Dit is practisch Far Cry 3,5 (Precies wat 3 was maar met nieuwe locaties, nieuwe personages en wat andere nieuwe stuff), dus als je die tof vond ga je deze nog toffer vinden
Van de week ff co-op en wat multieplayer werkte prima en was zeer vermakelijk. Leuke game waar aardig wat uurtjes in gaat zitten
De map is wel echt huge. Ik speel op de 360 en vind het echt gaaf, doe alles met pijl en boog vooral met die fire en explosive pijlen is het gaaf. Op de 360 zijn alleen wel de tussenfilmpjes zwaar klote heel veel van die lijnen door het beeld en het loopt gewoon niet lekker was ook bij FC3 al zo. Maar de game zelf speelt erg goed, prachtige omgeving en genoeg te doen zelfs op de 360.
Kan het spel niet meer opstarten: "Sorry, we couldn't start FarCry4. If you have a disc, insert it now". Zie dat meer mensen hier last van hebben, hier ook? Niks werkt ook
The new patch is specifically for Xbox 360 and Xbox One. The notes were revealed on the Ubisoft blog. Fixed some random crashes on all game modes Fixed host migration edge random & case issues Fixed custom match stability issues Fixed join-in-progress edge case issues Fixed progression page issues in Story missions Fixed functionality issues in the shop menu Fixed several localization issues (cut-off text, subtitles) Fixed various low repro walkthrough breaks Fixed host migration random issues specific to coop Fixed minor gameplay functionality issues Fixed aiming issues with the machine gun weapon Fixed minor and low repro QTE issue with specific animals Fixed Map Browser issues Fixed occlusion and navmesh issues Fixed some missing audio in radio calls
Damn heerlijk spel hoor die Far Cry 4. En wat een graphics man Speelt super lekker weg. Toch blijf ik dit soort games het leukst vinden. Lekker je eigen ding doen in een open wereld. Zelf weten of je sneaky blijft of volop rambo stijl iedereen nier haalt Plus een lekker RPG deeltje erin. Wel lachen net. Er zat een vogel vast in de lucht Ik denk ik gooi er een steen naar toe. Zal wel niet lukken, maar na de 3e keer had ik hem toch weer bevrijd hahaha
Zeker heerlijk, maar ook zeker Far Cry 3.5. Same shit, different story en niet negatief bedoeld. Van de intro was ik trouwens niet echt onder de indruk; beetje houterig en grafisch niet geweldig. Eenmalig in de game is dat echter een totaal ander verhaal... damn, wat een grafisch geweld en wat een uitzicht soms. Awesome! Blij dat ik 'm heb gekocht.
Naja ik heb Far Cry 3 nooit echt gespeeld. Wel het begin stuk op de Xbox 360, maar kort daarna had ik de Xbox 360 verkocht. Vond hem toen al best lekker spelen en ik hou altijd wel van open wereld games met een rpg tintje erop. Far Cry 4 is voor mij echt weer een nieuwe game en het voelt echt fantastisch man. Echt heerlijk als je er doorheen sneakt met je throwing knifes of bow. Normaal wilde ik geen Ubisoft games ( los van Child of Light en Valiant Hearts) meer kopen en eigenlijk had ik er ook nooit iets mee met die games Maar heb toch geen spijt dat ik hem gekocht heb
Is deze game het waart te kopen? Ik wil met maten gebruik maken van de 3 halen 2 betalen actie bij MM maar weet niet welke game. Andere FarCry's niet gespeeld
Hmm like I said als je 3 tof vond ga je deze ook tof vinden, maar aangezien je die niet gespeeld hebt... Het zijn nog steeds echt hele toffe freeroamers met misschien nog wel meer vrijheid dan in GTA. Gewoon doen!