1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2014.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Helaas was Vaas ook helemaal niet wat het leek eerst. Ubi had echt een duidelijke marketing met die dude, maar uiteindelijk stelt hij weinig voor in de game en is hij niet de big kahuna achter alles.

    Goed...heel heel goed om te horen dat er geen QTE's lijken te zijn. De boss fights in QTE vond ik dan ook echt heel jammer.
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Begrijp de 'hype' rond Vaas niet echt. Was wel een toffe car maar zo legend vond ik het ook weer niet. Iets 'té' naar mijn mening. Vond sowieso FC3 mager qua storyline. Voor vette badguy-caracters speel ik liever MGS oid. Gameplay was wel prima
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik kijk wel uit naar deze game. Wordt sowieso een epic game najaar :)
     
  4. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Helemaal mee eens, einde van het jaar begint goed en wordt goed doorgetrokken in Februari.
    Far cry 3 vond ik echt leuk, deeltje 4 komt ook meteen
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Inderdaad, eigenlijk te veel games dit jaar8)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  8. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wel vet dat deze game zichzelf niet te serieus neemt, recente Wolfenstein deed dat ook en daar was ik zeer over te spreken. Sfeertje dig ik zeer zeker..
    Lees veel dat mensen het jammer vinden dat FC een beetje de 'lollige' kant gaat.. Ik vind het daarentegen een zeer goede keuze. Deel 2 was enorm stug en 3 was wel leuk maar het verhaal was om te janken. Kom maar op met die humor kant

    Maar een day 1 word het zeker niet. Eerst maar eens kijken wat de totale content inhoud. Als het weer zo'n typische Ubi game ala AC of WD word haal ik hem niet. Maar goed, val in herhaling
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Gamersyde heeft een preview. Maar hoe steekt die co-op mode in elkaar weet iemand dat? Is het net zoals in Far Cry 3 want als dat zo is dan stelt dat echt geen zak voor en hadden ze die er beter uit kunnen halen. Ik wil gewoon het spel doorlopen met een vriend dat lijkt mij geweldig. Heb wat rondgekeken maar er het is mij niet echt duidelijk wat die co-op dan inhoudt.

    Klik hier voor die preview

    Edit: reactie van de previewer over de co-op in Far Cry 4
    "The single player missions are not available in co-op but all the rest of the open world activities are (hunting, outposts, fortresses, exploration, etc.)."

    Helaas dus niet samen de game doorlopen, al is de co-op wel beter dan die in FC3 maar dat zou het al snel zijn.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2014
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    dit word voor mijn weer een topper........ik laat AC U liggen om de week erachter deze te halen;)
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vaas was echt een bad mofucker! Geweldig personage en prettig gestoord.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Best benieuwd naar deze game. Hopelijk komt er een demo.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Valt me op dat dit topic niet echt loopt? Zijn er zo weinig mensen geïnteresseerd in deze game? Ik kan niet wachten. Als het meer van FC3 is dan ben ik blij. Ene kant vindt ik het wel jammer dat Vaas niet meer de bad guy is, maar aan de andere kant een nieuwe bad guy is ook weer verfrissend!
     
  14. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik vond FC3 best wel vet, maar ik heb liever iets meer structuur in een game. Nu had je missies, outposts, torens, jagen. Soms wil ik gewoon wat minder vrijheid. Dat is dan ook de reden dat ik FC3 met veel plezier heb gespeeld maar niet uit heb gespeeld. Ik ga het bij FC4 gewoon weer proberen!
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  16. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    haha angry zit erachter.


     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm....FC4 is eigenlijk gewoon FC3, weinig innovatie. Ene kant wel jammer, maar ja.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    best vette combi
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb het hele jaar nog geen vrij genomen dus heb de laatste week van november maar meegepikt, vanavond maar even pre orderen. Als het Far Cry 3.5 is dan is dat voor mij alleen maar een pluspunt, 3 was echt super tof :)
     
    Servantes vindt dit leuk.
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik vond FC3 best wel tegenvallen en meteen na het uitspelen verkocht. Het was best vermakelijk hoor, daar niet van. Maar ik had er meer van verwacht en dit ziet er weer van hetzelfde uit. Grafisch en omgeving zien er wel altijd mooi uit en ik pik 'm zeker wel een keertje op.
     

Deel Deze Pagina