1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2014.

  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vandaag deze game 'uitgespeeld' althans de story mode it is. Staat nu op zo'n 44% na 18 uur gespeeld te hebben. Ga er nog wel een paar uur in stoppen met nog de laatste outposts/radio towers en forten te veroveren. En verder nog gewoon wat freeroamen en lol maken. Heb me goed vermaakt met deze game. Genoeg te beleven en de graphics zijn echt heerlijk evenals de omgevingen natuurlijk.
     
    Yellow 13 en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  3. Bohses

    Bohses Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog iemand om een coop achievement mee te halen. Ik moet nog vanuit een auto een takedown doen. Als iemand deze ook nog wil halen, add me maar op live, Bohses

    Alvast bedankt

    Edit, gaat om de xbox one versie ;)
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zoek ook nog wel iemand daarvoor! Ik heb je toegevoegd!
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Hoe komt het dat er zo weinig gepost wordt hier? Het is toch een leuke game? Speelt bijna niemand het?
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Destiny, had vrij genomen in de week dat fc uit kwam en alsnog alleen maar Destiny gedaan :+ Heb fc 2 uur gespeeld en vond het weer super tof...maja...
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Same here.... alleen maar een half uurtje gespeeld.

    Destiny addicted here.... ;-)
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Bij FC heb ik gewoon niet zo de drang om hem uit te spelen. Je hebt alleen de singleplayer (MP boeit me niks), dus dat heeft geen haast. Bij Destiny heb ik wel de drang om bij te blijven, ik moet toch mee kunnen met de andere mensen he :+
     
  9. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik speel nu een tijdje de singleplayer en had gisteren een Wallet geupgrade naar 1 miljoen K. Nu vanochtend aangezet en ik heb nog maar 250K in mijn wallet. Nog vreemder is dat ook bij Crafting ik bij bijvoorbeeld Loot Bag een geel icon heb dus kan upgraden, ik druk op upgrade en er komt een melding dat het gebeurd is. Maar als ik dan ga kijken is er dus niets gebeurd. Lekker buggy Ubisoft! En ik merkte ook dat ik geen geluid hoor als ik mijn wapens reload. Kan iemand dit voor mij even checken en bevestigen? (Ja de game heb ik al aan en uit gezet en alles geprobeerd maar dit lijkt een vet irritante bug te zijn)
     
  10. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik was wel helemaal klaar met de hype die Destiny heet dus dit was een welkome afwisseling in het geheel.. ziet er prachtig uit en speelt ook goed.
    Weinig bugs gezien.. echter is het wel irritant als je zaken coop doet zoals bijvoorbeeld een fortress dat niet beide partijen hem veroverd hebben aan het eind.
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nee aan dat we wel even samen het coop gedeelte gaan doen? :) heb de game inmiddels :D dus wanneer je destiny weer even beu bent dan hoor ik het wel :D
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Komt goed, even de nieuwigheid van de DLC wegspelen :+.
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Aja Destiny is er ook nog natuurlijk :) Die heb ik dan weer niet.
     
  14. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    IK ben zelf Destiny een beetje zat. Far Cry 4 ga ik aan de kerstman vragen voor de PS4 :)
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Eerste dlc Far Cry 4 onthuld; verschijnt 13 januari

    De eerste downloadable content voor Far Cry 4 verschijnt op 13 januari. In de dlc, getiteld Escape from Durgesh Prison, moet je het in een reeks van uitdagingen opnemen tegen de klok en zo een plekje op de leaderboards bemachtigen.

    Ajay en Hurk worden samen wakker in Yuma’s gevangenis, zonder wapens, en moeten eerst nieuwe wapens vinden en vaardigheden vrijspelen. Je moet extra voorzichtig zijn tijdens het ontsnappen, want als je dood gaat moet je weer helemaal opnieuw beginnen.

    De dlc kan ik zowel singleplayer- als co-op modus gespeeld worden. Als je de Far Cry 4 Season Pass gekocht hebt (29,99 euro) is Escape from Durgesh Prison gratis, anders kost de dlc los 9,99 euro.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp er niks van. Ik zit nog echt in het begin van de game, maar ik zie op de map gewoon geen story missie icoontjes. Ik had er eentje van Hurk maar dat werd geen missie en verder zie ik allemaal andere icoontjes, echter geen storymissies. Kwestie van bell towers unlocken?
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Pfff, DLC... ben nog niet eens halverwege!
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Pfff wat is die co-op met vreemden irritant. Niemand die begrijpt dat ik alleen ff die enemy takedown achievement wil halen :+
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Je mag met mij meedoen of heb je hem al?

    EDIT: En heb hem platinum!
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2014
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Hmm als je me nog een keertje wilt helpen... :) Met vreemden online schiet ook niet op.
     

Deel Deze Pagina