[XOne] Far Cry 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2014.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Double post.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2014
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438


    Nothing but teh bird! Game lijkt meer dan verwacht op FC3.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.195
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Zitten hier ook micro transacties in de game?
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Who cares. Niet gebruiken is de oplossing. :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.195
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Het heeft helaas een verslavende werking op mij, daarom hoop ik op niet.

    Bestelling Bart Smit is verzonden trouwens. Limited Edition voor de One, minder dan 59 euro inclusief. :9
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is en blijft Ubischoft, dus het zou kunnen. Maar toch denk en hoop ik dat microtransacties niet in FC komen.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Fuuuuuuuuuu hier dus ook :mad:
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.966
    Leuk Bevonden:
    3.313
    Far Cry 4 uitspelen binnen 15 minuten

    Gamers hebben ontdekt dat je Far Cry 4 op curieuze wijze binnen vijftien minuten kunt uitspelen. Het is weliswaar niet de normale route, maar brengt je wel tot de credits.
    Ondanks dat het een alternatief einde betreft, zitten er behoorlijke spoilers in het filmpje. Wees dus gewaarschuwd! Far Cry 4 komt volgende week dinsdag uit voor PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One en pc.

     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik haat deze instelling. "ja niet gebruiken".. Maar die content zit gewoon in de game en wordt 9/10 keer bijna onmogelijk gemaakt om te halen of je moet dom veel grinden. Dit doen ze expres dan zodat je geneigd bent zoals Yellow om dan alsnog die 2euro ofzo uit te geven. Opbokken met die zooi, microtransacties horen in games als Dota en LoL

    http://forum.xboxworld.nl/threads/far-cry-4.173970/page-5#post-5243308
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb echt nog nooit de behoefte gehad om het te gebruiken. Mensen willen gegenwoordig alles in 1 dag hebben waar je vroeger ook een maand over deed.
     
    Pyoonexk en Ic3DFire vinden dit leuk.
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je hebt het helemaal zelf in de hand, nooit van mijn leven dat ik ook maar een cent uitgeef aan dingen als microtransacties. DLC vind ik al erg genoeg, maar microtransacties, nee daar begin ik niet aan. Als er in een MP game P2W elementen zitten, dan laat ik het spel sowieso links liggen. FC4 draait voor mij 100% om de singleplayer, dus ik heb totaal geen haast om eventuele dingen te unlocken.

    Zoals Flavour zegt, mensen willen steeds sneller content, ik mis de goede oude tijd waar games een singleplayer hadden van minimaal 20 uur en gewoon geen MP mode.
     
    Pyoonexk en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb geen reviews gecheckt, maar kwam toevallig op de review in progress van IGN terecht. Ik las daar dat de main villain net zoals Vaas veel te weinig in beeld komt. Thunderous introduction, minimal presence throughout the game zeggen ze. Jammer hoor. Zo te horen klinkt het eigenlijk gewoon als FC3 maar dan in een ander en mooier gebied. Of melden sommige reviews wel dat er echt nieuwe shit in zit?
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Who gives a shit.

    Het gaat erom dat je gewoon guns blazin' het spel speelt in een prachtige, grote omgeving.

    De rest boeit me niet en indien het verhaal leuk is, dan is dat een additionele bonus.

    Zoals ik het zie... Vond je deel 3 tof? Dan is deel 4 iets voor jou.
     
    allstyles vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.195
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Fuck, game is nog niet binnen gekomen. Dit word dus dinsdag, sneaky basterds van Bart Smit ook. :rolleyes:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.195
    Leuk Bevonden:
    4.744
    En heb je hem binnengekregen? Ik niet en heb ook gewoon vrijdagnacht de verzendbevestiging gehad. Dit doet BOL ook altijd, maar niets binnengekregen vandaag. :'-(
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond deel 3 erg cool. Maar ook daar baalde ik dat Vaas eigenlijk maar weinig voor stelde.

    Heb net Eurogamer en CVG's reviews gelezen. Eurogamer vind zelf vooral dat de map veel boeiender is in FC3, CVG spreekt er weer echter vol lof over. Tja, personal preference zo te horen. Het gebied lijkt me juist heel erg tof. Hoe dan ook komt deze game nog wel. GTA 5 en DAI eerst maar eens.
     
  18. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb deeltje 3 ook met heel veel plezier gespeeld maar ga dit verhaal toch wel even afwachten wat betreft pre-orders of dag 1 naar de winkel rennen.
    Er komen te veel games uit met bugs en weet ik wat voor shit... ben toch een beetje voorzichtig geworden!
     
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Iemand al deze game?
     
  20. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Helaas nog niet binnen... duurt lang
     

Deel Deze Pagina