Oh snap haha. "A group of Far Cry 4 owners have inadvertently revealed they have pirated the game by discussing one of its glitches online. Ubisoft has found a way to ensure that certain Far Cry 4 torrents contain an error which remove's the game's field-of-view controls. Without those controls, which are available on legitimately purchased versions, the picture can become blurred and distorted. Now, after numerous players have publicised their grievances with this bug, a developer at Ubisoft has revealed the true reason for the problem. Alex Hutchinson, a creative director at Ubisoft Montreal, wrote on Twitter: "PC players! If you're online complaining about the lack of FOV control ... You pirated the game."
En dat is iets wat al veel langer op de PC speelt, aangezien Pirate Bay bijvoorbeeld ook vol staat met dit soort developer's trolls. Lees alleen al de comments onder downloads daar maar. Dit staat nog los van de vele downloads die virussen bevatten. Eén van de redenen waarom ik geen games download via vage kanalen.
Ik wil absoluut geen discussie voeren over illegale games, maar dat van die virussen is een bangmakertje. Iemand met een beetje verstand krijgt gewoon zonder enige moeite een virusvrije versie van een game te pakken. Sowieso, nemen torrents veel te veel risico met zich mee. Ik heb lange tijd alles gedownload toen ik nog op school zat (hardcore PC gamer) maar zei altijd dat zodra ik dat kon, ik games zou kopen. Ik heb al jaren geen game meer gedownload waar ik niet (legaal) voor betaald heb . Overigens heb ik nog nooit torrents gebruikt (ok, een enkele keer misschien, niet voor games) Om even wat zinnigs te zeggen: Strakke actie, even de piraatjes op hun plek zetten Ik heb zelf Far Cry al een tijdje gepreload, maar naast AC: Unity, GTA V en af en toe een raid in destiny nog geen tijd kunnen vinden om hem op te starten. Ondanks dat ik er erg veel zin in heb, wil ik gewoon eerst AC goed uitspelen, met GTA tussendoor (dat spel heb ik toch al uitgespeeld op de 360).
Hadden ze niet ook zo'n handige trucje met Halo 3 destijds en de leaderboards en dergelijke? Ze konden toen ook zien hoe en wie er vals speelden.
[PS4] hebben andere het ook dat de ps4 ineens zwaar gaat blazen bij cutscenes? Niet normaal hoe hard mijn ps4 blies! Iemand anders dit ook gemerkt?
Originele versie die ook op disc staat (en vaak dus via leaks op torrents en usenet verspreid worden) bevat geen FOV slider. Die werd toegevoegd via een Steam/Uplay update, en die update is beveiligd met Steam/Uplay DRM.
Dit had ik toevallig ook heel erg met Shadowfall. Misschien meer kracht nodig ofzo? Sowieso wel vaag overdreven.
Hmmmm story missie gedaan, en nu moest ik Amita of Sabal s missie kiezen... maar eerst ff wat andere dingen gedaan. Nu wil ik verder, en als objective staat dat ook bij de map ( chose Amita or Sabals mission), maar ik kan ze niet meer vinden, staan ook nergens aangegeven op de map...? Iemand een tip?
Ik had nog geen missie of kant gekozen.... en dacht; doe ik later wel... Dacht dat er wel een A en een S op de map zou komen... Edit; ow laat maar... blijkbaar had ik na de meest recente cutscene niet gesaved de laatste keer. Ben nu naar zo n golden path icoontje gelopen en nu speelt die scene opnieuw.
Twijfel nog om hem te kopen, had ik de demo gedownload kan ik hem niet spelen moet een Kyrat key hebben. Heeft er iemand toevallig een kyrat key voor mij over zodat ik de demo kan proberen? graag in PM Bedankt
Demo downloaden en dmv van een Key to Kyrat far cry spelen in je eentje is alleen voor pc. Op de ps4, kan je met de key to kyrat een vriend uitnodigen om samen te spelen voor een uurtje. KLIK HIER VOOR UITLEG