Ziet er erg goed uit op een PS4 Pro + 4k monitor . Wat is eigenlijk HDMI Deep Colour Output? Iets vergelijkbaars met HDR? Op monitoren komt geloof ik HDR nog niet voor.
Gisteravond gedownload, erg mooie en tot nu toe vermakelijke game (+- 90 minuten gespeeld). Game is bij mij gewoon in het engels hoor. Ondertiteling ook. Heeft volgens mij met de regio van je console te maken (is bij mij US), zodat ik in dollars kan kopen.
Is toch belachelijk dat MS kiest wat voor taal je moet hebben. Niet iedereen heeft US als regio en wil gewoon NL maar games in het engels.. En terecht ook.
haha mooi man, de muziek is sowieso echt een dik pluspunt in dit spel. Lekker klooien met de epic radiozenders als je rond aan het touren bent.
Waar ik benieuwd naar ben: Als je een bepaalde regio gecleared hebt, rijden er dan ook minder cult mannetjes rond? Ik zou namelijk best wel eens lekker rustig willen rondtouren, maar om de haverklap kom ik cult gasten in pick-ups tegen die gelijk het vuur openen. In de bossen gaat het wel, maar op de wegen wemelt het van die gasten.
Far Cry 3 Classic Edition is vanaf 29 mei beschikbaar voor mensen die de seizoenspas of Gold Edition van Far Cry 5 hebben aangeschaft. Mensen die geen seizoenspas of Gold Edition van Far Cry 5 hebben, kunnen de remaster van Far Cry 3 vanaf 26 juni los kopen. Far Cry 3 Classic Edition neemt spelers terug naar het avontuur op de Rooker-eilanden waar de slechterik Vaas met zijn piraten de scepter zwaait. Het is nog niet bekend in hoeverre deze Classic Edition verschilt van de originele game.
Dit is dus ook de reden dat ik geen duurdere versie van FC 5 heb gekocht. Eerst maar even afwachten, maar het zou wel mooi zijn. Als het niet of nauwelijks verschilt, kan ik hem altijd nog BC spelen.
Check eens zoals @Maddmonkey al aangaf je Ubisoft account settings.Misschien dat die op NL staan Gisteren 3 uurtjes gespeeld. Erg tof tot nu toe, enige "nadeel" tot nu toe dat er overal wel weer van alles gebeurt en ik voor mijn gevoel niet ergens even rustig heen kan rijden. Elk gecaptured NPC dat je bevrijd heeft ook wel weer informatie over nieuwe locaties etc. Dat is wel tof gedaan maar houd dus ook weer in dat ik elke NPC wil spreken die ik tegen kom
Dat vroeg ik me gisteren dus ook af, ik heb dan ook vanochtend heel johnns gebied gecleared en het antwoord op jouw vraag is volmondig... Spoiler YES
Oke ik heb alles op Engels. In plaats van tijdens het spelen naar opties gaan moet je als je het spel opstart al naar instellingen gaan, daar is de optie om alle menu's enz. wel naar Engels te zetten. Dat hebben ik en veel anderen dus over het hoofd gezien
Erg leuke game tot nu, ziet er geweldig uit op pc. Gisteren maar een uurtje kunnen spelen en was op een gegeven moment een beetje de weg kwijt, had zoveel missies geaccepteerd, niet normaal. Vind het wel jammer dat er geen minimap linksonder staat zoals Far Cry 4. Achja dan maar wat meer moeite doen om loot boxes etc. te vinden, heeft ook wel weer wat