1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    [​IMG]

    Platforms
    Xbox One/Xbox 360/Playstation 4/Playstation3/PC
    Uitgever
    Ubisoft
    Developer
    Ubisoft Montreal
    Genre
    FPS/Open World
    Release datum
    18 November



    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]



    [​IMG]









     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    First!

    Hehehehe. Heb er zin in! Deel 3 was ook heerlijk. Deze gaat alvast in de pre-order.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2014
  3. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Als ik de beelden zie dan zal het wel weer niks worden, ziet er veels te mooi uit.

    Ik ben zo benieuwd of ze eindelijk eens gaan inzien dat gameplay 100.000x belangrijker is als de graphics. Heel misschien kunnen ze dan nog een keer een hit maken.
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Weer niks? vond je Far Cry 3 ook niet goed genoeg? We zullen wel rekening mee moeten houden voor eventuele down grade zoals gewoonlijk bij Ubisoft.
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Deel 3 was prima te spelen hoor, zeker voor Far Cry was het heel innoverend wat je daarin allemaal moest doen.
    Echter las ik op tweakers dat het systeem van dorpjes/forten overnemen wel weer hetzelfde is gebleven, als dat echt zo is haak ik wel af helaas.
    Vind dat Ubisoft die manier in AC en andere games al lang genoeg heeft uitgemolken.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gaaf! Die in-game beelden zien er super uit. Mooi sfeertje.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Deel 3 was erg leuk inderdaad, dus kijk ook wel uit naar deze! En laat de haters maar weer komen met meer van hetzelfde, repetitief, etc :emo:
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Een game met goede graphics (iets wat eigenlijk standaard goed/mooi hoort te zijn in de tijd waarin we leven) kan geen goede gameplay bevatten?? 8) (stoppen alle energie in graphics denk jij dus?)
    Bij een game als Far Cry dragen goede graphics en grafische effecten juist bij aan een betere gameplay ervaring!!

    Far Cry 3 was een prima game, al werd de game tegen het eind aan misschien wel een tikkeltje eentonig. Maar voor de rest was het gewoon een degelijke shooter die genoeg uren vermaak bood. :thumbs: (veel diverse speelstijlen mogelijk binnen de game)

    Far Cry 4 lijkt op dit succes verder te bouwen plus het feit dat het nu ook grafisch mooi word op de consoles zegt mij dat dit weer een sterke game gaat worden. *) (niet heel origineel, maar dat hoeft ik ook niet altijd vind ik)
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2014
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit dus. Van FC 2 hebben ze goed geleerd toen de FC 3 maakten, met name in het personage Vaas en dat je niet een half arsenaal aan kogels hoeft te gebruiken om 1 vijand neer te krijgen. Ik hoop dat FC 4 dus op een lijn als die van FC 3 verder gaat. Zeer vermakelijk en positief om te zien dat ze nu eens niet kiezen voor een tropisch eiland, of twee. Ben ook wel benieuwd hoeveel wapens er inzitten en met name hoeveel mogelijkheden je hebt met maken het maken van en dergelijke. Ik hoop niet al teveel dierenhuiden jagen, maar dat ze er ook één of twee alternatieven voor hebben. Dan gaat dit weer een topper worden. Controls auto's waren prima!
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Deel 3 was niks aan en ik ga er vanuit dat deze ook niks wordt.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lekker zwart-wit! 8)
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Van wat we tot nu toe hebben gezien gaat het gameplay technisch niet anders worden dan FC3 dus kan mij goed voorstellen als die niets voor je was FC4 dat ook niet is
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    FC 2 zeker nooit gespeeld? :+ Dat was pure frustratie vergeleken bij FC 3. 8)
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    FC 2 nooit uitgespeeld.. Game was veelste groot en te weinig travel punten en erg leeg.
    FC 3 met plezier gespeeld kan dus niet wachten op FC 4, daar ga ik echt veel plezier aan beleven.
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Was vorig jaar in Hong Kong al even begonnen met Far Cryu 3, maar toen had ik er niet echt de tijd voor, dus was niet ver gekomen.

    Afgelopen week weer opgepakt, en damn, geweldige game. Zo fucking verslaved ook. Vannacht tot 5 uur ofzo gezeten 8) "Oh, nog 1 outpost en dan naar bed!", "Oh, nog een tower, en dan ECHT naar bed", etc etc.

    Heerlijke game, en nog wel 'gratis' via PS+ gekregen ook \o/

    Far Cry 4 heeft dus zeer zeker mijn interesse... :)
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ga Vaas missen. :+
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, nou... ok! Geef mij de map editor van FC: Instincts Predator maar! :cool:
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ziet er echt gaaf uit. Kan niet wachten op deze game. Deel drie was ook zooooo vet en dit lijkt meer van dat :). Hoop wel dat de badguy tof is al zal het moeilijk zijn om Vaas te toppen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit: Is niet een echte livestream. Gewoon pre recorded gameplay. :emo:

    Zag ik net op Kotaku.

    [twitch]suushisam[/twitch]

    Deze over twee uur.

    [twitch]eatmydiction1[/twitch]
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2014
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

    -The map size is relatively the same square footage of Far Cry 3's rook island, however due to the mountainous regions, the map is far more dense than FC3.

    -The team behind Far Cry views the games as more of a series than a franchise, as it doesn't need to worry about narrative baggage. This factors in to what Dean Evans and his team are doing. It might not be blood dragon 2, but rather something unexpected

    -When asked about temperature, Hutchinson said he would love to make an extreme far cry game akin to what the modding community might come up with. His ideas were you get hypothermia when in cold water, you contract diseases when certain animals bite you, permadeath, etc. However, the main game doesn't have anything to do with these hardcore options, the team might consider making a mode for it if there is interest.

    -No sharks in FC4.... but there are Demon Fish, and honey badgers.

    -Thin air is a factor in some mountainous areas. You need to have oxygen in these areas, and you do not have much of it.

    -There is an avalanche setpiece in the game, but players can not trigger them freely.

    -When a player buys the PS4/PS3 version of FC4, they will get around 10 tickets called "Keys to Kyrat",that you can give to friends. They will be able to download a limited version of FC4 that has all the co op content and everything but the single player content. They will only be able to play the limited version if you are playing the main version of FC4. Hutchinson is not sure, but Sony might implement a time box.

    -No splitscreen co op.

    -There is a competitive multiplayer in FC4. No details were given. The team views FC3 mp as unsuccessful, but are using lessons they learned to hopefully build a fanbase with FC4's mp.

    -You will unlock the wingsuit pretty early into the game

    -I found this one interesting. In some of the games cinematics, players can interupt them with actions, however they player will not have a prompt to do so. These will be hidden.
    This was made to address Far Cry 3's QTE boss fights. Also, it sounds like there are no QTE's in FC4.

    -You can throw grenades through enemy car windows while you are driving, and drive away

    -Flame spreading still in FC4.

    -Hutchinson had lots of ideas to use poop as a weapon, like using it to coat arrows to make poison... team said no.

    -You can turn off the HUD, and each element of the UI, like XP feedback, etc. Designed with the next gen consoles sharing features in mind.

    -There are multiple endings, but they are less clear than far cry 3, so not press LT for good ending, RT for bad.

    -You can pick sides with the different factions, and this will effect relationships with different characters, and can effect the endings.

    -You can reset outposts, but the team is giving a narrative reason for it.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2014

Deel Deze Pagina