Persoonlijk vind ik het woord ''aanbevolen'' wel iets prettiger, maar ik weet dat jij een dik systeem hebt wat meer aan kan dan de mijne. Met Experience vind ik het zelf wel prettiger omdat met 1 druk op de knop te doen, alleen zijn de hoeveelheid updates die je krijgt iets minder. Maakt niet uit verder, heb deze game op de X en dat ziet er goed uit en speelt heerlijk op een 4K TV.
En zoals tegenwoordig bijna altijd het geval is heeft de de game van al bijna een decennia oud meer en betere details dan het nieuwste deel van de reeks.
Ja, het begint op te vallen he. Geweldig hoe je bij een ontploffing in deel 2 bladeren alle kanten op ziet vliegen. In deel 2 kon je tenminste nog een shack opblazen! Het zijn juist de details die een game onvergetelijk maken IMO.
Datzelfde had je ook met GTA4 vs GTA5, waarbij het vallen en reageren op schoten enzo realistischer was in GTA4. Volgens mij had je 15-20 jaar geleden ook een shooter op de PC, waarbij je tegenstanders echt reageerden op waar je ze schoot, dus je kon ze in de pols schieten, knieen, etc, en dan was de reactie ook passend. Ben even de naam kwijt. Te lui om op te zoeken. Edit; ik denk Soldier of Fortune. Dat gezegd hebbende, vandaag weer paar uurtjes FC5 gespeeld. Voor het eerst dat gebied van Faith in gegaan, paar missies gedaan. Blijft een schitterende omgeving, helemaal met dat licht en die lichte subtiele 'fog' die er dan soms doorheen hangt. Eigenlijk mogen ze dat hele schiet gebeuren achterwege laten en er gewoon een mooie sim-game van maken; eigen boerderijtje dat je uit kam breiden, en verder leuke side-missions met vissen, jagen, pakketjes afleveren met je bootje of vliegtuig, nieuwe gebouwen neerzetten, etcetc. Harvest Moon meets Cities Skylines meets Paperboy meets Sims meets Big Game Hunter etcetc. Mooie photo-mode erin, met photo-based opdrachten, en de mogelijkheid eigen tracks te maken om te motorcrossen, quad/buggy-racen, etc. Paardje rijden had er ook in gemogen/gemoeten.
Misschien moet je game developer worden, klinkt als een nice game . Heb hem uitgespeeld, leuk tussendoortje maar niks bijzonders imo.
Niks bijzonders? Ik denk dat je toch even beter moet kijken naar de game engine. Ik vind de wereld wel bijzonder. Mooi in dit geval. De natuur in deze game is echt wel mooi gemaakt. De GFX vind ik toch van een behoorlijk hoog niveau. Verder blijft het een shooter. Dus ja dat is niet heel bijzonder meer na 30 jaar games maken. Wel grappig dat men alweer gewent is aan dit soort game engines... we vinden het alweer heel normaal. Maar kijk eens terug naar waar we vandaan zijn gekomen met de game engines..
Je snapt dat hij een andere mening kan hebben die afwijkt van die van jou? Dat jij het zo bijzonder vindt en de game engine helemaal geweldig vindt wil niet zeggen dat iedereen het daar mee eens moet zijn.
Persoonlijk vind ik het zelf helemaal niet zo bijzonder, maar eerder een gewoonte. We mogen dit tegenwoordig zeker wel verwachten, helemaal van de grotere ontwikkelaars. Kijk naar een Kingdom Come: Zetten een geweldige wereld neer, sterk verhaal, fantastische gameplay met een zeer originele, dan wel realistische aanpak en dat met een zeer klein team van 80 man. De game krijgt ook veel support, ook al duurt dat lang. Wat ik meer bijzonder zou vinden, is als er veel meer support komt op technisch vlak en gratis content die niet al meegeleverd is bij de game. Eigenlijks mag je ook dat wel een beetje verwachten. Tsja, bijna alles qua bijzonderheden hebben we nu zo onderhand wel een keer gehad, dus ook op dat vlak wordt het lastiger om games te maken die bijzonder zijn.
Maar met een klein team dat er al wel honderden heeft opgelost en nog steeds bezig is. 1.4 patch was uitgesteld omdat ze nog een lelijke bug tegenkwamen. Het feit dat ze een patch niet eerder releasen totdat ze er tevreden over zijn, dat vind ik dan wel weer ''bijzonder.'' Bovendien is sinds 1.3 de game beter speelbaar, ondanks de lange laadtijden nog en huidige bugs. 1.4 en 1.5 staan in de planning en 1.4 voor de consoles word deze week of begin volgende week verwacht en ze zijn al bezig met 1.5 ook, hopelijk met minder lange laadtijden. 80 man tegen de honderden van Ubisoft en deze kleine KCD dev geeft net zoveel support aan hun game als ze bijvoorbeeld met Witcher III hadden. Tegenover Ubisoft en hun reputatie vind ik dat wel een noemenswaardige bijzonderheid.
Die reputatie is toch ook allang voorbij EA heeft die nu weer. En al die dingen die je opnoemt vind ik niet zo bijzonder als je een game release met honderden bugs erin. En de rest van je redenen zijn ook niet bijzonder dat is gewoon normaal on te doen als ontwikkelaar.
Als er één game is waarvan ik ooit nog een remake wil zien is het Soldier of Fortune wel! Gebruik die game wel vaker om aan te geven dat het nog zoveel anders en beter kan in shooters. Combineer die engine met die van bijv. Battlefield en je hebt een mega destructieve shooter om je vingers bij af te likken. (AI lenen we dan even van F.E.A.R.) Grafisch worden games telkens wel mooier, maar de rest van de techniek lijkt al 10 jaar, of nog langer, stil te staan. Ook na 30 jaar kan er nog genoeg verbeterd en vernieuwd worden bij een shooter! Wat Ubisoft nu telkens doet is echter niet zo heel bijzonder en zeker niet innovatief of revolutionair. Maar helaas, graphics (zelfs met matige framerates) verkopen schijnbaar het best, want dat is het eerste wat mensen opvalt...
Shooter blijft shooter. Natuurlijk is er ruimte voor verbetering. Ik vind de gfx ondergeschikt aan de gameplay maar neemt niet weg dat ik Far Cry 5 een mooie game vind en er plezier mee heb. iedereen een eigen mening hebben. Volgens mij geef ik nergens het tegendeel.
Hello Rookies! We hope you've been enjoying your adventure in Hope County! The development team has prepared a new update to help you on your journey. Title Update 4 is now available for PC, and will be available for consoles on Monday April 9th. Details as follows: Stability & Performance Fixed low occurrence crashes and walkthrough breaks Additional quality bug fixes Fixed low occurrence save corruption Companion, Enemy, & Animal AI Fixed low repro AI issues Design & Mission Progression Fixed issues preventing silver bar purchase Fixed minor bugs Gameplay & UI Fixed minor bugs COOP and Online Improved COOP connectivity Fixed low occurrence COOP specific walkthrough breaks Fixed voice communication issue where players could be permanently muted Hurk was blowing up the client player when in a helicopter, fixed that. Far Cry Arcade Improved map download efficiency Fixed various Arcade gameplay issues Fixed issue where map textures would be extremely low Improved PVP matchmaking Fixed lobby loadout selection and map selection issues Map Editor Fixed issue with Arcade Editor crashes PC Patch Only: Fixed issues that were causing incorrect spawn if the game was minimized during loading
Nu graag even 50% minder idioten op de weg en ik ben zeer tevreden. Ben nog maar een paar keer een kleine bug tegengekomen, maar ik word gestoord van de hoeveelheid cultleden op de weg. Je kan nauwelijks over de weg of ze komen op je af. Je kan nauwelijks een schot lossen in de buurt van een weg of leegstand gebouwtje of ze komen op je af. Het zou naar mijn mening, mijn game ervaring zo met minimaal en halve punt kunnen verbeteren.
Daar ben ik het wel mee eens indd. Zelfs met een demper op je wapens horen ze je nog schieten en komen s kijken wat er aan de hand is. Gemiste kans.. iets minder had van best gemogen.