1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    @Tiberius vorige delen waren ook crossgen daarom dat het er nu beter uit ziet nu ze niet naar de oude consoles hoefde te kijken.

Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Zat me eerder deze week een beetje te ergeren aan de keren dat een enemy-plane mij zag en me dan ging aanvallen, of als er een overkill aan tegenstanders was...

Inmiddels geleerd dat Nick Rye dan goed van pas komt. Even op knopje drukken, aan mijn kruis jeuken, en genieten van het vuurwerk.

Moet nog even die knappe vrouwelijke sniper unlocken door haar te helpen bij rrn kerk/begraafplaats. Beetje vervelende missie, maar goed, zal dat morgen even doen, en dan richting 2de regio. Heb de eerste boss-fight namelijk al achter de rug. Vervelende air-battle in een vliegtuigje, maar goed, na een paar pogingen achter de rug.

3. DutchOwnage

DutchOwnage Active Member

Leuk Bevonden:
    168
    Ik ga ook zo snel mogelijk die Nick Rye dan maar even unlocken. Heb nu driekwart van Holland Valley ongeveer gedaan (alleen het centrum nog niet en daar zit hij juist) en die enemy plane is idd af en toe een flinke pain in the ass.

Wat een topgame, hoop afwisseling in dingen die je kunt doen. Wat dat betreft toch wel weer iets beter dan AC Origins. Alleen het water, dat vindt ik er echt niet goed uitzien. Terwijl de rest van de omgeving vaak oogverblindend(letterlijk want HDR:D) mooi uitziet.

4. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Boh ik schrik me kapot als die Faith Seed opeens random naast je staat :lol:
    Amuseer me flink tot nu toe. Los van een overvloed aan enemies op de weg zoals al in de review van WAB gezegd werd, maar die zijn gelukkig makkelijk vanuit een rijdende auto te headshotten.

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
  6. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Hele hype rond deze game gemist en ook niet echt naar uit gekeken. Toch van de week even gehaald en ik ben echt hooked.

De hele sfeer van het spel klopt gewoon. De muziek is echt goed getimed!
    Reed met een truck beetje blokkades op te blazen in een missie, start op de eerste knal "Barracuda" van Heart. Zit gewoon in de missie ingebakken, maar is wel erg vet gedaan!

Vermaak mij echt uitstekend met deze Farcry. Hoewel "The Father" niet zo'n badass is Vaas in FC3, vind ik deze setting een stuk toffer.
    Vond ik in 3 en 4 het uitmoorden van een outpost gewoon kut en repetitief, nu vind ik het gewoon leuk en uitdagend om rustig uit te moorden.

Een goede sniper heb ik nog wel nodig, maar daarvoor moet ik nog aardig wat unlocken.

Heerlijke game tot nu toe, wel een paar bugs gevonden. Maar niets dat het onspeelbaar maakt tot nu toe.

DutchOwnage, Zumpelvelder en Zifnap vinden dit leuk.
  7. DutchOwnage

DutchOwnage Active Member

Leuk Bevonden:
    168
    Goed om te lezen @Kimi NL . Voortaan dus gewoon op opa United vertrouwen als die zegt dat iets de moeite waard is;):D

Qua Sniper kan ik je de prestige SA-50 aanraden. One shot one kill, ook de zwarte beren als je ze een headshot geeft. Even een goed vizier en silencer er op en het feest kan beginnen.

Kimi NL vindt dit leuk.
  8. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
  9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Op de X 4k en 30 fps stabiel. Indrukwekkende engine moet ik zeggen, ondanks de kracht van de X. Dat zie je maar weinig games doen. Het enige wat een top-of-the-line PC hier nog (opvallend) beter kan doen is de framerate. Die test komt volgende week. Ben benieuwd!

10. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Je kan trouwens ook je melee wapen gooien.
    Word nooit ergens uitgelegd volgens mij.
    Gewoon richten zoals je met een wapen zou doen.

11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Is deze game de volle 69,99 waard op de Xbox store? Kan vandaag niet langs de winkel en paasweekend is alles dicht. Wil even een afwisseling met Zelda en heb wel weer eens zin in een goede shooter gezien Wolfenstein 2 achteraf best tegenviel.

12. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Voor de ene wel voor de andere niet.
    Het is gewoon een far cry game.
    Als je je met de vorige delen vermaakt heb zal dat hier ook vast wel zo zijn.

13. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Heb alleen 3 gespeeld en die vond ik wel leuk.

14. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Wat mij betreft wel, heb er ook de volle pond voor betaald en ik vermaak me prima met de game.

Rienbu vindt dit leuk.
  15. Detje NL

Detje NL XBL: Detje NL

Leuk Bevonden:
    32
    Als je deeltje 3 leuk vindt dan ga je deze geweldig vinden.

Rienbu vindt dit leuk.
  16. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Geen enkele game is bijna 70 waard toch?

17. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hangt een beetje van de game af. Games als bv Witcher 3 oid haal je wel je geld goed uit.
    Maar de meeste games zijn vaak te duur.. aan de andere kant zijn de productie kosten ook behoorlijk hoog

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor mij heeft het met kwaliteit te maken. 100 uur met repetieve copy paste content is voor mij nog niet eens 30 euro waard.

Rienbu vindt dit leuk.
  19. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Koop nooit games in de store. Die zijn belachelijk duur.
    Even zoeken en je vind games voor onder de 55 euro. Soms met aanbiedingen zelfs 40.
    Doe mij maar de dvd met hoesje als ik er vanaf wil kan ik hem nog altijd doorverkopen heb je alsnog een deel van je geld terug. Of ruilen.
    Far Cry 5 nu 53 euro voor betaald.

Zifnap en Rienbu vinden dit leuk.
  20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.950
    Er zijn nog steeds mensen die 70eu neertellen voor een game ja?

Zumpelvelder vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina