1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ook voor mij is het een game die zeker hoog op het lijstje GOTY gaat eindigen en ik kijk er ook erg naar uit. Maargoed het is nog een maandje wachten en mijn echte GOTY Hitman: Absolution komt een week ofzo voor Far Cry 3, dus die krijgt even een hogere prioriteit.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Game had in September moeten uitkomen zoals eerst gepland was.
    Was beter voor iedereen geweest denk ik. :)

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gemengde gevoelens, voor door Farcry 2. Farcry 2 had een superbe singleplayer (jup de bekende ergernissen vond ik niet heel storend) maar de MP van Farcry 2 vond ik erg slecht

Even een opsomming waarom de Farcry 2 mp slecht was
    - plastic feel look
    - suffe combat, het is 't gewoon allemaal net niet
    - al snel een kleine community
    - veel gedoe om even in een game te kopen

Farcry 2 had ik als LE gekocht (keek er ook naar uit), Farcry 3, tja hmmm

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ik koop deze game echt niet voor de MP. Zelfde geld voor AC imo. :)

5. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Ik denk dat de game heel veel mensen onverwacht gaat verbazen als ze hem eenmaal hebben gespeeld. Dit is na Skyrim voor mij weer een game waar ik een kriebel van in m'n buik krijg als ik trailers kijk en voor een paar dagen niet meer op kom dagen bij college's :+

Het is dat ik nu in m'n tentamen weken zit en AC3 opzettelijk niet gekocht heb, maar als ik de reacties hier op het forum zo lees, ben ik achteraf blij dat ik hierom mijn toetsen niet ga verknallen haha.

AC haal ik later wel een keertje, COD heb ik me talloze uren mee vermaakt, maar kan me de laatste tijd niet meer zo heel veel boeien.

Heb de insanity edition gepre-ordered alleen maar om de singleplayer, zal wel een keertje co-oppen, maar daar houdt het ook mee op denk ik. Zelfde inderdaad als AC, die zou ik ook nooit minder vinden als er een slechte MP in zou zitten.

6. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Nou ik kijk zeker uit naar deze game. Ik heb in een andere thread al aangegeven dat dit hoogswaarschijnlijk mijn GOTY gaat worden. Ik heb daarom ook de Insane Edition gepre-orderd voor de pc:9

Deze game gaat in mijn ogen veel beter worden als far cry 2

7. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga zeker voor deze game _O_. Far Cry 2 nooit uitgespeeld omdat ik mij simpelweg begon te irriteren aan de checkpoints die je had veroverd en als je vijf minuten later terug kwam stonden ze er gewoon weer.. vrij irritant. Iemand een idee of dit eruit is gehaald? En wordt het gewoon een open wereld waar je naast de verhaallijn ook rond kan lopen, varen, vliegen etc?

8. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben erg bang dat de verkoopcijfers van far cry 3 tegen gaan vallen. Hij komt gewoon te laat in het najaar. Mensen kopen massaal een assassins creed 3, black ops 2 en/of een halo 4 en dan is het geld toch echt wel op bij de gemiddelde gamer. Jammer, want ik heb ook echt veel zin in deze game.

P.S. Je kan het ook al zien aan het aantal preorders in Amerika:
    - Call of Duty: Black Ops II (X360) 1,21 miljoen
    - Halo 4 (X360) 1,17 miljoen
    - Assassin's Creed III (X360) 671.000
    - Far Cry 3 (X360) 81.000 !!

Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Uhm wat is er jammer aan dat andere hem niet kopen en jij er zoveel zin in hebt. Je kan toch gamen ook al hebben andere de game niet. Oke MP is misschien minder druk maar toch. :)

Uw en je bedoeld denk ik Halo 4? :+

10. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het jammer dat andere hem waarschijnlijk niet kopen, omdat er dan echt geen far cry 4 komt in de toekomst.

Halo 4 inderdaad ;) aangepast.

11. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dit was voor mij ook de reden om het spel vroegtijdig weg te doen.

12. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Dat met die checkpoints is eruit gehaald. Als je kamp/basis hebt veroverd is die van jou.

En het wordt ook een open spelwereld, waar je gewoon kan doen wat jij wilt.

13. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, gelukkig. Ga hem maar bestellen aangezien er pre order acties zijn. Iemand een aanrader om hem ergens te bestellen met een speciale actie of iets?

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik koop hem ook niet omdat er gewoon teveel games uitkomen nu. Ik heb PES 2013/Assassins Creed III en Dishonored gekocht en ga eind van deze maand voor Hitman Absolution. Dan houdt het voorlopig wel even op.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Fc2 ooit hier gekocht voor 2,50. Nog nooit aangeraakt :+
    Deze wordt hem dus, ondanks de positieve previews, dus eerst ook niet

16. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Het laaste wat ik heb gekocht is Fifa 12 dus ik had mezelf een gamestop opgelegd tot Far Cry 3 maar nu iedereen lyrisch is over Halo 4 beginnen mijn gamehandjes toch weer te trillen. Far Cry 3 heeft dus zeker een nadeel dat de game zo laat uit komt maar als het echt zo goed is als het lijkt dan gaat het vanzelf wel verkopen. Far Cry 2 heb ik ook met plezier gespeeld. Het was een gemankeerde shooter maar ik kon me uren vermaken in die omgeving man. Heerlijk naar de ondergaande zon kijken, lekker door de rimboe banjeren en dan een beetje snipen. Ik heb me prima vermaakt met die game.

17. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Is er niet een console waar er miljoenen zijn van verkocht, die kunnen Halo 4 niet spelen. En voor de optimale ervaring kan je Far Cry 3 volgens mij het best op PC gaan spelen, grafisch kan je dan echt genieten. Ik denk dat het best wel goed komt met de verkoop van Far Cry, zelf heb ik AC3 bewust overgeslagen.

18. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    far cry 3 haal ik gewoon

19. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Far Cry 3 komt er hier zeker in, lijkt terug te grijpen naar het origineel qua setting.

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb hem al ruim een half jaar in de pre-order staan, gewoon omdat ik me uiterst heb vermaakt met Far Cry 2, zowel de single als multiplayer.
    En daarom kan het nu nooit slechter worden dan de vorige, en naar wat ik heb gezien is het juist het tegenover gestelde.
    De telefoon torens uit fc2 komen weer terug, maar deze keer kun je de checkpoints wel overnemen, een veel gehoorde klacht uit deel 2, dus in dit opzicht hebben ze goed naar de fans geluisterd.
    En natuurlijk omdat er een coop in zit, want deze games hebben bij mij altijd een streepje voor. :)

Deel Deze Pagina