Je hoeft de skills niet uit te voeren om ze te unlocken, gewoon naar het menu gaan en op drukken is voldoende (en evt. de voorafgaande skill unlocken als je dat nog niet gedaan hebt).
Jawel. Je moet eerst een "Kill from above" en een "Kill from below" maken voor je de 2 opvolgende skills kan unlocken. Inmiddels is het me gelukt /Edit: Verstond net ook eindelijk precies wat een guard precies zei; "Aaaah it burns when I pee! Should have used a rubber"
Gisteren ook weer het nodige gespeeld. Moet nog best wel wennen aan de controls en de gameplay. Controls iets minder, maar toch. Game vind ik nog best pittig op sommige momenten, maar het is niet zo frustrerend als in FC 2. Ik heb gisteren trouwens wel een geniaal moment gehad. Ik had een of andere leider gedood, beginnen zijn aanhangers mij te zoeken en wegblokkades op te werpen. Ik was al bezig met jagen, dus schrok me de tering toen ik ze zag staan. Echt een mooi WTF moment!
Wat is er zo speciaal aan de controls dan? Ik word wel kneitergek van die Komodo varanen. Die beesten komen nooit alleen?
Controls moet ik alleen even aan wennen, maar daar kunnen de fans van de serie wel minder moeite mee hebben. Die Komodo Varanen zijn idd kut. Beesten bijten echt nasty in je benen. Deed me een beetje aan Skyfall denken. Alleen komen ze inderdaad niet, maar dat vind ik alleen maar mooi voor de jacht en hun huid. Wel jammer dat er niet zo'n bloederige vil animatie/restant inzit zoals in Red Dead Redemption of Assassin's Creed III. Niet dat ik dat persé wil, maar het had het jagen net iets meer touch gegeven.
Had het al eens gezien in een gameplay filmpje waar Jason wietvelden in de fik stak. Geniaal, maar wel oppassen. Ik weet nu ook weer dat je in de FC serie snel je health kwijt kunt zijn. Overigens vind ik een ding wel jammer: Je moet alles wel heel snel repareren zeg. Althans, dat kogelvrije vest. Ik vind dat wel een beetje jammer, omdat ik dan bij iedere depleat terug moet naar een repair punt. Je word ook best wel vaak beschoten in de game.
Hey bois & gurlz, Ik heb een map gebouwd. De naam is Bumbu Square en ik zoek spelers om deze map te testen. Natuurlijk ga ik net als in deeltje 2 proberen mijn maps onder de aandacht te brengen bij Ubi. De map: Bumbu Square is een klein dorpachtig complex met verschillende open pleintjes. De layout is trapsgewijs opgebouwd waardoor gameplay over 3 verschillende hoogtes afspeelt. De map is klein maar uitermate geschikt voor team-objective games. Ik heb enkele dagen met de grootste aandacht de map geanalyseerd op flow en chokepoints en ik denk dat we echt heel veel lol kunnen beleven hierop. Om de gameplay te testen en de theorie in praktijk om te zetten nodig ik iedereen uit om zondagavond de map te komen testen. Dit is wanneer ik tevens gameplay zal opnemen. Ik wil alle vier de gametypes uittesten op deze map maar daarnaast ben ik bereid om ook andere maps ertussen te gooien. Zo kunnen we er misschien meteen een leuke XBW-game avond van maken. Enkele zeer dramatische screenshots van de map (ik heb even geen capture card in de buurt) Wie heeft er zin om mee te doen? Lijstje met gamertags plox: 1. Shortbull NL 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.
Ik ga denk ik Vacant namaken met de map editor, heb nu Terminal gedaan. Met dupliceren en draaien van deuren en frutsels kon ik een mooie airport check in bouwen, maar hij liep steeds vast door teveel objects ofzo.. Freeze.. Nu Vacant proberen, misschien dat die wel lukt
Heb m'n settings nu op Ultra staan, eerst ff om te proberen maar het loopt verassend genoeg nog prima, af en toe op hele drukke stukken wat lage framerate maar prima speelbaar en het ziet er 10x zo goed uit .
Niks bijzonders eigenlijk, Intel Core 2 Quad Q6600, MSI R5830 Twin Frozr II , 8GB ram, op normal/high haal ik 40-60 en op Ultra 20-40 (ook op 1920*1080). Heb laatst wel een nieuwe behuizing gekocht en de boel is erg goed gekoeld dus ik denk dat ik binnenkort ga overclocken. Wat voor pc heb jij?