De progressie die de 2e speler maakt word niet opgeslagen. Als jij dus samen met iemand anders hem voor de helft hebt uitgespeeld en allerlei zaken unlocked hebt, mag je dat in je eigen game nog eens doen. Wat Servantes zegt dus
3 had dat ook volgens mij, maar heel erg matig. Van 4 weet ik het niet heel goed meer. co op in 5 is hoe dan ook anders, maar de manier waarop bullshit.
Vanaf deel 3 zat er co op in: 8 missies die je met 4 man kon spelen En 4 zat dit: The co-op experience. In Far Cry 4 you can play co-op with one other friend. The main mission is not available while playing co-op. However, all side quests are accessible and you are free to play in the open world like you always can. One thing to note is that only the host player will progress in the world. En Primal had geen co op.
Net de eerste 30min gespeeld. What een bizar mooie game. Helemaal op mijn PC. Geluid waanzinnig goed en het bos met all zijn wildlife etc.. whoeeeee miesa liksa mucha...
Op de PS4 gelukkig meteen alles in het Engels. Had hem ook wel meteen weer weggedaan als het NL only was geweest
Spelen jullie op Xbox of Playstation? Ik zou echt woedend zijn als een game/console mij zomaar Nederlands door mijn strot zou duwen, zonder optie om het aan te passen. Kan er absoluut niet tegen.
Wanneer je een heel gebied bevrijdt hebt, kom je daar dan nog steeds zoveel vijanden tegen op de weg en overal?
Ik begrijp niet waarom Microsoft zulke onzin niet oplost op hun console. Als ik een XBO X zou kopen en ik loop tegen dit soort zaken aan, dan gaat die XBO X terug naar de winkel...
Ik heb honderden games op de One gespeeld, en geen enkele game daarvan die ik verplicht in het Nederlands heb moeten spelen. Als Far Cry 5 daarop de enige uitzondering is, ligt dat echt niet aan Microsoft.
Hoezo ook een game als Far Cry nederlands?!?! Iedereen boven de 12 kan in Nederland toch engels, gamers al helemaal.
Nope, dat is Ubishit. Die kijken naar de localisatie van jouw ubisoft account als die gebonden is aan jouw gamertag. Ik had altijd gezeik gehad met hun games en taal. Ik wil gewoon geen Nederlands en de optie hebben om daar verandering in aan te kunnen brengen. Voor mij is Nederlands only echt een van de grootste afknappers in een game.
Wat is dat met die interventions in deze game (Jacobs gebied). Spoiler tav missie Spoiler Ben Jacobs gebied aan het terroriseren en meerdere keren melding gekregen dat er bounty hunters achter me aanzitten om me te arresteren. 2 keer plots doodgegaan (1 keer reed ik op een quad rond en 2e keer stond ik in een huis met bondgenoten voorraad te zoeken). Vond het vreemd dat ik zomaar doodging en vervolgens moest ik 2 keer een missie doen (waarschijnlijk onder invloed van drugs) waarbij ik met verschillende wapens vijanden moest vermoorden in korte tijd). . Beetje wazig. Game oogt verder mooi maar mis wel variatie in de omgevingen en nogal wat kleine bugs (water wat verdwijnt, npc's die blijven hangen, items die in lucht blijven hangen), prestatie issues (ps4). Helikopters en vliegtuigen zijn wel echt chill in deze game, vissen is ook nice!