezeten. Op ene gegeven moment word je ook wazig in je hoofd van al die wiet, want mijn beeld werd helemaal vaag. Voor de liefhebbers:
awesome spel is dit toch helemaal met een goede subwoofer, dit is de eerste Farcry waarbij ik echt ook te spreken ben over het geluid!!! Je blijft maar doorspelen en de tijd vliegt dus voorbij
Wel erg vervelend dat ik nou al een paar keer heb dat ik een beest heb gedood en dat ik hem wil villen....en ineens..foetsie. Weg is het lichaam.
Dit moment schrok ik me ook helemaal de tyfus; *Iets met Vaas, en vrij laat* Spoiler Nadat je de 'final move' op Vaas hebt gedaan, en hij dood neer valt... Ik dacht yes, en zat gespannen te kijken. Doet hij opeens zijn ogen open met kneiterhard geluid Ik vloog wel 2 meter omhoog XD
Misschien net 30 min. gespeeld (nu net de eerste radio toren en ik was begonnen aan de hunting/gathering quest) en dat al 2 keer gezien. Ook leuk dat je een quest kan failen alleen maar omdat je een stukje terug wil om even je inventory te legen. Dus het is discarden en waardevolle troep (of resources) kwijt raken of missie failen omdat toevallig net je inventory vol zit en je net ruimte daarin nodig heb om de missie te volbrengen. Ook gewoon de tutorial begin quest gedeeltelijk overnieuw moeten doen omdat een AI glitched en niet gaat kijken naar het geluid van een steen. Nu al spijt ervan dat ik al de codes heb gebruikt.
Ik zag een paar mensen op een andere site heel veel klagen over dat er veel te veel handjevasthouderij in zit. Dat kan misschien wel zo wezen, maar ik stoor me er echt totaal niet aan als ik eerlijk ben. Je kunt elke situatie aanpakken op je eigen manier, niets dwingt je om iets te doen of wat dan ook, prima hoor. Ook gaaf hoe ze aan bepaalde kleine dingen, die zo belangrijk zijn, hebben gedacht. Zoals wanneer je snel items wilt verkopen zonder al teveel gekut, kan gewoon. Ik zag net een boot op het strand, in andere games kun je er dan niets mee..in FC3 duw je de boot gewoon het water in. Ik had een sniper rifle nodig met demper, voordat je de gun koopt krijg je te zien hoeveel attachments/geen erop kunnen en ook welke attachments, gewoon zeer handig allemaal.
Je inventory kun je ook legen door op Start te drukken. Dan heb je de optie Lootsack waarin al je gevonden spullen/bladeren zitten en deze kun je dan stuk voor stuk 'discarden'. Dus gewoon het minst waardevolle ding ($1 of $5 crap) weggooien zodat je tenminste de missie kan voltooien.