1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ze hadden de enemy's wel een iets diverser uiterlijk mogen geven.
    Verder een top game :thumbs:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat diverse is er nog nooit geweest en gaat ook niet veranderen ben ik bang. T.o.v. vorige delen eindelijk wel vrouwen bij de standaard vijanden.

Heb 2 dagen niet of nauwelijks kunnen spelen met de game, iets anders te doen, maar inmiddels de introductie min of meer gehad.

Het is nog te vroeg voor mij om echt conclusies te kunnen trekken, heb nog geen dag scene gezien, maar ik kan al wel op één ding wijzen waar ik eerder over sprak: Framerate loopt behoorlijk soepel op een X. Iets wat ik op de PS4 tech build in Hilversum ook gezien heb, maar dat was een standaard PS4 volgens mij.

Echt de eerste FC game die echt fatsoenlijk lijkt te lopen, pluspuntje dus voor Ubisoft.

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Gaf de digital foundry video ookal aan bijna geen framedrops etc en dat is de ps4 en de pro.
    De xbox versie moeten ze nog doen maar zal wel net zo draaien of iets beter.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik kan je over de X al zeggen dat ik zelden, of eigenlijks nooit, op misschien Origins na, een Ubisoft game zo soepel heb zien lopen. Wie heeft al die dev teams daar op hun harses gegeven? 8)

En de afdeling directie en bestuur, wie heeft die op hun donder gegeven? Origins is een schoolvoorbeeld, in veel op zichten, hoe een game moet.

Inmiddels merk ik al bij de introductie van FC 5 dat die game achterlijk soepel loopt op de X en een 4K TV. Geen enkele framedrop gehad, niet in de cutscenes, niet in de achtervolging die volgde.

Voor mij nog wel te vroeg om hulde te roepen. :+

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Framerate en graphics zijn dikke prima op de X.
    Wat me wel wat tegenvalt zijn de popups tijdens t vliegen =(

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik vind die Xbox X sowieso een machtig apparaat. Ik begon mij zo te irriteren aan dat geblaas van de PS4 Pro, dus van de week maar een X gekocht. Bij de ene game was het geblaas wat harder dan bij de anderen. Bij open world games leek het soms wel of ie wilde opstijgen. Met de Xbox X onder de tv lijkt het wel of je console uitstaat, wat een verademing zeg. Meeste games zien er ook net nog wat beter uit of lopen vloeiender. Ik denk dat mijn Pro bij Sea of Thieves had ontploft :)

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    Ja denk je? Die game ziet er, afgezien van de mooie watereffecten, verre van hoogstaand uit.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Game is inderdaad niet perfect, maar grafisch gezien al een een stuk beter dan zijn eerdere twee voorgangers.

Ik heb het dan niet over het feit dat deze game nieuwer is, maar meer dat de verhoudingen in grafisch opzicht ook beter zijn geworden.

Op de demonstratie in Hilversum, wat een PS4 console was, merkte ik al op hoe soepel grafische aspecten liepen en hoe fijn die ervaring is t.o.v. de vorige games.

Deze game kan dan wel meer van hetzelfde zijn, maar het is ook een titel die echt wel iets anders wil doen dan eerder in de serie en daar ben ik wel blij om.

Nu alleen even de hoeveelheid vijandelijke NPC's met 50% verminderen, dan ben ik tevreden en uiteraard de gemelde fouten eruit halen. In meerdere reviews nu gelezen dat de hoop vijandelijke NPC's echt teveel is, dus dat moet echt aangepast worden.

Wat ik hier lees, maar ook in best wel wat reacties buiten XBW, is dat het verder een prima game is waar minder op valt af te dingen dan in voorgaande titels van de serie.

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Hij had het over sea of thieves en niet far cry.

Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kut. :'-(

Reckuuza en B Tender vinden dit leuk.
  11. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Hahaha een heel betoog voor niks :lol:

Alexknl vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Krijg de !@#$ :+

Nol en Reckuuza vinden dit leuk.
  13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    Nog niet helemaal wakker?

14. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604

Zifnap vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kil, pas na de 2e mok koffie en peuk. :lol:

16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Speel op Xbox one X met 4Ktv. Damn game speelt heerlijk soepel. Vette intro. Heerlijk die Amerikaanse sfeer weer totaal anders dan vorige delen. Dat doen ze goed bij Ubisoft.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik speel ook op een 4K TV en ben met name verrast door de lichteffecten. Ook de omgeving, de kleine bospaadjes, het water, hier en daar de vissen. Alleen al bij het intro eilandje leeft de game al meer dan het in voorgaande delen deed. De wereld en de bosrijke omgeving zijn echt goed gedaan.

Ik merk alleen wel dat je nog heel erg beperkt bent in wat je aan schade kan hebben, maar dat gaat wel goed komen. Game is inderdaad erg soepel in zijn spel en gelukkig ben ik nog geen bugs en glitches tegengekomen in dat kleine stuk wat ik nu gespeeld heb.

Het enige wat ik wel iets minder vind, zijn de grafische afwerkingen van NPC's. Ik vind de kleuren van gezichten, kleren en huidskleur niet zo mooi. Oogt allemaal wat ouderwets, maar voor de rest toppie tot dusverre.

Het enige waar mijn hart echter een rolberoerte van zou kunnen krijgen zijn de aankomende missies tegen de tijd in. Dat soort missies kan ik alleen hebben in een Ace Combat game. :+

18. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Jawel schatje.

Wat vinden jullie de leukste regio mensjes?

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Heb je nu toch Xbox one x EN 4K TV gekocht??

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, ook een 4K TV, maar als ik die ga patsen, krijg je weer waarschijnlijk weer van die domme reacties zoals het toen ging toen ik mijn X postte.

Deel Deze Pagina